We zitten allemaal op de bank ofja ik zit op Harry zijn schoot omdat er anders niet genoeg plaats was voor de andere. Ik zucht en zeg tegen niemand in het bijzonder: 'Ik verveel me weet iemand wat we kunnen doen?'. Louis springt op en loopt naar de TV hij zet hem aan en start YouTube op. Ik kijk hem aan en hij mij, hij grijnst en zet een lied op. Ik kijk naar het scherm en mijn ogen worden groot 'I have nothing' van Witheny Houston staat op het scherm. Louis kijkt me aan en zegt:'Komaan Noa de jongens hebben je nog nooit horen zingen'. Ik zie Harry me aankijken met puppyogen. Ik sta zuchtend op en neem de micro aan van Louis. Iedereen begint te juichen en Louis start het liedje op. Na een tijdje heb ik het hele liedje gezongen en iedereen kijkt me met grote ogen aan. Harry staat op en komt naar me toe, neemt me op en draait een rondje met me,als hij me neerzet drukt hij zijn lippen op de mijne.'Komaan tortelduifjes we hoeven niet te zien hoe jullie elkaar aflebberen' zucht Louis. Ik schiet in de lach net zoals Harry. Na een tijdje lacht iedereen mee. Niall staat op en zegt: 'Mensen ik heb honger', ik sta op en ga naast Niall staan 'Ik heb ook honger zullen we naar de Mac gaan?' Liam staat op neemt zijn autosleutels en zegt: 'Oké maar ik rijd' Louis springt op 'Dat is niet eerlijk ik wil rijden jij rijdt altijd mister Payne!' ik en Harry kijken elkaar aan en Harry zegt:' Komaan kleine kindjes ik rijd wel,hup de auto' hij neemt Liam zijn sleutels,legt ze terug en neemt zijn eigen sleutels. We lopen met zijn allen naarbde auto van Harry. Ik en Harry voorin en derest op de achterbank,Zayne is bij Perrie dus die is er niet bij. Na een tijdje komen we aan bij de mac en jahoor het staat er al vol met paparazzi,ik kijk Harry bang aan. Harry kijkt naar mij en zegt:'Wees niet bang,houd gewoon mijn hand vast,kijk naar beneden en antwoord niet op de vragen' ik knik en Harry stapt uit,komt naar mijn kant van de wagen,doet de deur open en pakt mijn hand. Na een tijdje drummen zijn we eindelijk binnen geraakt. Liam gaat vragen om de fans en papz weg te halen. Na een tijdje zoeken heeft iedereen zijn eten. Na het eten gaan we weer naar huis. In de auto legt Harry zijn hand op mijn been. Ik glimlach naar hem en hij glimlach kleintjes terug vordat hij zich weer focust op de weg. Na een tijdje komen we weer veilig aan bij het huis. Iedereen gaat door naar de woonkamer ik maak een tussenstop in de keuken. Ik neem wat water en drink het op. Ik voel een paar sterke armen om mijn middel en een warme adem kriebelt in mijn nek. Als Harry een paar kusjes in mijn nek zet huiver ik,hij grinnikt en doet verder. 'Hazz stop hier kunnen we het niet doen' Harry negeert mij en doet gewoon verder. Na een tijdje draai ik me om in zijn grip en zeg: 'Harry stop nou straks horen ze-' ik wordt onderbroken door een kleine kreun die mijn mond verlaat. Harry laat me los en loopt terug naar de woonkamer ik geef hem tik tegen schouder en loop achter hem aan. Als iedereen zit ga ik ook zitten op de grond tussen Harry zijn benen. Niall kijkt me vragend aan.' Ik kan moeilijk op jullie gaan liggen he' Niall lacht totdat Liam roept:'NIALL OPLETTEN WE VERLIEZEN DOOR JOU' Niall draait zich terug naar het spel en speelt geconcentreerd verder. Harry aait zacht over mijn hoofd en speeld met mijn haar. Na een paar uur begin ik moe te worden,Harry merkt het en zegt:' Lads wij gaan slapen'. 'Doe het alsjeblieft veilig ik wil nog geen peter worden!'roept Louis. Ik geef hem een kwade blik voordat Harry me meetrekt naar boven.
Als we helemaal klaar zijn liggen we samen op bed,ik lig met mijn hoofd op Harry's borst en Harry slaat zijn armen om me heen. Na een tijdje gepraat te hebben is Harry in slaap gevallen ik kijk een beetje naar Harry en val uiteindelijk in slaap.Als ik wakker wordt zie ik dat Harry al wakker is. "Goodmorning my love" zegt Harry met zijn sexy ochtendstem. Ik glimlach naar hem en rek me uit.Harry komt boven me hangen en begint me te zoenen, na een tijdje trekken we allebei terug omdat we geen adem meer hadden. Na onze hele ochtend routine en ook te hebben ontbeten,ga ik even een tourtje wandelen. Als ik bij een parkje kom,rust ik even uit op een bankje. Na een tijdje komt er een jongen rond mijn leeftijd naast mij zitten. Vanuit mijn ooghoek zie ik hem grijzen en dichter komen. Ik schuif wat meer op,maar telkens als ik opschuif,schijft hij dichter naar mij op.
JE LEEST
Wait, I AM A TOMLINSON
FanficNoa, een meisje van 17. Ze heeft geen goede thuis situatie, zij en haar moeder hebben een goede relatie, maar de vader van Noa is kortaf soms denkt Noa dat het aan haar ligt. Op school is Noa populair ze probeert zo weinig mogelijk te vertellen over...