3

33 3 0
                                    

•beeb beeb• ik sla meteen de wekker uit, het is half 4 in de ochtend.
Manooonnn wakker worden vandaag gaan we naar London!! Schreeuw ik naar haar, maar omdat ik zo hard schreeuwde kwam mijn vader de kamer in stormen, "Annemieke wat is er?", nou ik probeer manon wakker te maken. Zeg ik
"Oh ja oke ik ga ook omkleden, dan maak ik ontbijt zorg dat jullie over 10 minuten beneden zijn dan gaan we eten en naar schiphol"
Oke papa tot zo.
Manon nu wakker worden dan gaan we eten, manon doet haar ogen een beetje open, ik gooi een beker water over haar heen, ze zit meteen recht op. "Waar was dat voor nodig?""
Je moet wakker worden we moeten zo naar beneden kleed je aan dan gaan we!
"Oke oke ik kom al", of heb je geen zin meer?
"Jawel maar t is zo vroeg"

Als we eindelijk naar beneden gaan dan is alles opgeruimd alles ligt in de auto."Kom we gaan!!" Hoor ik papa roepen.
En het eten dan? "Dat heb ik al in de auto voor jullie liggen"
Dankje papa en ik geef hem een kus en een knuffel. We zitten in de auto en rijden naar het vliegveld, manon en mn broertje slapen en ik luister wat muziek via mn telefoon.
Tot dat ik hoorde dat papa de radio harden zette en hoorde "when I'm fat and old, and my kids think I'm a joke" ik maakte manon wakker ik vond het zon leuk liedje.
We kwamen aan op het vliegveld en we moeste nog een half uurtje wachten op onze vlugt, we halen wat te drinken bij starbucks en onze vlugt word om geroepen, snel lopen we naar de incheckbalie en leggen onze koffers op de rolbank en wij lopen met zn alle naar het vliegtuig.
Daar gaan we dan.. Doei Nederland..

Everything is different nowWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu