Cóż za uroczy widok, widząc dwójkę zakochanych w sobie nastolatków, którzy jeździli wspólnie na łyżwach.
[...] jak się okazało, odwzajemnia uczucia Ran'a. Jakież było jego szczęście, kiedy ona mu o tym powiedziała! Jednakże nie pokazał jej tego. Po prostu się uśmiechnął i przyciągnął do siebie swoją ukochaną.
Po zakończonej tercji, starszy z braci Haitani zaproponował [...], żeby poszli na kawę, ponieważ była jeszcze odpowiednia na to godzina. Blondynka zgodziła się od razu.
Nie spotykali się za często, ponieważ [...] miała zajęty tydzień nauką, korepetycjami i zajęciami dodatkowymi. Miała czas dla swojego chłopaka tylko w weekendy, jednak Ran miał je zajęte. Miał bowiem wtedy spotkania Tenjiku.
Oczywiście nie przyznał się swojej dziewczynie, że przynależy do jakiegoś gangu. Twierdził, że na to przyjdzie jeszcze odpowiednia pora. Bał się jej reakcji. Bo co jeśli z nim zerwie, ponieważ zacznie się go bać? Wolał na razie nie ryzykować.
Nie przyznał się również samemu Izanie, przywódcy gangu, do którego przynależy, ten człowiek jest nieobliczalny i mógł użyć [...] jako szantażu, bądź do gorszych rzeczy, o których wolał sobie nie wyobrażać.
- Ran? Wszystko w porządku? - zapytała zmartwiona [...]
- Tak, po prostu się zamyśliłem - odpowiedział jej i posłał jej leniwy uśmiech, który kochała.
CZYTASZ
|Zaginiona|~ Ran Haitani x Reader
Fanfiction[..] spotyka w klubie Ran'a. Obydwoje nie chcieli być już w tym miejscu, więc wyszli na spacer. Spacer, który zmienił ich życie.