Meeting the others#10

13 0 0
                                    

Als ik s'morgens beneden kom hoor ik Louis wat dingen zeggen. Ik loop richting Harry en geef hem een kus, dan loop ik naar Louis en geef ik hem een kus op de wang. "Siss, vandaag ga je de andere jongens ontmoeten. We gaan met z'n allen gaan lunchen" zegt Louis. Ik kijk hem met grote ogen aan en doe mijn best om niet te gaan gillen. Ik geef een knikje en loop richting de kast waar ik broodjes en nutella uithaal. I'm addicted to nutella). Als ik mijn broodje op heb haal ik een setje kleren en kleed me om. Ik stijl mijn haar en steek het voor een stukje op. Ik doe wat make-up op en neem een paar oorbellen. Als ik helemaal klaar ben doe ik mijn adidassen aan en neem een bijhorend tasje. Ik loop rustig de trap af tot ik bijna beneden ben. Harry komt voor me staan en tilt me op, ik giechel en houd me stevig vast. Harry zet me in de auto en komt dan naast mij zitten en Louis rijdt. Na een kwartiertje rijden zijn we aangekomen bij een grote villa. Dit is het gezamenlijke huis van de jongens. Ok ben een fan oke! Harry neemt mijn hand en helpt me uit de auto. Als ik uit de auto ben zie ik 3 jongen staan naast elkaar, meerbepaald: Niall, Liam en Zayn. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht als ik ze zie staan. Meteen word ik omhelst door alle 3 de jongens als ze me loslaten knipoogt Zayn naar me. Harry moet het gezien hebben want hij slaat direct zijn arm om mijn middel en zegt " Zayn i'm sorry mate but... She's mine" ik giechel en geef Harry een kusje op zijn neus. De jongens lijden me naar binnen. Na een uurtje gepraat te hebben wordt er aangebeld. "Ik ga wel" zegt Liam. Ik hoor gepraat van de deur en zie een grote sterk gebouwde man binnen komen. De man steekt zijn hand uit. 'Paul' is zijn naam hij is een bodyguard van de jongens. Harry wenkt naar me dat we gaan vertrekken. Eenmaal buiten hoor ik gegil van alle kanten. En inderdaad er staan honderden fans voor de grote poort. Harry wil naar me toe komen maar Louis is hem door hij fluistert iets bij Harry in het oor. Ik kijk hem verbaasd aan en hij fluistert in mijn oor: "De fans weten nog niet van jullie relatie" ik knik begrijpelijk. "Hou je hoofd naar beneden, antwoord niet op de vragen en hou me vooral goed vast want de fans kunnen hebberig zijn" ik kijk Louis bang aan, hij wrijft geruststellend over mijn rug. Er komen wat meer bodyguards aanlopen die ons door de fans lijden. Na een tijdje zijn we door alle fans geraakt en zitten we nu veilig in de auto ik zit samen met Harry en Louis in de auto, Liam, Niall en Zayn zitten in een andere auto omdat we niet allemaal in 1 auto konden. Na een tijdje te hebben gereden komen we bij een gezellig uitziende lunchbar. Liam zei me dat ze het hebben afgehuurd zodat we niet lastig werden gevallen door de fans en de paparazzi. Ik en Harry gaan een 'couple sandwitch' Niall eet een XL broodje met hesp en kaas, Zayn eet een gezonde salade en Liam eet een salade met kip en Louis eet een panini. Na onze lunch lopen we nog wat door de stad het is redelijk rustig op dit moment. Heel soms is er een groepje meisjes die op de foto en een handtekening willen. Als ik voorbij een winkel loop zie ik een leuk outfitje in de etalage. Het is een ripped mom jeans met een zwarte croptop met daarboven een rood met zwart geruite hemd. Harry komt naast me staan en zegt "Kom we gaan dat outfitje halen" voor ik nog iets kan zeggen trekt Harry me mee en vraagt of ze het nog heeft in een S. De vrouw knikt en komt even later terug met het outfitje in de maat S. Als ik het pas zit het perfect. Harry neemt het mee en gaat afrekenen. Als alles betaald is gaan we terug naar de jongens.

Wait, I AM A TOMLINSONWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu