FLASHBACKLERDEN DE ANLAŞILDIĞI GİBİ BERK VE BERRAK TANIŞIYORLAR. :)
UMARİM BEGENİRSİNİZ HE BİR DE İLK BÖLÜMLERDEN SİNİR VERMEK İSTEMEZDİM AMA ÇOK YORULDUM BUNUN YAZMASİ VAR EL AGRİSİ. GORMESİ VAR GOZ AGRİSİ. DUSUNMESİ VAR BAS AGRİSİ. VE EN ONEMLİ OLAN OKUL AZAR AGRİSİ... HE TABİ UYKUSUZLUGA DEGİNMİYORUM BİLE... İLHAM GELCEK FALANN OOO NELER NELER. NEYSE BEN COK KONUSTUM BAY ;)) İYİ OKUMALAR."Şuanlık" diye fısıldadım.
"Hı hı şuanlık. " lan piç şu anlık ne.s
"Berk " aa yanlışlıkla ağzımdan çıktı.
"Efendim. "
"Ben...."
Yüreğimdeki fırtına dinmedi hala
İsterdim isterdim seni hep kollarimda
Yine bana gel yana yana yine beni sev
Yine bana gel yana yana yine beni sev
Konuşmamı çalan şarkı bozdu ve millet deli deli dans etmeye başladılar. Berk'in kısık kısık savrulan küfürlerini duyabiliyordum.
"Eee hadi canım gel dans edelim. " diye cırladı kızın teki aa pardon kız mı dedim. Kızlardan özür dilerim. Kaşarın teki.
"Yok sağ ol Gamze" ohh akıllı çocuk.
"Yaa Berk..." ıyyy yavşak istemiyor ama seni napcaz. "Hadii" tutu çekiştirdi. Berk bana baka baka gitti.
Gitti...
Acaba bu akşam yatar mı onunla ? Off saçmalama istersen ha ?? Böyle mal mal düsüncelerimi telefonumun zil sesi bozdu
Sen ona aşıksın
Sen ona aşıksın
Sen ona aşıksın
Tek bir söz söyleme boşv...
"Efendim anne!" .. "Nee anlamıyorum. Ses gelmiyor " "alooo!! " dıt dıt dıtt..
"Kızım, sakin ol. Ablan trafik kazası geçirmiş. Durumu kritik. Son kez seni görmek istiyor. Hemen gel. Annen çok kötü ben Teyzen Selma. ...... Hastanesindeyiz hemen gel."
Kimden : Annemmm (22.57)ahahah şaka çok komik güldüm tamam kes şakayı. Ya abla piçlik yapıp gitme babam gibi satma beni ben seni o adamla kıyaslamıyorum sen onun gibi çekip gitmezsin. Yalan ya yalan gitme piçlik yapma satma.. Yalvarırım. Lütfen. Ağlayarak çıktım. Berk bağrıyordu ama duymadım.
Taksiye bindim ağlıyordum adama bir şey demedim diyemedim ama mesaji gösterdim hemen sürdü. Paramı ödeyip indim. Koşarak hastaneye girdim. Danısmaya :
"Besra Kızılbaş hangi odada "
"Bir saniye " ne duyamadım tekrar söyle
"Benim bir saniyem yok. !!!" sesim fazla gür çıkmıstı.. Ama neticede ablamdı.
"3.kat 703. Oda "
Hemen koşarak ücuncü kata çıktım.. Herkes uzaylı görmüş masum köylü gibi bir noktaya bakıyordu. Ne oldu lan ne olduuu
"Anne..." diyebildim "nerde " odayì isaret etti hemen girdim. Tabi ilk õnce önlük maske bla bla giydirdiler... Girdim odaya elini tuttum.
"Ablam... Canım bak canım dedim senin cadı gıcık kardeşin sana canım dedi. Hadi kalk. Kalkk hem ben daha senle ödeşmedim ki. Sen benim çıkolatamı çaldın. Ben sana daha tuzak kurmadim. Ablam hatırlıyor musun ben yeni okula başladığımda korkuyordum. Elimden tuttun 'ablan yanında Berrak'ım' dedin. 'Bırakmam seni ' dedin abla bırakma işte kardeşin korkuyor.. Bak uyanırsan mavi göz takıntımdan da kurtulurum söz. Ama hadi tut elimden tuttt !!!!! " Allahin cezasi makinanın dıtttttt sesi gelince üstelik sadece düz çzgi ilr olunca bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmiyorum; Çünkü Aşığım
HumorKolumdan çekip tenha bi yere götürdü beni. o kadar sakindiki bu da beni o kadar deli ediyordu. "sen" dedi "o herifle ne işin var" ya bu kendini ne sanıyor?? "sanane ya sa-na-ne sen kimsin ki " haklıyım kim ki o ?? "kuzenin " ahh, tabi kuzenim. dalg...