"Goedemorgen Annemieke, ik ben je dokter weer, ik zie dat het vanacht goed is gegaan, en je vriendin was ook langs geweest, samen met een blonde jongen zn naam was Niall en je vriendin heet manon.
We verwachten dat je over een paar dagen uit je coma komt."
Ik hoor dat hij weg loopt.
"Hee annemieke"
Deze stem ken ik niet?
"Ik ben het Niall.. Sorry van die ruzie laatst.. Dat ik zo tegen je uitviel.."
Ik hoor hem snikken.
"Zal ik alles uitleggen?"
" je bent samen met manon, je beste vriendin, je vader en je broertje naar engeland verhuisd, een half jaartje geleden. We hebben elkaar leren kennn bij Nandos en je vroeg aan Johnnie, de baas van Nandos of hij kon helpen met nieuwe stallen bouwen.
Hij vroeg mij, niall dus, en harry louis zayn en liam, om te helpen bij het bouwen van de stallen. Op een dag wilde je naar een paardenmark dus ging ik mee maar het ging niet meer door omdat we te laat waren, want ik wilde graag eten. Dus gingen we naar de mac, ik reed terug maar dan niet naar huis maar naar de london eye. Het was zo mooi, we werden met zn alle beste vrienden en de jongens bleven vaak bij jou en manon slapen.
We hebben ook samen gezongen en ik nam je gister mee naar Simon van onze platenmaatschappij, hij heeft jou en manon een contract aan geboden, dat jullie met ons mee op tour mochten in het voorprogramma.
In de auto deed je wat afstandelijk, en toen we gingen eten liep je zomaar weg, zelf denk ik dat het allemaal te veel voor je werd maar dat weet ik niet. De jongens en ik gingen samen met manon terug naar jullie huis. Daar was je ook niet en je had niks van jezelf laten horen.
Toen zagen we dat je thuis kwam viel ik tegen je uit, je had mijn spulllen uit je kamer gehaald en op de gang gezet, toen ben je naar achter gegaan. Om op je nieuwe paard Danger te gaan rijden en ja dat paard is heel erg dangerous, je bent er van af gevallen, gister avond ben je ook met de ambulance hier naar toe gebracht.. Ik had gister geen woord gesproken ik vind het zo erg voor je Annemieke..
Je moet weten dat ik van je hou en dat ik het beste voor je wil.. You're my little Angel.. "
Ik voel 2 lippen op de mijne, die naar 5seconden weer weg gaan.
Hij is zo lief ik wil hem zien!!
Ik probeer mn ogen open te doen.
Ik zie fel licht, en daarna kijk ik naast me, ik zie de jongen huilen, ik probeer zijn hand vast te houden.
Ik zie dat hij op kijken, hij lacht en ik zie aan hem dat hij super blij is, ik geeft een zwakke glimlach terug.
'Ben ben jij Niall..?' Vroeg ik met een schorre stem.
JE LEEST
Everything is different now
Fanfiction2vriendinnen verhuizen naar engeland en ontmoeten een paar jongens waarmee ze het super kunnen vinden, en worden vrienden ze spreken af en doen sleepovers Tot dat ze op een dag merken dat ze in een tijdschrift staan. Dan veranderd alles