Nisa'nın Eğitimi

5.6K 72 4
                                    

Bu bölüm biraz fetiş dışına çıkıp +18 olay ağırlıklı. Okumak istemiyorsanız geçebilirsiniz.

Saat 10 gibi uyandım. Çok fazla uyumuştum. Ben uyandığımda Cansu da yatağında telefonuyla ilgileniyordu. Beni görünce günaydın köpeğiim dedi. Ben de günaydın kraliçem dedim. Ben ona sevgimi gösterdikçe o mutlu oluyordu. Oturur vaziyete geçti. Hadi bana çoraplarımı giydir de kahvaltı edelim dedi. Çekmecesinden çorapları aldım. Önce iki ayağına da öpücük kondurdum. Sonra da çorapları giydirdim. Hadi mutfağa gidelim istersen ayağa kalkabilirsin dedi. Teşekkür edip ayağa kalktım. Gerindim ve mutfağa gittik. O kahvaltı hazırlarken ben de biraz yardım ettim. Artık aramızda katı sahibe köle ilişkisi yerine birbirini seven sahip köpek ilişkisi gibi bir şey vardı. Ben bu halimden memnundum. Cansu masaya oturdu ve kahvaltıya başladı. Ben de ayak ucuna gittim. İkimiz için birer tane sandviç hazırlamıştık ve onu bana vermesini bekliyordum. Ekmeğin içini açtı ve içine tükürdü. Sonra masanın altında duran bana uzattı. Alıştığım için iğrenmiyordum. Zevkle yedim. Kahvaltı bitince odaya geri döndük. Cansu bugün ne yapsam diye düşünürken aklına Nisa geldi.
C: Hadi köpeğim gel Nisa'nın yanına gidelim.
Cansu'yla beraber bodruma indik. Nisa benim bağlı olduğum gibi sandalyeye bağlıydı. Ben bir kenara geçtim. Sadece izleyecektim. Cansu Nisa'nın yanına gitti ve ağzındaki bantı çıkardı. Nisa bağırmaya başladı ama Cansu bir tokatta onu susturdu.
C: Şimdi seni biraz eğiteceğim ki eve döndüğünde Yasemin'e nasıl davranman gerektiğini öğren. Söyle bakalım nasıl davranacaksın.
N: Bunun bedelini ödeyeceksiniz. Bu saçmalığın bedelini ödeyeceksiniz!
C: Demek öyle. O zaman eğitime başlayalım.
Cansu Nisa'yı çok fena dövmeye başladı. Sandalye devrilmişti. Cansu sandalyeyi düzeltip yine dövmeye başladı. Nisa'nın suratı kan içindeydi. Cansu Nisa'nın çenesini sıkarak ağzını açtı ve tükürdü. O tükürüğü de yutturdu. Nisa çok fazla dayak yemişti. Cansu cebinde uzun naylon çorap çıkardı. Nisa'nın arkasına geçip çorabı boğazına doladı ve boğmaya başladı.
C: Sen aşağılık bir köpeksin anladın mı? Herkese itaat etmek zorundasın. Kardeşinin önünde bile diz çökeceksin. Hakettiğin yer burası senin. Neymişsin sen söyle! Yoksa öldürürüm seni.
N: (Moraran suratıyla kısık bir sesle) Aşağışlık bir köpeğim.
Cansu boğmayı bırakır.
C: Aferin. Yavaş yavaş anlıyorsun ama daha yeterli değil. Madem artık köpeğimsin. Bir erkek bir dişi köpeğim var. E napalım çiftleştirelim sizi.
Cansu bunu dedikten sonra gülmeye başladı. Nisa'nın ağzını bantladı. Ben heyecanlanmıştım. Nisa ise korkuyordu. Cansu Nisa'yı sandalyeden söktü ve yere yatırdı. Cebinden çıkardığı bıçakla elbiselerini kesti ve çıkardı. Nisa çırılçıplak yerde yatıyordu ve çok korkuyordu.
C: Buffy buraya gel.
B: Emredin kraliçem.
C: Şimdi senden azgın bir köpek gibi bu köpeği sikmeni istiyorum. Eğer istediğim gibi olmazsa bedelini ağır ödersin. Hadi!
Cansu benden Nisa'ya tecavüz etmemi istiyordu. Heyecanlıydım ama bunu yapacaktım. Soyundum ve korkuyla yerde yatan Nisa'nın yanına gittim. Elleri ve ayakları bağlı olduğundan balık gibi çırpınmaktan başka bir şey yapmıyordu. Onu öyle görünce ben hemen erekte olmuştum. Cansu bana prezervatif verdi. Sikime geçirdim ve Nisa'nın amına girmeye çalıştım. Ama daracık bir vajinaya sahipti. Ben de yavaş yavaş önce başını soktum. Ben soktukça Nisa bağırmaya çalışıyordu. Daha çok çırpınıyordu ve ağlıyordu. İçine tamamen girdiğimde sanki bıçak saplanmış gibi çırpınıyordu. Çok çaresizdi. Cansu da keyifle bizi izliyordu. Ben Nisa'nın memelerini sıkarak sertçe gir çık yapmaya başladım. O kadar serttim ki canının yandığını anlayabiliyordum. Nisa çok kötü durumdaydı. Yaklaşık 10 dakika boyunca Nisa'yı sertçe siktim ve boşaldım. Boşaldığımda Nisa baygın bir şekilde yatıyordu. Cansu yanıma geldi.
C: Aferin köpek iyi iş çıkardın. Bu da sana ödül olmuş oldu. Giyinebilirsin. dedi.
Giyinirken Nisa'ya baktım. Memelerinde elimin izi çıkmıştı. O çok acı çekmişti ama ben çok zevk aldım. Cansu Nisa'yı tekrar sandalyeye oturttu. Bağladı ve uyanması için suratına soğuk su döktü. Ama Nisa uyanmamıştı.
C: Hadi yukarı çıkalım ben 1-2 saat sonra gelirim.
Beraber yukarı çıktık. Ben izin alarak tuvalete gittim ve sikimi temizledim. Sonra da koltuğa uzandım. Cansu'da salonda TV izliyordu. Tavana bakarak olanları düşünüyordum. Pişmanlık duymam gerekiyor muydu? Yine olsa yine yaparım diye düşünüyordum. Kendimden tiksinmiştim. Bir yanım keyifliydi ama diğer yanım huzursuzdu. Bunları düşünmek istemediğim için gözlerimi kapadım ve uyumaya çalıştım. Saat 18 gibi Cansu beni uyandırdı. Yerde tavuklu pilav ve ayran vardı. Akşam yemeği içindi sanırım. Cansu da masasına geçip yemeğini yemeye başladı. Ben de dört ayak olup yemeğimi yedim.
C: Sen uyurken Nisa'yı saldım. Akıllanmış artık yerini biliyor.
B: Çok güçlüsünüz kraliçem.
C: Sağ ol köpeğim. Annem bugün işten erken çıkacak. Yarım saate gelir. Yemeğini ye yatağın altında gir. dedi ve bana iPhone 12 ve JBL kulaklık verdi.
C: Bunlar sıkılmaman için. Ama telefonu yalnızca Netflix ve Spotify için kullanabilirsin. Sosyal medya ve oyun yok.
B: Çok teşekkür ederim kraliçem çok düşüncelisiniz.
C: Rica ederim.
Yemeğim bitince yatağın altına girdim ve yeni telefonumla Netflixten film seyrettim. Bu telefon benim asla alamayacağım bir telefondu ama şu an sahiptim. Hayatımdan memnundum. 2-3 saat film seyrettim ve uyudum.

30 oya yeni bölüm.

Sonsuz Bir Fetiş HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin