|1

866 45 47
                                    

"-Hey Scott bekle!" Koşmaktan bitap
düşmüş bir halde olmama rağmen sonunda Scott'a yetişip eve varmıştım. Kurtadama dönüşmesinin ardından 3 koca gün geçmişti. Ve tahmin edin, ay bugün hengi evrede? Evet,tabiki dolunay. Herkesi parçalama isteğinin sebebi bu olsa gerek.

"-Scott hangi cehenneme gittiğini sanıyorsun? Bu halini gören olursa-" "-Kapa çeneni Stiles, beni zincirlemene izin vermeyeceğim. Neyim ben köpek mi?" Tanrım bu çocuk benim sinirlerimi oynatıyor."-Oh aslında şuan ki duruma bakılırsa arkadaşının kıçını kurtarmasına izin vermeyen bir köpeksin." Bu cümleyi kurmamla Scott'ı üzerimde bulmam bir oldu. Çeneni biraz tutsan olmazdı değil mi Stiles? Sırtım yere fena çarpmıştı ama daha büyük sorunlar da vardı. Scott pençelerini çıkarıp suratıma indirmeye hazırlandığında, içimden bin kere lanet ettim. Kaçmaya çalışsam da Scott asla buna izin vermiyordu.

"-TANRIM! SCOTT BİRAZ SAKİNLEŞ LÜTFEN." Tam anlamıyla her şeyin bittiğini düşündüğüm anda aniden Scott'ı yere seren bir karartı görünce yerimden doğruldum.

"-ZİNCİRİ GETİR!" Diye bağıran bir ses duyduğumda elim ayağıma dolandı. Koşup diğer odadan zinciri aldığım gibi ona uzattım. Adam yüzünü bana döndüğünde ise 2. bir şok dalgası beni etkisi altına aldı. "-Aman Tanrım s-sen Derek Hale'sin. Bir dakika yani şu ailesini ve evini ateşe verip hepsini öldüren kişi şuan benim hayatımı mı kurtarmıştı?" Başını sallayıp: "Evet ama şuan bana yardım etmeyip aptalca bakmaya devam edersen ölü bir Derek Hale olacağım." Kurduğu bu cümle yüzünden bir an afallasam da hemen kendime gelip getirdiğim zincirleri Scott'ın koluna geçirdim.

Herkes biraz da olsa sakinleşince zorlukla:

"-Az- az kalsın bizi öldürecekti."dedim. "-Hayır Stiles seni öldürecekti beni değil." Adımı söylediği an buz kestim. Arkasını dönüp odadan çıkacağı sırada arkasından bağırdım:" HEY ADIMI DA NERDEN BİLİYORSUN? ÖYLECE ÇEKİP GİDEMEZSİN. AYRICA SENİN ŞUAN HAPİSHANEDE OLMAN GEREKMİYOR MU? SEN ŞU EVİNİ ATEŞE VEREN ADAM DEĞİL MİSİN? TANRIM BABAMI ARAMALIYIM VE SENİ-

Cümlemi tamamlayamadan Derek beni tüm gücüyle duvara fırlattı. Bugünü ölmeden tamamlayabilirsem kendi kendimi ödüllendireceğim. Sanırım onu çok sinirlendirmiştim. "-Ah! Siktir." Kolumu tutarak inlediğim sırada üzerime doğru yürüdüğünü gördüm ve :" -Bak özür dilerim öyle demek istememiştim ben sadece-" Boğazımdan tutup beni kaldırdığı sırada yüzünü daha yakından inceleme şansı bulmuştum. Fotoğraflardakinden daha yakışıklı olduğu kesindi. Tanrım ne düşünüyorum ben, son duamı etsem daha mantıklı olur.

"-Eğer bir daha ailemle ilgili bir şey söylediğini duyarsam seni parçalarım. Duydun mu beni?" Sesi oldukça sakin çıkıyordu fakat sinirden kendini zor tuttuğu çok belliydi. Tamam kabul ediyorum korkmuştum çünkü gerçekten de her an beni parçalayabilirmiş gibi duruyordu. İşte bu yüzden sadece kafamı sallamakla yetindim.

Beni sertçe bırakıp Scott'a yöneldiğinde Scott hala kendinde değildi ve zincirleri kırmak için uğraşıp duruyordu. Derek tam bir bir şey söylemeye yeltendiği sırada vazgeçip arkasına bile bakmadan çıkıp gitti.

"-Umarım birdaha karşımıza çıkmaz" diye söylendiğimde, Scott'a dönüp "-Aynı fikirdeyiz değil mi dostum?" dedim, aldığım cevap bir hırlama oldu. "- Neyseki ilerleme var en azından cevap veriyorsun artık."

Şanslıydık ki Scott'ın annesi Melissa bu akşam vardiyaya kalmıştı. Bu da bana Scott'ın sakinleşmesini beklemek için zaman kazandıracaktı. Onu bırakıp gidemezdim. Yıllardır hep birbirimizin arkasını kolladık. Ve kollamaya devam edeceğiz gibi duruyor. Tamam belki şuan şeytani bir köpeğe dönüşmüş olabilir ve her an beni öldüredebilir ama yinede onu bırakamazdım.

Uykuya yenik düşmeden önce son düşündüğüm şey Derek Hale'di. Sanırım onu gerçekten çok sinirlendirmiştim. Ama aklımı kurcalayan bir diğer konu ise eğer o gerçekten psikopat bir katil ise, neden hayatımı kurtardı?

Bilemiyorum, ama kesinlikle o adamda garip bir şeyler var.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Merhabalar öncelikle ne desem bilemiyorum ama ilk bölüm hayırlı uğurlu olsun aksjsjsks giriş bölümü tarzinda olduğu için biraz kisa oldu gibi ama sonrakiler daha uzun olacak gibi görünüyor hikayeye gelecek olursak ise ne Teen Wolf'tan tamamen alakasız olacak ne de tıpatıp aynısı olcak ara sira kendi kafamda kurguladığım olayları da yazacağım yani (Sizler hikayenin gidişatıyla ilgili fikir belirtmek isterseniz de rahatça belirtebilirsiniz sorun olmazz yorumlarınız ve eleştirileriniz benim için çok önemli). Herneyse, umarım beğenirsiniz sevgilerlee 💞

The Boy And Wolf |SterekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin