စြဲၿငိေႏွာင္တြယ္
🌸pann
Part (12)
" ငါတို႔ရြာကအစ္ကိုတစ္ေယာက္ အလုပ္ျပန္လာတာေနာက္က်ေနတာ..ၿပီးေတာ့သူတစ္ေယာက္ထဲတဲ့ အဲ့ေန႔ကအေဖာ္မပါဘူးေျပာတယ္.."
" ဟယ္..တစ္ေယာက္ထဲႀကီးေပါ့ "
" ေအးေပါ့ဟ.."
ေက်ာ္ၿဖိဳးသူက လက္ဟန္ေျခဟန္နဲ႔စကားေျပာေနတာကို က်န္တဲ့သူေတြကကိုယ္ကိုေ႐ွ႕ကိုင္းလ်က္ထိုင္ကာ ငါးေယာက္သားေခါင္းေလးေတြပူးၿပီးစိတ္ဝင္တစားနဲ႔ နားေထာင္ေနၾကတာ..။
" ေအး ေအး..ဆက္ေျပာေလ..သူဘာဆက္ျဖစ္လဲ"
" ေအး..သူတစ္ေယာက္ထဲျပန္လာေတာ့ ငါတို႔ရြာက မန္က်ည္းပင္ေအာက္မွာထိုင္ဖို႔ဆိုၿပီးခံုေလး႐ုိက္ထားတာဟာ..ေအး..အဲ့ေနရာမွာ အသက္ႀကီးေနတဲ့အဘြားတစ္ေယာက္က ေက်ာေပးျပီးလွဲအိပ္ေနတာျမင္တာတဲ့.."
" ဟဲ့..အဲ့အခ်ိန္ႀကီးကို အဘြားကဘာလို႔အိပ္ေနရတာလဲ..မေၾကာက္ဘူးလား "
" အမေလး..ငါသာဆိုအဲ့ခ်ိန္ အိမ္ထဲမွာေကြးေနေအာင္အိပ္ေပ်ာ္ေနၿပီ.."
" ဒါနဲ႔..အဲ့အဘြားမွာအိမ္မ႐ွိဘူးလားဟဲ့..သားသမီးေတြကေရာ အဲ့အတိုင္းပစ္ထားၾကတာပဲလား..သြားလည္းမေခၚၾကဘူးလား..နင္တို႔ရြာကလည္းဟယ္ ဘယ္လိုႀကီးလဲ.."
" ေအးေလ..ငါတို႔ရြာသာဆို "
" ဟာ..ဇြတ္ႀကီးထင္ရာ ေလ်ွာက္မေျပာၾကနဲ႔..ငါေျပာတာလည္းဆံုးေအာင္နားေထာင္ပါအံုး မင္းတို႔ကလည္း.."
" ဪ..ေအး..ေအး..ေျပာ ေျပာ "
" ငါေျပာတာ ဘယ္နားေရာက္သြားၿပီလဲ.."
" အဘြားႀကီးတစ္ေယာက္ မန္က်ည္းပင္ေအာက္ကခံုမွာ လွဲအိပ္ေနတာေလကြာ.."
" ဪ ေအ..ဟုတ္တယ္..အဲ့အစ္ကိုကအဲ့အဘြားအိပ္ေနတာေတြ႔ေတာ့ ေက်ာ္မသြားဘဲအဲ့အဘြားနားသြားတာ..အစကေတာ့နည္းနည္းမျမင္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး ေက်ာ္သြားေသးတယ္တဲ့..ၿပီးအဘြားကအိပ္ေနတာလားမသိ တစ္ခုခုျဖစ္ေနတာလားမသိဆိုၿပီး သြားေမးၾကည့္မယ္ဆိုၿပီးျပန္လွည့္သြားတာ..အဘြားအေနာက္မွာရပ္ၿပီး အဘြားလို႔ေခၚေတာ့ ေရလို႔ထူးတယ္တဲ့..အဘြားဒီနားမွာဘာလို႔အိပ္ေနတာလဲ အိမ္ျပန္အိပ္ပါလားလို႔ထပ္ေျပာေတာ့..အဲ့အဘြားကလွည့္ေတာင္မၾကည့္လာဘဲနဲ႔ အဘြားေစာင့္စရာလူတစ္ေယာက္႐ွိလို႔လို႔ ျပန္ေျဖတယ္..အဲ့အစ္ကိုကလည္းထပ္ေျပာတာေပါ့..အာ အဘြားကလည္းဒီအခ်ိန္ႀကီးမွ တစ္ေယာက္ထဲဒီနားလာေစာင့္ရလား..အိမ္ျပန္ေစာင့္ပါဗ်ာ..ဒီအခ်ိန္အျပင္ထြက္ေနတာ မေကာင္းဘူး.. ကြၽန္ေတာ္ေတာင္အလုပ္ေနာက္က်ေနလို႔..ကြၽန္ေတာ္ေတာင္အိမ္ျမန္ျမန္ျပန္မွာေျပာေသးတယ္တဲ့.."
YOU ARE READING
စြဲၿငိေႏွာင္တြယ္
Teen Fiction" ငါနင့္ကို အဲ့ဒါေတြမႀကိဳက္တာပဲ..ဘယ္ေတာ့မဆိုေပါ့တန္လြန္းတယ္..ဘာတစ္ခုမွေလးေလးနက္နက္မ႐ွိဘူး..တစ္ခုခုဆိုေ႐ွာင္ေျပးတတ္ဖို႔ပဲသိတယ္..ဒီအသက္ရြယ္ပဲေရာက္ေနၿပီ မေတြးေခၚတတ္ေသးဘူး..အဲ့လိုပံုစံပဲၾကပ္ၾကပ္လုပ္ ဘယ္ေတာ့မွေ႐ွ႕မေရာက္ဘူး သူမ်ားေနာက္ပဲနင္လိုက္ေနရမယ္ " "...