T W E N T Y - F O U R

3.4K 123 4
                                    

Like/Follow my Facebook page: Thorned_heartu. Thank you.

Disappointed

Warning: R-18. Matured content ahead.

Another year passed. Our relationship went through thick and thin. We’ve been through a lot, fought a lot, but we’re still together. And I must say that our relationship gets stronger as storms pass by.

Ino is a godsend. He’s like an angel in disguise for me. He had been understanding me whenever I get pretentious, dispute, or whenever I underrate myself. Siya ang nagpapagaan ng kalooban ko.

For days and months, my love for him also grew deeper. Funny how I fell in love like this when in fact I was just playing with every man I met before. I am so in love with him that at some point in my life I just feel like… scared. Very scared of what might happen next. I’d been playing with men and I’m affrighted with all my ‘what if’s’. I’m fucking done overthinking but it just feels so natural to me.

I can’t say that our relationship is ideal. Madalas rin naman kasi kaming nag-aaway dahil madalas akong tinutuyo. May mga pagkakataon na asar na asar ako sa kanya at siya naman ay iniitindi ako.

He is too good to be true. Too good that I find it scary. I’ve been very dependable to him; I might lost myself if I lost him. Crazy might it sound, but I just want to lock him in my arms.

“Hmm… ohhh… Ino!”

“Fuck, darling! Ohh…”

Napakapit ako ng mahigpit sa bed sheet ng kama. Umagang-umaga at heto kami’t nagpapakaligaya sa isa’t isa. He’s pumping himself inside me while kneeling in front of my opened thighs. He’s gripping my thighs hard, but not too hard to hurt me.

Sinasalubong ko ang mga galaw niya habang napapakagat-labi ako. Hindi ko maiwasang panoorin siyang gumagalaw sa itaas ko. Nakaluhod, nakatingala, nakapikit at bahagyang nakaawang ang mga labi.

His muscles are protruding whenever he moves. His muscles are on the right places, ripped and sexy.

“Ohh… hmm… hmm…” Ungol ko saka napaigtad nang bigla niyang isagad ang pagkalalaki sa akin.

“Fuck, Nivia! Ohh! Hmm!”

His moans bring heat to me. Mas lalo akong ginaganahan. I want him more and I want him deep.

His pace went faster making my mouth widened. I closed my eyes tight when I felt like something is coming out of me. Ramdam ko rin na malapit na siyang labasan dahil pabilis nang pabilis ang galaw niya. And in one thrust, we both reached the climax.

Hinihingal na ibinagsak ko ang katawan sa kama. Siya naman ay bumagsak sa itaas ko saka hinalikan ang labi ko saka marahang pinisil ang kaliwa kong dibdib.

“Good morning, darling.” Bulong niya.

Mahina akong tumawa. “Anong klaseng ‘good morning’ ba ito, Ino? Nakakapagod naman.”

He chuckled. “This is what we called ‘exercise’.”

I laughed. Mahina kong hinampas ang pawisan niyang likod. “Gago. Pagod na pagod na naman ako. Mawawalan na naman ako ng ganang pumasok sa work nito. Kasalanan mo talaga ‘to, eh. Lagi mo ‘kong pinapagod.”

He smirked and kissed my chin quickly. “Hindi kita pinapagod. Pinag-e-exercise kita. You know me. I love exercising. And since, hindi ka mahilig mag-exercise, sinasama na lang kita sa exercise ko.” Sabay kindat sa akin.

Natawa ako. “Grabeng exercise naman ‘to, Ino. Nakakawala ng lakas.”

Tumawa na rin siya. “Syempre, kapag exercises nauubusan ka talaga ng lakas. We should exercise more. This way hindi mo na kailangan pang mag-diet. Ayos lang kung malakas kang kumain.” Ngisi niya.

Heart of the Sunset (Heart Series #4)Where stories live. Discover now