Johnnie!!
"Hee Annemieke en Manon hoe gaat het!"
"Ja goed hoor Johnnie en met jou" zegt Manon
"Ook goed en met jou Annemieke?"
"Ja super heb een auto gekregen van mn vader haha"
"Owh cool, wat voor een?"
Een ford mustang cabrio zwart zeg ik
En ik hoor de jongens roepen dat ze het een gave auto vinden.
Ik zeg dankje en wil eigenlijk door lopen naar een tafel maar dan voel ik een hand op mijn schouder.
"Annemieke is je naam toch?"
Zegt een jongen met blonde uitgroei en felblauwe ogen.
Uhm ja hoezo?, zeg ik op een botte toon.
Ik ben Niall en ik had je een evelop gegeven met mijn nummer.
"Owh ja kan best"
Je hebt me nog niet geappt zei de jongen blozend terwijl hij naar de grond keek.
Uhm ja dat doe ik wel als ik thuis ben, zeg ik.
Manon en ik lopen terug naar mijn auto.
Als we in de auto zitten geef ik flinke gas en rijd weg.
We komen thuis, we gaan eten naar het eten loop ik naar boven om mijn rijkleding aan te doen.
"Manon ik ga naar achter, paardrijden tot straks!"
Ze mompelde nog iets terug waar ik niks van verstond, en liep door.
Ik pak jony uit haar stal ik poets haar en tuig haar op. na ander half ben ik klaar. Ik stap haar goed uit en zet haar in de paddock geef haar een hele grote bak hooi en een bak water. Ik ruim alles op en zet mijn cap af. Ik ben bezweet, ik ruim alles verder op en loop terug naar binnen. Ik ga douche en omkleden. Ik pak mn telefoon en kijk hoelaat het is half 8. En ik heb nog steeds honger. Ik besluit om aan te kleden (kleding in media).
Ik loop naar manon, zullen we naar Nandos gaan ik wil kip en cola ik moet ook nog iets aan Johnnie vragen.
"Uhm alweer nandos?"
Ja we kunnen ook iets anders eten maar ik moet toch iets aan Johnnie vragen.
"Ah oke is goed, misschien kunnen we gebakken aardappeltjes eten met boontjes en een snitzel?"
Ja is goed dan gaan we naar de winkel en dan lang Johnnie.
"Ja even mn jas aan doen het word al wat frisser"
Ja klopt het word weer herfst, ik ga ook het dak op mijn auto zetten.
We controleren of alles dicht is en lopen naar de auto.
Ik geef gas en we rijden weg naar de winkel, we pakken wat we nodig hebben en rekenen af.
We rijden meteen door naar Nandos. Het is rustig en geen menigte voor de deur. Het is ookal wat donkerder.
We lopen naar binnen.
Alleen zie ik johnnie niet, ik loop naar de jonge man die achter de bar staat genaamd Jimmy.
"Kan ik u misschien iets vragen?"
Ja hoor zegt Jimmy vriendelijk.
"Waar is johnnie?"
Owh die is achter ik zal hem wel halen, jimmy loopt weg en johnnie komt terug.
"Hee johnnie ik had een vraagje"
JE LEEST
Everything is different now
Fanfiction2vriendinnen verhuizen naar engeland en ontmoeten een paar jongens waarmee ze het super kunnen vinden, en worden vrienden ze spreken af en doen sleepovers Tot dat ze op een dag merken dat ze in een tijdschrift staan. Dan veranderd alles