'waarom kijken jullie zo?'
"Waarom? Waarom?" Niall flipt m helemaal
"BEN JE GEK JE WAS ZOMAAR WEG EN DAN DENK JE DAT WIJ NIET ONTRUSTEND ZIJN? HOE VOEL JE JE EIGEN BEN JE GEK OFZO JE BENT BIJNA EEN HELE DAG WEG GEWEEST EN NIKS VAN JE LATEN HOREN!!"
er gaan van alle emonties door me heen en ik wil huilen en schreeuwen tegelijk, maar ik kan niet praten.
Ik kijk naar de grond, en loop naar de keuken om wat water te pakken. Ik voel alle ogen op me gericht. Ik loop zonder iets te zeggen naar boven, ik pak alle spullen van Niall bij elkaar en zet ze naast de buitekant van mn deur. Ik kleed me om in mn rijkleding, ik doe mn slaapkamer deur opslot. Ik loop de trap af en ik hoor ze over mij praten. Ik probeer en geen aandacht aan te besteden en wil door lopen. Ik voel een warme hand op mn schouder, ik draai om en zie dat het niall is. 'Donder op!' Roep ik.
Ik draai me om en loop naar buiten naar de paarden stallen.
Ik wil op Danger gaan rijden ik merk dat hij heel fel is, maar dat maakt me niet uit. Ik wil op stappen maar danger loopt weg, ik probeer het op nieuw en het lukt. Als ik zit begint hij allemaal moelijk te doen en gekke sprongen te maken. (Foto is stijgeren om er een beeld van te krijgen)
Ik val en ik kan niet meer opstaan..Manon pov!
Ik ben boos op annemieke, bij het eten kwam ze niet eens bij ons Zitten en daarna liep ze zomaar weg zonder iets te zeggen, de hele dag heeft ze niks van haar laten horen en ze komt dood leuk aan met een nieuw paard.
De jongens en ik kijken nu een film maar ik schrik als ik een geluid hoor. Ik zie jony staan door het raam de pony die annemieke al vanaf haar 13e heeft.
Wat doet ze hier?
Ik loop naar de tuin en ik breng jony terug naar haar stal, ik zie dat het licht van de binnenbak aan staat en loop er naar toe, ik zie alleen een opgezadeld paard stijgeren en bokken.
'Annemieke? Annemieke waar ben je dit is echt niet grappig.'
Ik doe de bak deur open en zie annemieke ik het zand.
Ik sla een hand voor mn mond en schreeuw naar de jongens, de tranen lopen over mn wangen..
JE LEEST
Everything is different now
Fanfic2vriendinnen verhuizen naar engeland en ontmoeten een paar jongens waarmee ze het super kunnen vinden, en worden vrienden ze spreken af en doen sleepovers Tot dat ze op een dag merken dat ze in een tijdschrift staan. Dan veranderd alles