Vandaag is de dag dat ik mijn echt familie ontmoet. Ik ben benieuwd maar ook nerveus. Misschien vinden ze me helemaal niet leuk en vinden ze me niet bij hen horen. Nee zo mag ik niet denken, ik ben ook nieuwsgierig naar de jongens,ik bedoel ik ken One Direction wel,maar ik ga ze gewoon persoonlijk kennen. Na nog edn tijdje te hebben nagedacht stap ik uit bed. Ik doe m'n kleren aan(foto), maak een messy bun en doe wat make-up op als ik klaar ben neemt mijn moeder m'n hand vast en neemt me mee naar het ontbijt. Ik kijk mijn ogen uit, al die heerlijke dingen. Na een tijdje kies ik voor een donut,een nutella muffin,en een spiegelei. Na het ontbijt besluit ik even door Londen te lopen want heel waarschijnlijk zal ik hier blijven wonen. Na een tijdje zie ik dat het open podium is in het park ik besluit er naar toe te gaan en me op te geven. Ik denk dat ik het liedje Make You Feel My Love van Adele van Adele ga zingen. Na een tijdje ben ik aan de beurt, ik ben toch wel wat zenuwachtig maar ik ga m'n best doen en genieten.
When the rain is blowing in your face
And the hole world is on your case.
I could offer you a warm embrace.
To make you feel my love.When the evening shadows and the stars appear and there is no one there to dry your tears,I could hold you for a million years
To make you feel my loveI know you haven't made your mind up yet
But I will never do you wrong.
I know it from the moment that we met,No doubt in my mind where you belong.I'd go hungry,I'd go black and blue
And i go crowling down the avenue
No there's nothing that I would't do
To make you feel my love.The storm are raging on the rolling sea. And on the highway of regret. The wind of change are blowing wild and free. You aint seen nothing like me yet.
I could make you happy make your dreams come true.
Nothing that i would't do
Go to the end of the earth for you
To make you feel my loveAls ik m'n ogen open,beginnen de mensen te klappen en te juichen. Ik lach en buig eens. Ik stap van het podium en er komt een jongen naar me toe.
Pov: Harry Styles
Ik was aan het rondlopen in Londen tot ik voorbij een parkje liep waar er open podium is. Als ik dichter bij ga,zie ik een meisje zingen. Ze heeft mooie lange bruin haren die in een messy bun zitten. Ze lijkt wel wat nerveus maar haar stem klinkt zo goed.Ik loop wat dicher bij zodat ik goed kan luisteren als ze klaar is opent ze haar ogen. Ze heeft wat blauwe ogen met groen en bruin erin stralend dus. Ze doet me een beetje denken aan Louis. Het meisje buigt en laat haar ogen over het publiek glijden. Haar blik stopt bij mij ik geef haar een glimlach en ze glimlacht lief terug. Als ze het podium af loopt,loop ik door het publiek opzoek naar het meisje als ik haar gevonden heb neem ik haar vast bij haar pols.Pov: Noa
Als ik een hand rond mijn pols voel draai ik me om,ik staar recht in een paar smaragd groenen ogen. Ze staren me lief aan, ik begin te blozen en kijk weg. "Hey hoe heet je?" zegt de jongen met de bruine krullen en groene ogen.
"Noa en eumm jij?" vraag ik verlege. "He niet zo verlegen,ik eet geen mensen en beloof me dat je niet gaat gillen" ik lach en schud nee met mijn hoofd. "Ik ben Harry, Harry Styles" zegt de jongen.
Mijn mond valt open van verbazing ik kijk Harry aan. Hij lacht,neemt mijn hand en trekt me mee uit de menigte, als we uit het park zijn houdt hij mijn hand nog steeds vas. Ik kijk naar hoe onze handen in aanraking komen en bloos. Als hij doorheeft dat onze handen nog steeds verbonden zijn laat hij snel los en bloost ook. Hij kijkt me aan en vraagt "Vertel eens wat meer over jezelf ik ken tenslotte alleen nog maar je naam" ik glimlach en begin te vertellen. "Dus ik ben Noa zoals je al wist,ik ben 17 en woon net in Londen om mijn echte familie te bezoeken, ik ben geadopteerd,ik ben erachter gekomen toen mijn ouders ruzie maakten.Ik had geen goede band met mijn pleegvader,ik noemde hem een klootzak omdat hij het verdiend had toen sloeg hij me. Mijn moeder stuurde hem het huis uit en gaf me de gevens van mijn biologische ouders. Ik hou van zingen en dansen en ik hou ook van de boyband One Direction" ik zie Harry grijzen bij de laatste zin wat me doet lachen. Na een tijdje wandelen vraag ik iets aan Harry.
JE LEEST
Wait, I AM A TOMLINSON
FanficNoa, een meisje van 17. Ze heeft geen goede thuis situatie, zij en haar moeder hebben een goede relatie, maar de vader van Noa is kortaf soms denkt Noa dat het aan haar ligt. Op school is Noa populair ze probeert zo weinig mogelijk te vertellen over...