22/05/2020"Peri bitti mi işin" diye sordum, bir saati aşkındır hazırlanan sevgili kız kardeşime. Büyük bir ihtimalle yine beni duymamazlıktan gelme taraftarıydı.
Salondan çıkıp odama doğru ilerledim. Aynanın karşısına geçip üzerimdeki kıyafetlere bir göz attım. Buz mavisi ince askılı bir crop altına da siyah bol paça kot bir pantolon giymiştim. Pantolonumun ceketi olan siyah kot ceketi de üstüme giyip, saçımı düzelttim. Banyo'da olan Peri'nin yanına ilerledim.
"Artık çıksak mı diyorum!" dedim sıkıldığımı belli edercesine. "Minnacık bir işim kaldı. Sen çık ben geliyorum" çektiği eyelinerın içini dolduruyordu. Kapıya doğru gittim. Portmantonun üzerinden çantamı aldım. Ayakkabı dolabından siyah botumu alıp giydim. Evet hava sıcaktı ama son birkaç gündür yağış artışı vardı İstanbul'da.
Telefonumu yanıma almadığımı farkedince Peri'den getirmesini istedim. Telefonla beraber kapıya geldi. Ve çantasını alıp bantlı beyaz topuklu ayakkabısının bantları ile uğraşırken telefonun çalışıyla irkildim. Ekranda Fatih yazısını görünce Peri'nin telefonunu kapattığı ihtimali beynimde çakıştı.
Telefonu açtığımda büyük bir hiddetle nefes verdi, "Efendim Fatih" dedim. "Nerde kaldınız? Canım arabamın içinde kök salmış durumdayım." "Güzelliğine güzellik katan sevgilin bir türlü hazırlanmak bilmedi. İniyoruz şimdi" dedim gözlerini devirmiş bana bakan Peri'ye . Fatih kıkırdadı ve konuşmaya devam etti "Ayrıca Peri'ye söyle şu telefonunu açsın" gözlerimi Peri'nin üzerinde gezdirdim. Ne dediğimi artık bakışlarımdan anladığı için telefonunu açtı ve "10 CEVAPSIZ ARAMA MI?" dedi gülerek "Gören de öldük sanar" kendisini haklı çıkarmaya çalışıyordu. "Neyse Fatih biz iniyoruz kapat" dedim ve onun kapatmasını beklemeden ben kapattım. Peri evden çıkınca kapıyı kilitleyip çıkışa doğru gittik.
Peri ve Fatih iki yıldır sevgililerdi. Aralarında 5 yaş vardı. Peri 22 o ise 27 yaşındaydı. Benle Fatih liseden yakın arkadaştık. Sonrasında aramızdaki ipler koptu. Ve sonrasında BOOM Peri'yle çıktıklarını öğrendim. Aralarındaki ilişkiyi başta desteklemesem de Peri mutlu olduğu için karışmamayı daha uygun gördüm.
Merdivenlerden aşağı indiğimizde tepeye ulaşmış olan güneş bizi selamladı. Arabanın arka koltuğuna ben, ön koltuğuna da Peri oturdu. Fatih önce Peri'ye sonra bana bakarak bizi alkışladı. "Sonunda gelebildiniz sevgilim" dedi Peri'ye kontağı çevirirken. "Ne yapabilirim aşkım? Süslenmek benimde hakkım değil mi?" "Yüz bin defa söyledim. Makyaja gerek yok. Doğal halin bundan bin kat daha güzel. Kendine zarar veriyorsun yoksa istediğin kadar yap" dedi sesini yumuşatarak. "Ya sevgilimm" m harfini bastırarak sevgi dolu gözlerle. Tam öpmek için yakınlaşmışken yapmacık bir öksürükle ortamlarını bozdum. "Ee hadi gidelim. Akşama geç kalmak istemiyorum." dedim O sırada Fatih gaza basıp yola koyuldu.
Bu akşam çok güzel şeyler olacağını hissediyorum. Gerçekten güzel şeyler olacak. Ben Suna Şahin. 25 yaşında kendini şarkılara adamış, küçük yaşından beri kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan bir kadınım. Beni tanımanız için biraz zamana ihtiyacınız olacak.
"Radyoyu açalım mı?"dedi Fatih. Peri "EVET EVET EVET" dedi tezcanlı bir sesle. Radyo tuşuna bastı. Ve telefonunu bağladı. Öncesinde üçümüzün beraber hazırladığı çalma listesinden rastgele bir şarkı açtı.
Bende zincirlere sığmayan o deli sevdalardan,
Kızgın çöllerde rastlanmayan büyülü rüyalardan,
Kolay kolay taşınmayan dolu dizgin duygulardan,
Yalanlardan dolanlardan daha güçlü bir yürek var.Ve her nakarat kısmı geldiğinde sevgili çiftimiz #FatPer klasiği olan birbirlerine bakarak sesli bir şekilde bağırarak söylemeleri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOR VE MAVİ
General FictionÇocukluğu annesi tarafından katledilen bir kadın. Çocukluğu babası tarafından diri diri gömülen bir adam. Adamla kadının hayatını zamanla değiştirecek bir karşılaşma... ____________________________________ Yayınlanma tarihi : 29/01/2022 Instagram he...