SIRAÇ VE BESTE

97 5 0
                                    

PP Yİ DEĞİŞTİRDİM ESKİ PP MULTİDE. İSTERSENİZ SONRA TEKRAR DEĞİŞTİRİRİZ. HE BU ARADA HİKAYESİ İÇİN PP İSTEYEN OLURSA MESAJ ATMANIZ YETERLİ

"Hişt. Tamam ağlama ufaklık. " Bi dakika ya ben Berk e nasıl davranıcağim. Sonuçta bir zamanlar seviyordum. Ne nasıl davrancaksın mal. Çocuktun o zaman.

"Saffet kim?" dedim sorgular gibi. Zaten amacım sorgulamaktı. Berk nerden tanıyordu ve neden tehlikeliydi. Bilmem gerekiyor.

"Saffet Ateş. " ahaha çok komik

"Gerçekten çok açıklayıcıydı. " o kadar açıklayıcı o kadar açıklayıcı anca bu kadar olur.

"Şimdi boşver de. Ben yokken neler yaptın. ?" şey ımm aşık oldum birine de nasıl dicem !

"Şey hi-hiç. " off Allah kahretsin kekeledim.

"Tamam ben anlatayım. " dedi nefes aldı ve devam etti.

"Senle zaten 5 yasındayken ayrılmıştık. Sonra beni Amerikaya gönderdiler. Annemin ölümü yüzünden. 7 yaşıma gelince okula başladım. Detayları sonra anlatırım. Lise 2 de bir kız tanıdım. 2yıl önce. Ben bir yıl hazırlık okudum dedim ya ikiden sonra okudum. Ondan sonra bu kız..."elleriyle oynarken suratıma bakmiyordu. "... Bu kız Selin beni kendine bağladı. O gülse ben kahkaha atıyordum. O ağlasa ben ölüyordum. Yanıma gelse kalbim halay çekiyordu. Sonra. Sonra Saffet geldi her şeyi mafetti. Biz onunla çıkarken en yakın arkadaşımdı. Daha doğrusu satıcılar rolünde kadrolu oyuncuydu. Kısaca piçin tekiydi.Selin le Saffet bana boynuzu takmiş. Seni de tanıyormuş. Geçen dügünde dedi. Dövdügüm kişi Saffet ti. "

Onu pür dikkat dinliyordum. Dedikleri beynimde yankı yapıyordu.

Bu kız Selin beni kendine bağladı. O gülse ben kahkaha atıyordum. O ağlasa ben ölüyordum. Yanıma gelse kalbim halay çekiyordu.

Salak kız bulmuşsun gül gibi delikanlı çocuğu. Lisanslı mal.

Eini tutsam ellerim terliyor.

Eli kpsn slk şy.ss.

Sarılsam ecel terleri akitıyordum.

Yeter lan yeter. Bu ne bee ! Yankı kardeş yeter.

Bu kadar çok mu seviyordun lan bu kadar çok mu o sürtüğü bu kadar çok mu ?

Selin le Saffet bana boynuzu takmiş

Lan mal beni biri bu kadar sevcek. Boynuz takmayı bırak kafamda taşırım lan. Allahım ben ne yaptım da kimse beni sevmiyor. Ah tamam hatırladım.

"Ee sen ?" aferin ben.

"Tam gaz platonik ;) kime karşı duygu beslesem hep benle dalga geçiyorlardı. Ben de utancımdan kimseyle çıkmadım. " gözlerini büyüttü ve sanki 'ben lezbiyenim' demisim gibi baktı.

"Şu ana kadar kimseyle çıkmadın. " he napim. Teallam ya.

"Evet." ne var ki bunda. Evde kaldım sadece.

"Hmm. İyimiş. İlklerin duruyor o zaman. " sn bni ne sndn tş çck.s.s

"Tabiiki de. " bana soru soran gözlerle baktı.

"Nee ?!" bir of çekti ve

"Saffet'le konuşayacaksın değil mi ?" offff bilmiyorum be çocuk !

"Şe-şey b-bilmiyorum. " of yine kekeledim.

***

Evet doğru tahminn !! Gidemedim. Kapıya kilit bulan adamın beynine kilit vursunlar inşallahh.

Seni Sevmiyorum; Çünkü AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin