2

27 3 0
                                    

•beeb beeb• •beeb beeb•
Ik word wakker door mijn wekker, ik zet hem uit. Uhg is het al kwart voor 8 denk ik bij mezelf, ik draai me om, ik zie dat manon nog slaapt, ik maak haar wakker. Manon wakker worden laatste dag stage zucht ik. Mphff moppelt ze, wat zeg ik? Niks ik wil geen stage, ik ook niet manon maar t moet.
En het is toch maar de laatste dag zeg ik er achter aan.
Ja oke Zegt ze.
Nou schiet op trek je werk kleding aan dan kunnen we gaan eten.
Eenmaal benenden begin ik te eten, ik heb nooit genoeg haha.
Manon neemt ook van alles wat.
Als we om 9uur bij onze stage komen is het nog lekker rustig, in de pauze komt de baas er aan en zegt dat we naar huis mogen. Maar het is pas half 1 zeg ik, ja maar het is jullie laatste dag dan hoef je niet zo lang te werken, heb je nog tijd om met je vriendinnen te gaan shoppen enzo want morgen Zijn jullie weg.
Heel erg bedankt zeggen we, en geven haar een hand, we fietsen nog snel langs school om ons stageverslag in te leveren. Ook dit is de laatste keer dat we hier in lopen Zegt manon.
Ik knik, we lopen naar het lokaal waar onze mentor zit.
Hallo damens zegt ze, hooi zeggen we tergelijk, wat komen jullie doen? Vraagt onze mentor. Nou we komen ons verslag alvast inleveren voor stage zeg ik. Ja want we mochten eerder weg omdat t onze laatste dag is zei manon, ah kijk dat is lief van jullie stagebegeleider. Manon en ik knikken.
Nou dankje wel damens en veel plezier in Engeland, pas wel goed op je zelf zegt onze mentor tegen ons, en we lopen weg.
Hey manon ik heb een ideetje zeg ik als we naar de fietsen lopen. Nou vertel?
Nouja kijk we kunnen nu ook onze spullen gaan pakken jij gewoon bij jou thuis en ik bij mij thuis, dat je daarna naar mij komt. Dan kunnen jij en je moeder bij ons slapen en morgen ochtend kunnen we vroeg weg?
Ja is goed maar zullen we eerst even door de stad lopen?
Uhm okay heb je iets nodig dan? Vraag ik.
'Nou ik heb niet echt iets nodig maar laatst zag ik bij de muziek winkel een cd liggen misschien is dat wel wat haha' zei Manon.

Ondertussen ben ik thuis mijn spullen aan het pakken, heel mijn kamer is leeg alleen mn meubels staan er nog, die blijven hier omdat mijn broer het huis krijgt. En als ik een keer langs kom kan ik hier slapen, mijn broer vond dat wel een goed idee.
Het is 8 uur als manon met haar moeder komt. Manon slaapt bij mij in bed en de moeder van manon in de logeerkamer.
Het is 9 uur als ik naar boven ga om te douche mijn haar te fönen en kleding voor morgen klaar te leggen. Om kwart voor 10 liggen manon en ik in bed. We hebben weinig tegen elkaar gepraat, ik denk dat het komt omdat we het allebei een beetje moeilijk hebben, nu het echt zo ver is. Slaaplekker zeg ik, slaaplekker zegt Manon terug om kwart over 10 worden me ogen heel zwaar en val ik in slaap.

Everything is different nowWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu