We lopen de winkel binnen en we pakken wat we nodig hebben, we rekenen af en lopen terug, we lopen ook naar Nando's de meisjes Zijn weg. "Zullen we naar Johnnie gaan?"
Ja hoor das goed zeg ik, en we lopen naar binnen.
Hee Johnniee!! Roep ik blij, we kennen hem nog geen dag maar het voelt alsof we hem al jaren kennen.
"Hee damens" zegt Johnnie vrolijk.
"Even een vraag aan jullie he"
Uhm oke zeg ik en kijk manon verbaasd aan.
"Ik moest van die jongens die hier vanmiddag ook waren vragen of jullie ze echt niet kende"
Nee sorry Johnnie we kennen ze echt niet, zeg ik.
"Owh oke nou ik moest deze enveloppen aan jullie geven van hun" zegt Johnnie.
Owh oke bedankt, ik stop de enveloppen in mijn tas en we lopen de deur uit, richting ons huis.
Als we thuis zijn gaan we allebei douche en omkleden.
Ik ben eerder beneden als Manon en ik bel de pizzaria om te bestellen .
Manon?!
"Jaa ben bijna klaar!" Hoor ik haar terug roepen, ik pak mn tas om mn portomonnee te pakken en zie die 2 enveloppen in mijn tas zitten.
Ik leg ze op tafel en wacht totdat manon beneden is, ik zet de tv aan en zet MTV op.
Ik kijk faking it, het nieuwe seizoen. Het is zo leuk. Ik hoor manon de kamer binnen lopen en ik zie dat de bezorger er ook is, ik loop naar de deur ik betaal hem en doe de deur dicht. Ik ga op de bank zitten en geef manon haar pizza, we eten onze pizza op en gooi de dozen weg.
Als ik terug kom geef ik Manon haar envelop, ik loop terug naar de keuken en pak wat drinken en ik schrik als ik manon hoor schreeuwem dat ik moet komen. ik zet snel de fles op het aanrecht en rende terug naar haar.
Ze hebben ons hun nummer gegeven. "Owh haha leuk" zeg ik en loop terug naar de keuken.
Ik sla hun nummer op en vraag aan Manon wat we er mee moeten doen.
"Geen idee opslaan ofzo?"
Ja en dan?
"Geen idee smsen of appen ofzo?" Zegt ze
Ja ik kijk wel, ik ga naar bed sluit jij af? En zet je het alarm aan?
"Jaa is goed slaaplekker, tot morgen."
Slaaplekker en tot morgen.
Ik loop naar boven en ga naar bed.
JE LEEST
Everything is different now
Fanfictie2vriendinnen verhuizen naar engeland en ontmoeten een paar jongens waarmee ze het super kunnen vinden, en worden vrienden ze spreken af en doen sleepovers Tot dat ze op een dag merken dat ze in een tijdschrift staan. Dan veranderd alles