Yeni Hayatım

6.1K 46 1
                                    

Cansu koltuğunda oturuyor ben de eğilmiş yerdeki ayaklarını yalıyordum. Siyah ojeli ayak parmaklarını ve aralarını yalarken kapı çaldı. Annesi gelmişti sanırım. Hemen yatağın altına girdim. Yatağın altı rahatça sığabileceğim kadar geniş ve yüksekti. Kenarları da çarşaftan dolayı kapalıydı. Cansu kapıyı açmaya gitti. Çok geçmeden elinde poşetle odaya geldi.
C: Buffy yemek vaktii!
Yemek söylediğini unutmuştum. Annesi daha gelmemişti. Pizza söylediğini gördüm. Masasına oturdu ve kutuyu açtı. Ben de çok acıkmıştım. Yemek bekleyen bir köpek gibi Cansu'nun ayak ucuna gittim. 3 kutu vardı. Birinin benim olduğunu düşünüyordum. Bana baktı ve eğer bu pizzayı istiyorsan ben yemeğimi bitirene kadar ayaklarımı yalaman gerek dedi. Ben de tamam efendim dedim. Ayaklarını yalamaya başladım. Cansu bilerek yavaş yiyordu. 30-45 dk boyunca ayaklarının her tarafını yaladım. Yemeği bitince aferin köpeğim dedi. Pizzanın kutusunu açıp içine baktı. Ama bunun malzemesi eksik dedi. Ben de anlamsız bir şekilde Cansu'ya bakıyordum ve her dilimine tükürdü. Sonra parmağıyla yaydırdı ve tükürüklü parmağını bana uzattı. Yaladım. Sonra pizzayı bana verdi. O kadar açtım ki tükürmesi umrumda değildi. Sakın ellerini kullanma diye uyardı. Ben de öyle yaptım. Yerken çok zorlandım ama yemiştim. Cansu yatağına uzanmış laptopuyla ilgileniyordu. Bense yapacak bir şeyim olmadığı için yerde öylece yatıyordum. Uzaktan bakınca koca insanın köpek gibi yaşaması göze garip gelir ama ikimiz de garipsemiyorduk. Ben alışabilirim diye düşünüyordum. Akşam olmuştu. Cansu'nun odasında banyo vardı ve izin alarak kullanma iznim vardı. Haftada 2 kez de bana banyo yaptıracağını söyledi. O bunları anlattıkça ben kendimi köpek olarak benimsiyordum. Birden kapı açılma sesi geldi. Annesi gelmiş olmalıydı. Ben hemen yatağın altına girdim. Birkaç dakika sonra odanın kapısı açıldı.
Anne: Nasılsın kızım ben geldim.
C: İyiyim anne sen nasılsın nasıl geçti?
A: Çok yorucuydu bugün işte her zamanki gibi. Şu miras işi hallolsun da kurtulacağım bu çileden. Kraliçeler gibi yaşayacağız.
C: İnşallah annecim.
A: Ben gidiyorum çok uykum var iyi geceler kızım.
C: İyi geceler anne mutfakta pizza ayırdım sana açsan yersin.
A: Sağ ol kızım yerim.
C: Rica ederim.
Annesi gitmişti. Ben yatağın altından çıksam mı diye düşündüm. Sonra vazgeçtim. Burada uyumalıydım. O sırada Cansu'dan ses geldi.
C: Ben yatıyorum köpek. Sakın ordan çıkayım deme.
Ben: Tamam.
Cansu yatağından çıkmadan kumandayla ışığı kapattı. İkimiz de uyuduk.

Sonsuz Bir Fetiş HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin