Sabah erken uyandım ve biraz etrafı dinledim. Telefonum ve cüzdanım nerde hiçbir fikrim yoktu. Etrafta hiç ses de yoktu. Yatağın altından çıktım. Duvarda saat vardı ve 7 olduğunu gördüm. Acaba annesi işe gitmiş miydi? Neyse ses duyarsam geri girerim diye düşündüm ve Cansu'ya bakmaya başladım. İçimden uyurken ayaklarını yalamak geldi ama yapmadım. Ayağa kalktım ve gerindim. Her yerim ağrımıştı. Telefonumu aramaya başladım ama görünürde yoktu. Sonra evden ayak sesleri gelmeye başladı. Sanırım annesiydi. Apar topar yatağın altına geri girdim. Çok geçmeden dış kapı sesi geldi. Annesi dışarı çıkmıştı. Ben ne yapsam diye düşünmeye başladım. Cansu uyanacak gibi durmuyordu. Sessizce odadan çıktım. Evi dolaştım biraz. Çok büyük bir evdi. Beyza'yı çok merak etmiştim ama gitsem de bodrum kapısı kilitliydi. Mutfağa gidip su içtim. Beyza'yı bir şekilde kurtarmak istiyordum. Salonda kara kara düşünürken birden Cansu'nun sesiyle irkildim.
C: Napıyosun sen burda aptal köpek? Dışarı çıkmak yok demedim mi?
Bir şey diyemedim.
C: Sana sabah sabah ceza vereyim de aklın başına gelsin. Diz çök hadi.
Koltuğun önünde diz çöktüm. Cansu koltuğa oturdu. Ayaklarını bana uzattı.
Yala dedi. Bileklerinden tuttum ve tabanlarını yalamaya başladım. Tüm tabanları yaladıktan sonra parmaklarını emdim. Parmak aralarını yaladım. Tüm ayağını yalamıştım neredeyse.
C: Bu sana ceza değil ödül oldu nasıl iştahla yalıyorsun bak. Ben sana yapacağımı biliyorum. Uzan yere.
Dediğini yaptım. Cansu ayağa kalktı ve ayağını altıyla suratıma tokat attı. Durmadan sert tokatlar atıyordu. Sonra kafamı ezmeye başladı. Yanağım, burnum acıyordu. Ayağını çekti ve suratıma tükürdü. Sonra yine ezmeye başladı. Ezerken tükürüğü yaydırıyordu. Birkaç dakika daha ezdikten sonra sikime tekme attı ve gülmeye başladı. Ben yerde kıvranıyordum. Beni kollarımdan tutup odasına sürükledi. Yatağının yanına getirdi. Ben sabah sabah yediğim dayaktan ötürü öyle duruyordum. Çekmeceden iki tane kelepçe çıkardı ve beni kollarımdan yatağın ayaklarına kelepçeledi. Sonra gidip 2 tane kirli çorap getirdi. Sanırım kirli sepetindendi. Ağzıma tıktı ve ağzımı bantladı. Çorabın tadı çok kötü olmuştu.
C: Şu sevgiline bakayım açlıktan ölmüş mü acaba? dedi ve gitti. Beklemeye başladım. Beyza'yı çok merak ediyordum. Cansu ona zarar verecek miydi acaba. Yaklaşık 10-15 dakika o şekilde bekledikten sonra Cansu geri geldi. Gülümsüyordu.
C: Artık sevgilin için endişelenmene gerek yok. Kimin üstün olduğunu anladı ben de onu saldım. Ama kendin için endişelenebilirsin çünkü kimseye haber veremez. Artık beraberiz Buffy. dedi ve yanımdaki sandalyesine oturdu.
C: Bu arada bugün senin için büyük gün. Arkadaşlarım gelecek. Hepsiyle tanışacaksın. Uslu bir köpek olmaya bak. dedi. İçimi heyecan kaplamıştı.
C: Benim dışarıda işlerim var. Ben gelene kadar sen bu halde kalacaksın. Odadan dışarı çıkmanın cezası. Eğer kurallarıma uymazsan daha kötü cezalar da çekeceksin. dedi ve giyinip gitti. Ben karmaşık duygular içerisindeydim. Beyza beni kurtaracak mıydı acaba? Aklımda bir sürü soru vardı. Ama çaresiz olduğumu fark edince yatağa yaslandım ve uyumaya çalıştım. Aradan birkaç saat geçti. Cansu'nun sesiyle uyandım.
C: Buufyy! Arkadaşlarımın gelmesine çok az kaldı. Hadi kalk. Sana kıyafet aldım. dedi ve kelepçlerimi çözdü. Yine her yerim ağrıyordu. Ağzımdaki bantı ve çorapları aldım. Ağzım kurumuştu. Cansu bunu tahmin etmiş olacak ki bana su verdi. Keyfi yerinde gözüküyordu. Sonra aldığı kıyafetleri gösterdi. Neredeyse bir dolabı dolduracak kadar kıyafet almıştı. Hepsi de çok güzel, pahalı kıyafetlerdi. Benim asla alamayacağım şeylerdi hepsi. Bana bir eşofman ve sweatshirt uzattı. Al bunları giy dedi. Yanında da temiz iç çamaşırları verdi. Nerede giyineceğim dedim. Karşımda giyineceksin tabi aptal köpek. Sahibinden mi utanacaksın dedi. Bir şey demeden soyunmaya başladım. Hızlı hızlı giyiniyordum. Cansu da beni izlerken gülüyordu. Güzel oldun dedi. Ben tuvalete gitmek için izin aldım. İzin verdikten sonra aynada kendimi inceledim. Yakışıklı olmuştum. Ben kendimi izleyerek hayallere dalmışken içeriden kız sesleri gelmeye başladı. Hemen çıktım. Cansu'nun arkadaşları gelmişti. Daha odaya girmemişlerdi ama yaklaştıklarını anlıyordum. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Köpek olmaya alışmıştım ve yine köpek olmaya karar verdim. 4 ayak üstüne düştüm. İçeri girdiler. Cansu ve 3 kız vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Bir Fetiş Hikayesi
NonfiksiSonu olmayan eğlenceli bir fetiş hikayesi. Bitip bitmemesi oylarınıza bağlı.