A lot of questions #16

10 0 0
                                    

Als we Taylor wat beter hebben leren kennen, vertrekt ze naar huis."Laten we nog even de stad in gaan om de tijd te dooden" zeg ik. Ik zie dat iedereen knikt en opstaat. Ik trek mijn schoenen aan en doe de deur open. Als iedereen er is wil ik Harry zijn hand nemen maar Niall neemt mijn hand en draait een rondje met me. Ik kijk hem verbaasd aan. "Ik zie paparazzi" zegt Niall zacht. Hij wijst onopvallend naar een steegje en je ziet inderdaad wat fotograven en journalisten staan. Ik zeg zacht 'dankje' en ga dan naast Louis lopen. Louis slaat een arm om mijn middel en vraagt of het gaat. "Het is wennen weet je" zeg ik. Louis knikt en geeft me een knuffel. "Je weet toch dat ik er voor je ben he siss" ik knik en glimlach eens. In mijn ooghoek zie ik Liam en Harry kibbelen. "Weet jij waarover zij twee het hebben?" vraag ik aan Louis. Hij schudt zijn hoofd en richt zich weer op het gesprek met Zayn. Na een tijdje komt Harry naar mij lopen, ik zie Liam nog zijn hoofd schudden. Voordat ik iets kan zeggen neemt Harry me bij mijn middel,trekt me tegen zich aan en zoent me liefdevol. Ik schrik eerst maar laat me dan gewoon meeslepen. Ik hoor geklik van alle kanten camera's en hoor iedereen naar adem happen. Als Harry los laat fluistert hij: "fuck Simon, ik wil de hele wereld laten zien dat je van mij bent" ik lach en sla mij armen om zijn nek. Na een tijdje zo te hebben gestaan laten we los. Harry draait zich naar de menigte en begin te praten: " Waarschijnlijk is iedereen nu heel verward en terecht, maar ik wil laten zien dat je liefde niet kunt dwingen, waarschijnlijk hebben jullie gehoord van de relatie tussen mij en Taylor, wel dat was een stunt de echte liefde die ik voel voor iemand is onbeschrijfelijk, ik voel me gewoon zo goed bij deze persoon, ze doet me lachen,ze is er als ik haar nodig heb en ze houdt van mij met heel haar hart net zoals ik van haar hou met heel mijn hart. Lieve fans mag ik jullie voorstellen aan mijn vriendin, Noa Tomlinson!" iedereen klapt en juicht. Als we na een tijdje weer thuis zijn krijgt Harry telefoon. Zijn gezicht betrekt als hij ziet wie het is, hij neemt op en loopt naar boven. Als ik na een halfuur voetstappen op de trap hoor kijk ik op en zie ik Harry met een bange blik staan. Ik loop naar hem toe en trek hem in een knuffel "Simon wil mij spreken en hij klonk echt niet blij" zucht Harry na een tijdje. Ik wrijf geruststellend over zijn rug en vraag: "Moet ik meegaan?" Harry schudt van nee "Simon wou niet dat je kwam" zucht hij. "Vraag iemand van de jongens mee,als 1 van hen mee is gaat Simon niets stoms doen geloof me" zeg ik wat zelfverzekerder. Harry knikt en roept Louis. "Lou wil jij mee met Harry naar Simon hij heeft het hele gedoe van net op straat gezien en hij heeft steun nodig" Louis knikt en slaat een arm rond Harry zijn schouder "Alles komt goed Hazz dat beloof ik je" zegt Louis waarna hij Harry in een knuffel trekt. Ze stappen in Harry zijn zwarte Range Rover en rijden dan weg. Ik laat me zuchtend op de bank vallen en staar voor me uit wachtend tot Harry en Louis terug zijn.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 09, 2022 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Wait, I AM A TOMLINSONWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu