Multimedya : Berrak'ın partide giydiği elbise
"Ne yani biz şimdi...." diye şaşkın şaşkın sordum..
"Kuzeniz ;)" yaa ne güzel .. Lan ben seni kuzi olarak değil Ada'ya-kankim- enişte olarak hayal ediyordum. Şimdi benle seni evlendirmezler. Lan bak Allah söyletti. Lann hişt çocuk göz kırpma lan. Kırpma çk dadlusun slk.s.s
"Hı malesef " fısıltıyla söyledim bende yer mi sesli söylemek?
"Efendim. ?"
"Ne güsel diyorum harika " dedim hafif sinirli ses tonumla
"Güsel mi ? İlginç" haa lan yanlıs anlamayın üzüntüyle demiyor. Güzel diye yazılır ya ona :((
"Oğlum neydi o halin " haa tebrikler sen mi getirdin bu taş jojuğu ? Anası ayrıl lan amcamdan ben evlencem oğlunla.
"Laf söyledi. " neee laf söyledi diye o kadar dövülür mü lan kuzicim
"Neee laf söyledi diye mi ?" diye atıldım Allah kahretsin
"Sen karışma Berrak hem sen kimsin ki babanın kardeşi evleniyor ve düğün bitti di mi sen neden buradasın? Git ve bana sakın karışma. Üzülmeni istemeyiz değil mi ?" sen bu laflarınla zaten üzdün beni Berk...
Bir hışımla kalktım. Annemlerin seslerini duyabiliyordumm. Yengemin (!) de .. Berke kızıyordu düğünümü mahvettin diye.. Kim Berrak 'i düşünüyor ki zaten. Ben kendi kendime konuşurken yüzümde ıslaklık hissettim.
Ağlıyormuydum ben ağlayamam di mi ? Berk'i kaç saattir tanıyordum ki ? Neden bu kadar çok canım yanıyordu. İçimde bir his vardı sanki onu günlerdir aylardır yıllardır tanıyormuşum gibi asırlardır tanıyormuşum gibi... Aniden kolumdan tutan biri ile karşılaştım.
"Bırak lan bırak" sonra şaşkınlıkla "Berk"
"Özür dilerim tamam mı bak seni tanımıyorum sen de sana bir tavsiye sakın ben sinirliyken dediklerimi kafana takma. Şimdi de bu arabaya bin ve birbirimizi tanıyalım kuzen." kuzenmiş hıh. Lan evet kuzennn kuzen
Hiçbir sey demeden arabaya bindim. BMW arabaya bak be bizim yenge hanım teyzeğğ zengin galiba ;)
"Tamam " anlamayan gözlerle baktı bende anlayıp ekledim. "Tanıt kendini"
" heee tamam. Ben Berk Karadaş zaman zaman hatta her zaman asabi sinirli olurum. Ailemle pek aram olmaz zaten. 18yaşındayım ve lise 3 e gidiyorum. Sınıfta kalmadım. Hazırlık okudum. Eğlenmeyi seven. Duygusal.. Sap :) sevgilisi yok. İçe dönük. Enerjik rahat genelde beste dinleyen. Sevgilisi tarafından en yakın arkadaşıyla aldatılan..Deniz ve orman da yürümeyi seven. İnsanlarla ilişkisi pek olmayan. Kızlarla zevk için çıkan. Yanlış anlama ha o mana da değil. "
"Hım ee devam et ."
"Tek çocuğum. Babam bizi ben daha 2.5 yaşındayken terk etmiş. " dedi ve bir soluk alıp devam etti. " bence bu kadar yeter. Sonra tanırız ha ?"
Kusura bakma Berk ama insanın kalbi bir kere kırılıyor. Arabadan indim... Hemen o da indi.
"Napıyorsun sen ?!!!" diye kükredi.
"Eve gidip üstümü değistireceğim." dedim. Sinirli ve bir o kadar sakin duruşu insanı yeterince deli edebiliyordu.
"Ha? Gerçekten. ?" ya sen iki dakika öl !! Amcamdan nefret ettim. Şu an itibari ile.
"Gerçekten. " tam ağzını açtı cevap vercek arkadan bir ses.
"Berk !"
"Ozan" adı Ozanmış. Bizim taş jojuk kadar olmasada taş o da ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmiyorum; Çünkü Aşığım
HumorKolumdan çekip tenha bi yere götürdü beni. o kadar sakindiki bu da beni o kadar deli ediyordu. "sen" dedi "o herifle ne işin var" ya bu kendini ne sanıyor?? "sanane ya sa-na-ne sen kimsin ki " haklıyım kim ki o ?? "kuzenin " ahh, tabi kuzenim. dalg...