'Ik weet niet of ik het kan, hoe zit het dan met mijn paarden?' 'Ik kan ze niet alleen laten' 'en ik ga het ook niet opgeven' 'ik ben net zo ver gekomen'.
Ik kom adem te kort en pak een slok water.
"Hmm ja misschien kan ik wel regelen dat er een paar van je paarden mee kunnen dan kun je als je vrije tijd hebt tijdens het touren kun je rijden en op wedstrijd. En dan de paarden thuis zorg ik voor een paar stal knechten?" "Kinkt dat goed?" Vraagt Simon.
Ik knik en teken het contract.
" en voor manon kan de dancecrew mee dan kan ze in haar vrije tijd dansen en wedstrijden, jullie krijgen de Zelfde visasite als de jongens ze heet Lou, en jullie treden op in hun voor programmas."
'Sounds good' zeg ik
We geven de contracten, simon wil op de foto met ons en de contracten. "Morgen staan we op de cover van elk tijdschrift!" Roept simon blij.
We lopen terug naar de hal waar de jongens zitten.
"En hoe ging het?" vroeg Liam aan me. 'Goed we hebben een contract en we gaan met jullie mee touren enzo simon zou het jullie wel vertellen' zei ik.
We hebben het nummer van simon, en we lopen terug naar de auto.
"Waar zullen we heen gaan?" Vraagt Niall
"Zullen we naar Nandos gaan?, daar zijn we al een paar dagen niet geweest" zei harry
'Ja goed idee ik heb super veel honger' zei ik.
Ik voel me niet zo lekker, en ik denk dat het allemaal te snel gaat, en elke keer als ik naar Niall kijk dan krijg ik een raar gevoel.
"Schat waar denk je aan?"
Hoorde ik manon zeggen.
'Heh owh nee niks hoor' zei ik snel
Ik krijg een appje van simon
Hee meid jullie morgen half 12 studio? We hebben al een hele lijst met liedjes, jullie hebben alleen nog een naam nodig, voor jullie als duo en album jullie groeien snel, volgende week rodeloper maar dat laat ik nog wel weten
Gr Simon
Ik stuur een app terug :
Hey simon,
Fijn dat t zo snel gaat haha ..
Uhm oke we verzinnen wel een naam, alles komt goed tot morgen
Gr Annemieke
Als we bij nandos aan komen besteld ieder Zn eten ik ga alleen aan een tafel zitten ik voel me totaal me zelf niet meer, ik zie dat de rest me aan kijkt, ik trek me er niks van aan, ik laat de helft van mn bord staan en betaal mn eten en loop zo nandos uit.
Ik besluit om naar huis te gaan en start mn laptop, ik ga op internet zoeken voor een paar paarden.
Eentje trekt mn aandacht, het is de hengst Danger. (Foto media)
Ik besluit mn sleutels te pakken en rijd naar de bestemming.
Ik stap uit en besluit aan te bellen, na wat gepraat te hebben en dat ik hem heb zien rijden en er zelf op heb gereden, besluit ik een sheque uit te schrijven ik laad hem in de trailer en rijd terug naar huis, ik zet hem op stal.
Ik zet mijn auto weer in de garage. En loop mn huis binnen, iedereen zit aan tafel en kijkt me boos aan.
JE LEEST
Everything is different now
Fanfiction2vriendinnen verhuizen naar engeland en ontmoeten een paar jongens waarmee ze het super kunnen vinden, en worden vrienden ze spreken af en doen sleepovers Tot dat ze op een dag merken dat ze in een tijdschrift staan. Dan veranderd alles