Louis:
Három hónap alapvetően nem olyan hosszú. Elég arra, hogy tapasztalatokat szerezz, és tanulj néhány hibádból úgy, hogy végül majd újra elkövesd azokat. Talán elég hosszú idő ahhoz is, hogy rájöjj rohadtul gödröcske mániás vagy.
Vagy mondjuk ahhoz, hogy mélyen, menthetetlenül beleess egy göndör angyalba, és már ő kéri tőled, hogy ne zaklasd azzal, hogy el akarod venni. Hát igen, ragaszkodó vagyok na. Ami viszont kur... Izé, nagyon jó (Harry megszállottan próbál leszoktatni a káromkodásról, ahh..) hogy velem él a kis bongyori. He is mine, haha. Oké, befejeztem.Nem szokásom naplót írni, meg ilyen csajos dolgok, de életemben először úgy érzem, jó helyen vagyok, és ezt meghagyom most a "faszfej" Louisnak, hogyha valamilyen hülyeséget akarna elkövetni. Szóval jövendőbeli Louis, hogyha Harry nem lesz a férjed másfél éven belül, nyomorék vagy. Istenem, de gáz vagyok.
Tehát Hazzy és én megvagyunk, összeveszni egyszer vesztünk össze, de utána három napig nem láttam. Az egész Zayn hibája volt! Meg egy picit talán az enyém is... De leginkább Zayné!
Harry akkor éppen szabadságon volt, és úgy döntött, eljön egy edzésemre. Minden rendben volt, amíg Hazz el nem ment mosdóba, ahol is éppen Mr. Faszfej tartózkodott, és rámászott! A pasimra! Argg... Betörtem az orrát, Harry pedig kis híján az enyémet. Tényleg nem bírja a szerelmem az erőszakot... Édes, béke galambom.
És még valami, de baszki... Nem tudom mi van a világgal! Csak én vagyok normális??
Mert hogy, miután hazamentem Zayn miatt panaszkodni Liamnek, felbuzdult, hogy felnőtt, érett férfiként menjünk és....Verjük el. De amikor odaértünk az a barna szemű fogykos csak állt, és bámulta Zaynt. De komolyan! Én meg ott néztem őket, ők meg egymást... Mint valami gyertyatartó, istenem. És ezek után... Dobpergés... LIAM ÉS ZAYN RANDIZIK BAZD MEG! A párom exe a legjobb haverommal? Mi a fasz van, ahh? Jó persze, legyen boldog Liam, de hogy a fenébe bízhatnám rá Zaynre, ha egyszer már Harryt is megcsalta?
Nem akarom, hogy a barna szemű hülyének fájjon. Én csak jót szeretnék, a fenébe. Egyetlen esély. Ennyit adok a fekete hajúnak, de ha elcseszi...Amúgy eskü jó kiírni az érzéseim. Mint valami terápia vagy mittudomén'.
- Lou, szívem? - nyit be Harry a hálónkba, én meg ijedten eldobom a ceruzát.
- Hazzy, a frászt hoztad rám.
- Bocsi. - kuncog, majd leül mellém az ágyra. - Mit csinálsz?
- Csak írok néhány vackot. - vonom meg a vállam, becsukva a füzetet.
- Vackot? - vonja fel a szemöldökén cukin.
Úgy imádom.
- Leírom, hogy mi van velem. Hogy érzem magam, meg ilyenek. - felelek végül zavartan.
- Hehe. - kuncog ismét édesen, és komolyan, érzem, hogy a szívem a kétszeresére dagad.
- Vannak benne dalszövegek is.
- Igen? - csillan fel a szeme.Tényleg, még nem is mondtam. Azalatt az idő alatt, míg a cuccait hordta be, egyszer meghallottam énekelni vezetés közben. Majdnem szívrohamot kaptam. Jó nem, de egy rohadt sztár van benne! Az a mély, erotikus hang, ahogy az ajkáról legördülnek a magánhangzók... Én bezzeg úgy hangzom, mint egy haldokló keselyű.
Némelyik dalom neki szól. Oké, egy ideje már az összes.- Akarod látni?
- Nem! - kiált fel, én meg meglepődve bólintok. - Úgy értem, énekeld te!
- Én?
- Ühüm... Kérlek, Lou! - azok a boci szemek, a fenébe is.
- Jó. - sóhajtom.... Hm lehet lámpalázas vagyok?I love your smile It makes me feel alive.
It's your love that makes me happy. Thank you for being with me.
My life would be sad without you.
Your smile keeps you alive.- Lou. - szipog.
- Jaj, kicsim! - nevetek fel. - Úgy szeretlek.
- Én is, de hagyjál. - borul a párnák közé.
Kis drámakirálynő.
- Most miért is?
- Mert hazug vagy! Én ott énekelgettem neked, te meg közben egy kibaszott Elvis Presley vagy!
- Hé, hogy is van a csúnya beszéd?
- Lou!
- Oké, nyugi! - nevetek hangosan, és amikor már 3 perc is eltelt, de én még mindig vihogok, belemászik az ölembe, és velem együtt kacag.
- Egy kibaszott Elvis Presley... - motyogja a fülembe, majd lop egy csókot.ELSŐ ÉVAD VÉGE!
.
.
.
.
.
.
.
.
Bizony srácok, első évad vége, ugyanis.....🥁🥁🥁 A MÁSODIK ÉVAD EGY ZIAM SZTORI LESZ. Az ő szemszögükből fogjuk nézni a további dolgok alakulásait. 😼❤️
Szeretlek titeket <3 köszönöm, hogy ismeretlenül is a barátaim vagytok.Nemsokára tali!
ESTÁS LEYENDO
Az Álpasim. (Larry fanfiction)
FanficAzt mondják, a vakrandik 67%-a kudarcba fullad. Úgy tűnik, ez Harry és Louis esetében sincs másképp, tekintve, hogy már az első találkozásuk is szerencsétlenre sikeredett. Azonban egy véletlen folytán mégsem szabadulnak egymástól, sőt... . . . . . ...