O günden sonra Beyza spordan başka bir şey anlatmıyordu. Ayağını yalamam hoşuna gitmiş olacak ki tekrar istiyor gibi bir hali vardı ama evlerimiz bir türlü uygun olmuyordu. Bir gün Beyza;
B: Bu akşam antrenmanımı izlemeye gelsene.
M: Olur da senin salon nerdeydi?
B: Uzak değil ya akşam buluşur beraber gideriz.
M: Tamam.
Akşam olduğunda Beyza ile buluştuk ve konuşa konuşa salona gittik. 1 saat boyunca oradaki hoca onlara antrenman yaptıracaktı. Ben de kenarda oturup onları izleyecektim. Ben gittiğimde antrenman başlamamıştı. Beyza soyunma odasına gidip giyindi. Kısa bir süre sonra da antrenman başladı. Kızlı erkekli yaklaşık 20 kişi vardı. Kızların çoğu bizim yaşlarımızdaydı. Erkeklerinse çoğu 14-15 yaşındaydı. Önce ısınma hareketleri yaptılar. Ben ne yaptıklarını çok anlamıyordum kum torbasıyla çalıştılar birbirleriyle vuruştular falan. Dükkanın sahibi hocaydı ama sanki orada antrenman yapan bir kız da dükkan sahibi gibiydi. İsmi Cansu'ydu. Hocanın sağ kolu gibi bir şeydi ve salonda onun sözü geçiyordu. Egoist birisine benziyordu pek sevmemiştim onu. Dünya şampiyonluğu falan varmış. Neyse bir şekilde 1 saat doldu ve Beyza yanıma geldi.
B: Nasıl iyi miydim?
M: Çok iyiydin aşkım çok terlemişsin hadi giyin de gidelim.
B: Dur şimdi Cansu'yla maç yapıcaz.
M: Nasıl? Kız dünya şampiyonu falanmış bir şey olmasın.
B: Sen sevgiline güvenmiyor musun yenemez miyim onu?
M: Yenersin tabi güzelim hadi git parçala.
Beyza ve Cansu dişlerine ve kaval kemiklerine korumalık taktılar. Eldivenleri de giyip maç yapmaya başladılar. Beyza'nın yaptığı hareketlere şaşırıyordum. Acımadan vuruyordu ama Cansu da çok sağlamdı. Hatta maçı Cansu kazanacak gibiydi. Maç çok hararetliyken ikisi de aynı anda tekme atınca dizleri çarpıştı. Beyza'nın canı çok yanmıştı. Maçı bitirdiler. Beyza kenara oturdu. Ben de yanına gittim. Cansu'da pek bir şey yoktu. O da soyunma odasına gitti. Salonda kimse yoktu kapıları ve kepenkleri Cansu kapatıyormuş.
M: İyi misin canım?
B: Dizim çok kötü oldu ya sakatlandım galiba.
M: Bi hastaneye falan gidelim istiyosan.
B: Ya yok 1 haftaya bir şey kalmaz da şu an çok acıyor.
M: Ne yapabilirim senin için?
B: Bilmem rahatlamaya ihtiyacım var şu an.
Ben hemen Beyza'nın kaval kemiklerindeki koruyucuları çıkardım. Dizini yumuşak bir şekilde ovdum. O yerde ayaklarını uzatmış bir şekilde oturuyordu. Hemen karşısına oturup ayağının birini ağzıma götürdüm. Tabanını yalamaya başladım. Sonra parmaklarını, parmak aralarını yalıyordum. Ayağı terliydi ama benim için çok lezzetliydi.
M: Nasıl rahatlatıyor mu?
B: Eveett.
Diğer ayağını da aynı şekilde yalamaya başladım. O kadar antrenmanın üstüne bunun iyi geldiği her halinden belliydi. Ben onun ayaklarına dalmışken arkamdan bir ses geldi.
Cansu: O kazandı mı sanki ayağını yalıyorsun ha? Burda ayağı yalanması gereken biri varsa benim. İkinizin de yeri ayağımın altı.
Ben hem şaşırmıştım hem de korkmuştum. Cansu yanıma geldi ve yerde oturan bana ayağını uzattı.
C: Al benimkini de yala.
B: Cansu ne saçmalıyorsun sen.
C: Sen sus zaten sakatsın döverim seni.
Ben sinirlendim ve ayağa kalktım. Ama tam kalktığımda penisime diz yemem bir oldu. Acıdan yere düştüm. Bunu gören Beyza ayağa kalkmaya çalıştı ama Cansu Beyza'nın suratına ayağının altıyla tekme atınca Beyza sersemledi. Cansu bir yerden ip getirip Beyza'yı bağladı. Sonra yanıma geldi. Ben yerde acı ve karın ağrısıyla yatıyordum. Ayağıyla kafamı ezmeye başladı.
C: Yalayacak mısın ayağımı?
M: I ıh
C: Demek öyle.
Cansu ayağını çekti ve eğilip testislerimi sıkmaya başladı. Canım inanılmaz acıyordu ve bağırmaya başladım.
M: Tamam ne istersen yaparım lütfen bırak.
Cansu bıraktı. O sırada Beyza baygın mıydı ayık mıydı belli değildi. Tepkisiz bir şekilde duruyordu. Cansu beni sırtüstü çevirdi ve bir ayağını suratıma koydu. Ben de yalamaya başladım. Beyza'nın ayağından daha ağır ama daha hoş bir kokusu vardı. Tadı da daha güzeldi. Ben Cansu'nun tabanını iştahlı bir şekilde yalarken o da benim videomu çekiyordu. Arkadan aferin köpek, şampiyon kimmiş, herkes yerini bilecek diyordu. Benim sikim kalkmıştı. Cansu bunu görünce diğer ayağıyla sigara ezer gibi sikimi ezmeye başladı. Bu bana inanılmaz zevk veriyordu. Çok geçmeden dayanamadım ve boşaldım. Cansu her şeyi kameraya kaydetmişti. Ben boşaldıktan sonra beni bıraktı. Ben bitkin bir şekilde yatıyordum. Cansu, Beyza'nın yanına gitti ve onu da benim gibi yatırdı. Ayağını Beyza'nın yüzüne koydu ama Beyza baygındı.
C: İşte hepinizin yeri ayağımın altı. Hadi al sevgilini de git.
Ben zar zor ayağa kalktım. Beyza'yı kucakladım ve yavaş yavaş çıkışa yürümeye başladım. Cansu arkamdan arada uğra dedi ve güldü. Benim keyfim pek yerinde değildi. Kölesi olabileceğim kız gözümün önünde köle gibi olmuştu. Bir taksi çağırdım ve bindirdim. Evlerine gelince 3. kata kadar çıkardım. O zamana kadar bir nebze kendine gelmişti. Sanki aramızda gizli bir anlaşma varmışçasına tek kelime etmeden uzaklaştık. Birkaç gün konuşmadık ve ardından korktuğum mesaj geldi. "Ayrılalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Bir Fetiş Hikayesi
SaggisticaSonu olmayan eğlenceli bir fetiş hikayesi. Bitip bitmemesi oylarınıza bağlı.