De jongen begint mijn nek te kussen en ik probeer tegen te werken maar hij is te sterk,als hij na een tijdje zijn handen in mijn shirt wil steken komt er een jongen af met bruin haar. "Dude vindt je het normaal om mijn meisje af te pakken, oprotten jij!" De onbekende jongen geeft de andere een kwade blik,staat dan op van het bankje en loopt dan weg."Ben je oke,eumm" "Noa ik ben Noa en jij bent?" "Tom,Tom Holland" Tom komt naast me zitten en kijkt me vragend aan."Ow eumm ja ik ben oke,gelukkig was jij er op tijd anders was het misschien wel anders afgelopen. Tom glimlacht naar mij. Na een leuk gesprekje gehad te hebben kom ik thuis. Als ik binnen ben rent Harry naar me toe en slaat hij zijn armen om me heen. "Omg eindelijk je bleef zo lang weg,ik was bezorgd baby" zegt Harry."Hey ik ben oke"glimlach ik. Na een tijdje zit ik op de bank naar een film te kijken todat Harry de woonkamer binnen stormt en boos het scherm van zijn gsm naar mij draait terwijl hij zegt "Wat heeft dit te beteken?" ik zie een foto van mij en Tom met in de caption: "Heeft onze geliefde Harry Styles een vriendin die vreemdgaat, ze is vandaag gespot in het park met een andere jongen, wie zou haar secret love zijn" ik kijk verbaasd naar het scherm en zeg van "Harry dat is Tom hij heeft me daarnet geholpen" "Ja met zoenen zeker"zegt Harry bot terug. Ik sta op en ga voor hem staan,hij begint van alles te roepen. "IK DACHT DANIK JE KON VERTROUWEN MAAR JE BENT GEWOON EEN HOER DIE MET EEN ANDERN ZOENT!" "HOE NOEMDE JE MIJ?!" Roep ik terug, "EN HOER,H-O-E-R, NU DUIDELIJK!?" Er komen tranen in mijn ogen,ik ren naar boven en laat me huilend op bed vallen,beneden hoor ik glas breken,Niall komt mijn kamer in gerend en neemt me in zijn armen,waar ik mijn hoofd in zijn nek verstop terwijl luidde snikken mijn mond verlaten. De tranen rollen als watervallen en mijn benen voellen slap aan. Niall kijkt me bezorg aan en lijdt me naar mijn bed. Hij blijft me vasthouden en lieve woordjes fluisteren waar ik een beetje rustig van wordt. Na een tijdje vraagt Niall wat er gebeurt is en leg ik het hele verhaal uit. "Alles komt goed meid ik beloof het je, Harry is overstuur en is heel gestrest" zegt Niall,"Van wat dan hij heeft me niets vertelt" zeg ik zacht, Niall zucht,"Sorry meis maar dat is aan Harry om te zeggen" De deur vliegt open en Harry staat daar,zijn knokkels zijn bebloed en zij ogen zijn rood van het huilen,hij komt naar me toe gerend en slaat me in zijn armen,terwijl hij duizende keren sorry zegt. Ik kijk hem aan"Ik heb gewoon zoveel aan mijn hoofd d-" Ik kap hem af door mijn lippen op die van hem te drukken hij zoent mee en na een tijdje laten we hijgend los."Het is oke Hazz,ik wil gewoon dat je me zegt als er iets is oke?" hij knikt en legt zijn voorhoofd tegen de mijne. Na een tijdje zo gestaan te hebben roept Liam ons voor het eten.
JE LEEST
Wait, I AM A TOMLINSON
FanfictionNoa, een meisje van 17. Ze heeft geen goede thuis situatie, zij en haar moeder hebben een goede relatie, maar de vader van Noa is kortaf soms denkt Noa dat het aan haar ligt. Op school is Noa populair ze probeert zo weinig mogelijk te vertellen over...