Na een tijdje heeft Louis me kalm kunnen krijgen. Harry is ook al vertrokken naar huis en heeft gezegd dat hij me morgen om 17 uur komt ophalen,ik heb er echt zin in. Maar nu ben ik doodmoe. Ik heb al een eigen kamer dus dat is handig, de kamer is nog niet echt mijn stijl maar Johanna zei dat dat wel in orde komt. Ik zeg iedereen gedag en ga naar boven. Ik trek mijn pyjama aan,ga in bed liggen en val al meteen in een diepe,dromeloze slaap.
De volgende ochten wordt ik wakker door 3 kleine monstertjes die op mijn bed staan te springen. Ik hoor hoe Louis de meisjes zoekt en als hij in mijn kamer komt kijkt hij ze nep boos aan. "Het kriebelmonster komt je halen!" roept Louis. De meisjes gillen en lopen langs Louis mijn kamer uit. Louis sluit de deur en komt op bed zitten hij kijkt me aan en vraagt lief "En gaat het een beetje sis?" Ik kijk hem aan en geef hem een knikje. Louis zegt niets en sluit me in zijn armen. Op één of andere manier heb ik het gevoel dzt Louis me begrijpt. Als Louis me loslaat neemt hij mijn hand en trekt me mee naar beneden. Als we in de keuken zijn schuift Louis een stoel naar acter en doet teken da ik erop moet gaan zitten. Zelf gaat hij ook zitten en samen genieten we van het ontbijt dat onze lieftallige moeder heeft gemaakt. Na het ontbijt besluit ik gewoon te chillen tot half 4 dan heb ik genoeg om me klaar te maken. Johanna en Mark gaan met de kleintjes naar de speeltuin dus dat wil zeggen dat Louis en ik helemaal alleen thuis zijn. Louis en ik besluiten samen een film te kijken. Na een pazr films ga ik naar boven. Ik neem een uitgebreide douche. Als ik klaar ben krul ik mijn haren en laat ze los hangen over mijn schouders. Ik doe een laagje make-up op, niet te veel maar wel wat meer dan anders. Als ik helemaal klaar ben zie ik dat het 16.55 is. Ik kom beneden en zie Louis en Harry gezellig kletsen. Louis merkt me als eeeste op een fluit eens.
"Zo mijn zusje ziet er goed uit zeg" zegt Louis. Ik bloos en zie dat Harry opstaat en naar me toe loopt. Als hij voor me staat geeft hij me een bos rode rozen. Ik glimlach naar hem "Ohhnn Harry dat had je echt niet hoeven doen" zeg ik. Harry legt zijn vinger op mijn lippen en zegt "Voor jou alles love en dit kost echt niet zoveel moeite hoor"Pov: Harry
Ik knipoog naar Noa en neem haar hand, ik zwaai nog even naar Louis en vertrek dan met Noa naar het restaurant dat ik heb gereserveerd. Tijdens de rit is het stil, het is geen ongemakkelijke stilte maar wel een fijne stilte. Na een tijdje leg ik mijn hand op Noa haar bovenbeen. Noa kijkt me aan met een blosje op haar wangen. Ik lach eens lief naar haar en focus me dan op de weg.Na een tijdje zijn we aangekomen en hebben we onze tafel al toegewezen gekregen. Ik zie hoe Noa met grote ogen naar het menu staart. "Harry dit is zo duur dit ga je niet allemaal alleen betalen hoor" zegt Noa. Ik grinnik "Tuurlijk wel love,ik nam je mee op date dus ik betaal alles. En stop maar met protesteren want je weet dat je niet gaat winnen" zeg ik met een grijns
Na een tijdje wachten we op het dessert terwijl ik even het woord neem.
" Noa ik moe je iets vertellen,dit kan heel raar klinken maar ik vind je leuk, i know we kennen elkaar nog maar 2 dagen maar ik heb het gevoel dat ik je al jaren ken. Dus Noa,darling zou je mijn meisje willen zijn?" vraag ik voorzichtig.Pov: Noa
OMG DE HARRY STYLES HEEFT ZOJUIST GEVRAAGD OF IK DE ZIJNE WIL ZIJ!!!
Oke rustig Noa.
"Na-natuurlijk wil ik dat Hazza" zeg ik vrolijk. Harry lacht en geeft me een kus op mijn hand. Na ons dessert zijn we thuis geraakt. We liggen nu samen op bed,ik lig in Harry's armen en geniet van dit moment. "Hazza, thanks voor de top avond" zeg ik met een big smile. Harry grinnikt en zegt "No problem babe" Ik bloos bij de bijnaam babe. Al snel voel ik hoe mijn oogleden zwaarder worden. Ik begin zacht in te dommelen, ik hoor nog net Harry zeggen 'love you and i am the lucciest person on eart' met die in val ik in een diepe slaap, in de armen van mijn vriendje. En zij naam is Harry styels. Ik kan je zeggen ik ben de gelukkigste persoon op aarde.
JE LEEST
Wait, I AM A TOMLINSON
FanfictionNoa, een meisje van 17. Ze heeft geen goede thuis situatie, zij en haar moeder hebben een goede relatie, maar de vader van Noa is kortaf soms denkt Noa dat het aan haar ligt. Op school is Noa populair ze probeert zo weinig mogelijk te vertellen over...