Ik word wakker ik zie Niall heel cute slapen.
Ik besluit uit bed te gaan, en loop naar beneden om een ontbijtje te maken voor niall.
Ik zet het op het nacht kastje naast bed en doe er een briefje bij:
Goedemorgen Nialler
Als je dit leest eetsmakelijk, ik ben shoppen met manon voor vanavond.
Ja ja ik doe rustig aan
Xx annemiekeIk loop naar de kamer van manon er harry maar ze is er niet dan draai ik me om en zie haar in de woonkamer. 'Kom we gaan een jurk en schoenen halen!!'
"Jaa ik heb er zin in" zegt manon terwijl ze haar jas aan doet.
We zetten een zonnebril op (om minder herkent te worden)
Vorige keer zijn we niet geslaagd in een jurk en schoenen.
We lopen door allemaal winkels ik besluit om een rood jurkje te halen.
Ik zie een hele mooie ik pas hem en manon zegt dat hij super mooi staat ik neem hem. Manon neemt de zelfde maar dan in het zwart.
Ik neem witte glitter schoenen met een goude hak. 'Manon neem deze ook ze zijn zo mooi'
"Ja hebben ze mijn maat?"
'Ja hier 37' "welke maat heb jij?"
'Ik heb 36' zeg ik met een rood hoofd ik schaam me voor mijn kleine voeten.
Als we klaar zijn en af hebben gerekend gaan we naar starbucks.
We bestellen ons drankje en gaan bij het raam zitten.
Ik staar naar buiten en zit te denken wat ik nog ga doen.
Ik besluit om op mn telefoon te kijken voor een nieuw paard.
Ik zie een mooi wit paard en voeg hem toe aan mijn favoriten. 'Daar ga ik morgen langs' ik zei het hard op wat niet de bedoeling was.
"Waar ga je morgen heen?"
'Owh een nieuw paard ophalen denk ik'
"Kijk alsjeblieft wel uit"
'Hahaha ja tuurlijk wil je mee?'
"Is goed dan ga ik m goed keuren"
We pakken onze tassen en lopen naar huis. Het is al best wel laat maar t was gezellig.
We bestellen met zn alle een pizza en kijken tv. Ik zie dat het half 7 is om 8 uur moeten we daar zijn.
'Jongens ik ga naar boven douche en klaar maken enzo'
Iedereen mompelt wat en eet verder.
Ik rol met mijn ogen en loop weg naar boven ik ga douche. Na het douche droog ik mijn haar en stijl het.
Ik doe mijn jurkje aan met mijn hakken. Ik neem een klein wit tasje mee waar mijn iphone inpast met een ijzer kettinkje.
Ik loop naar beneden iedereen kijkt me aan. Iedereen heeft zn pak aan. En manon en ik ons jurkje.
Ik stap ik mijn auto ik rij zelf samen met niall de rest gaat samen.
We komen op de rode loper aan niall pakt mij hand. Iedereen stelt vragen aan me en ik beantwoord ze. Ook krijgn Niall en ik steeds de vraag met wie hij nu samen is mij of melissa. Niall zegt steeds het zelfde dat hij niks voor melissa voelt en mij wel leuk vind waar door ik steeds een blos op mijn wangen krijg.
In de verte zie ik justin bieber staan.
'Niall ik ga even naar justin oke?'
"Hoezo ?"
'Gewoon een praatje maken mag dat niet?'
"Ja natuurlijk wel" en niall geeft me een kus op mijn wang.
Ik loop naar justin
'Hee justin ik ben-'
"Ik weet precies wie je bent jij bent Annemieke"
'Ja klopt haha'
"Je stem is geweldig ik hou er van"
'Awh dankje justin ik vind jou liedjes zo leuk!, nooit gedacht dat ik je zou ontmoeten'
"Haha das cool en ja ik ben hier, maar hoe gaat het nu?"
'Van dat paarden gebeuren?'
"Ja"
'Gaat al wel beter moet wel beetje rustig aan doen'
"Snap ik maar uhm zou je met me voor de lol een keer een liedje willen opnemen?"
'Ja natuurlijk wil ik dat! Dit is mijn nummer 06-........'
"Thanks ik app je straks"
Hij geeft me een knuffel en ik loop weg.
'Niall omg omg omg het was zo cool met justin'
"Uhu ik zag het super" zei hij op een sarcastische toon.
'Ja super leuke 2de date niall ik ga naar huis als je zo jaloers bent als ik alleen met hem praat!' En ja ik ga een keer met hem afspreken in de studio problemen mee?'
Met tranen in mn ogen loop ik naar mijn auto en rijd naar huis.
JE LEEST
Everything is different now
Fanfic2vriendinnen verhuizen naar engeland en ontmoeten een paar jongens waarmee ze het super kunnen vinden, en worden vrienden ze spreken af en doen sleepovers Tot dat ze op een dag merken dat ze in een tijdschrift staan. Dan veranderd alles