|02|

148 16 0
                                    




- Aha i takim sposobem zostawiłaś mnie na imprezie? – zapytała sarkastycznie, przyjaciółka [...] na co ta westchnęła.

- Ale to ty się świetnie bawiłaś beze mnie, a przyszłyśmy się razem bawić – odpowiedziała blondwłosa.

Mia i [...] bardzo często się kłóciły. Nawet o najmniejszą rzecz. Każda ich sprzeczka zaczynała się spokojną rozmową, a kończyła kłótnią, ale i tak po paru dniach znowu się do siebie odzywały. [...] zaczynało to irytować. Bo ileż można?

Mia mlasnęła niezadowolona językiem i wzięła łyk herbaty. Nie rozumiała swojej przyjaciółki. Przecież mogła w każdej chwili do niej dołączyć, a nie siedzieć przy stoliku. A ta zamiast tego, to poszła z jakimś chłopakiem, którego nawet nie znała. Denerwowało to ją. Myślała chwilę i westchnęła.

- Niech Ci będzie, ale powiedz. Wpadł Ci do oka ten chłopak? – zapytała cwanie Mia.

[...] prawie się zakrztusiła swoją kawą, kiedy to usłyszała. Nigdy nie interesowała się chłopakami, a oni nią. Dlatego bardzo ją zdziwiło pytanie przyjaciółki. Chociaż... Ran miał coś w sobie, co ją zainteresowało. Ale nie wiedziała co dokładnie. Może te hipnotyzujące, fiołkowe oczy? A może jego specyficzny charakter?

- Oczywiście, że nie! Co ty sobie myślisz? Nie znamy się za dobrze – odparła [...] i wytarła się serwetką.

- Ale jednak wymieniliście się numerami i piszecie ze sobą.

I właśnie w tym momencie telefon [..] zawibrował, ponieważ ktoś do niej napisał. Jak się okazało, był to Ran. Zaproponował blondynce spotkanie. Mia, która chciała się dowiedzieć, co do niej napisał, zaczęła błagać swoją przyjaciółkę, żeby jej pokazała.

|Zaginiona|~ Ran Haitani x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz