Bu bölümü -> Taylan Kaya - Sigara Yaktım 'la yazdım belki ilham gelir diye :D uyumlu değil ama isteyen olursa onunla okur :Dd
@yagezzz 'e cınım kırdışım Yagmur icin yazdımm :Dd...Yeni bir güne başlamış bulunuyoruz sayın seyirciler.
"Berrrağğgkkkk" ne var lann :D
"Heeee " ve karşınızda Ayı Berrak.
"Ben çıkıyorum. " lan nereye gideyun daha karpuz keseceyduk. Bu ne be Berrak sen İzmirlisin Karadenizli değull.d
"Taaam. " kapı sesini duyduktan sonra yataktan kalktım. Telefonumdan sosyal medyalarımda gezdim kibar olmaya gerek yok. Facebook'ta gezdim.
***
Yaklaşık olarak bir saattir Face de boş boş geziniyorum. Off hava da tam sinemalık. Gardrobumu açtım ve bir jean bir tişörtle insan bu kadar mı cool olur havalarına girmicem tamam mı.s bir beyaz sıfır kol gömlek giydim. Altına da jean ve babet giydim. Kendimi övmek gibi olmasın ama çok tarzım yaa .d İşte Benim Stilime gitsem son duyacağım söz grubu Kuş öldü beybisi olur herhalde. Bu arada da çok mütevaziyim :D evden çıktım sonunda. Taksiye bindim.
''........Center lütfen." bu adamı hiç gözüm tutmadı.
"Tabii.." slk şy.s.s
Beş dakika sonra ormanlık bir alana sapladı.
"Durrr yanlış yoldasınn. " piçsmayl yaptı ne dedim ki
"Yoo"
"Durdur arabayı !"
"Yok canım ya. :D" pislik ya tam bi malım.
"Sen kimsin. "
"Saffet Ateş" yuhh lan olom sıçtık. Ama soğukkanlılıgımı korumam lazım. Sen yaparsın Berrak.
"Vaovv demek sonunda tanıştık. Aslında biliyor musun ben her zaman kaçırılmak istemişimdir. Bir de rehber öğretmenim senin hiç bir amacın yok derdi. "
"Film repliklerinden çalıntı. " folm roploklorondon colonto
"Sen onu izledin mi ya. " olumlu anlamda kafa salladı. Ve
"Geldik. " mal Berrak lan kızım sen neden yola bakmadın da şu taşımsı varlığa odaklandın.
"Neden buraya geldik. Hem sen beni nerden tanıyorsun. " tam gaz soru devam
"Kapa çeneni !" yha snrlnmsnee
"Kaç yaşındasınn " dayak yicem valla.
"Suss lan susss !!".
"Evli misin. ?"
***
Ne mi oldu ağzım bantlı.s.s ben yine bantı bulan adama saydırırken kollarımı açmaya çalışıyordum.
"Hişt sakin ol güzellik. " aahaha bunlarda sorun var. Daktıra gidin daktır göz daktırına.
".....……" piç sırıtıyor bide.
" bak canım biz şimdi Berki arayacağız tamam mı. O yüzden ağzını açıcam tamam mi ?" tamam anladık salak soru yok bakışı attım o bakış nasıl atılıyo bilen var mı ?
"Ahhhh " gerizekalı o bant öyle mi çekilir.
"Alo Berk Karadaşla mı görüşüyorum. " ben orda umutsuzca beklerken kapı açıldı ve Kerem Bursin bırak lan kızı falan demedi. Kapı hala kapalı.
"..."
"Ahh evet paşam ben Saffet. " piçsmayl attı. .s.s slk
"..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmiyorum; Çünkü Aşığım
HumorKolumdan çekip tenha bi yere götürdü beni. o kadar sakindiki bu da beni o kadar deli ediyordu. "sen" dedi "o herifle ne işin var" ya bu kendini ne sanıyor?? "sanane ya sa-na-ne sen kimsin ki " haklıyım kim ki o ?? "kuzenin " ahh, tabi kuzenim. dalg...