......EVLİ/SEVGİLİ OLSAYDIN

1K 38 89
                                    

Tony ile evli/sevgili olsaydın;

¤Pahalı ve büyük hediyeler

¤Kesinlikle onun evine taşınmak

¤Kendine ait son model araban olması

¤Onunla beraber zırhları tamir etmek veya yeniden tasarlamak

¤Her zaman flört

¤Her zaman büyük partiler

¤Kesinlikle korumalar olmadan dolaşamazsın

¤Bütün avengers üyeleri seni sever 

¤Her gece muhteşem seksler

¤Sen daha Tony'le sevgiliyken Jarvis sana "Bayan Stark" diye seslenir(F.R.İ.D.A.Y. daha gelmedi gibi düşünün açıkçası ben Jarvis'i özlüyorum)

¤Evlendikten sonra dünyadaki en güzel ve tabii ki en pahalı balayı

¤Tabii ki olamazsa olmaz Stark egosu sana da eklenir (Ee sonuçta dahi, milyarder, zampara, mükemmel, hayırsever Tony Stark'la evlisin. Az da olsa egon olsun canım.)

¤Tony'nin sana da zırh yapması için yalvarırsın ama tehlikede olmaman için yapmaz

Y/n:"Tony lütfen bana da zırh yap ya valla bak başka bir şey için kullanmam(külliyen yalan o zırhla neler yapmayacaksın Allah bilir yoruma yazın bari merak ettim)"

T:"Tatlım güvende olmanı istiyorum olmaz"

Y/n:"Asıl zırhı yapmazsan ben güvende olmayacağım Tony"

T:"Off peki Mark 25'i verirsem başka zırh istemeyeceksin tamam mı?"(Mark 25'i salladım bu arada filmde var mıydı yok muydu hatırlamıyorum)"

Y/n:"Söz veriyorum aşkım istemeyeceğim." 

T:"Tamam al o zaman Jarvis Mark 25'in durumu iyi mi kontrol et."

J:"Her şey iyi patron. Bayan Stark rahatlıkla kullanabilirsiniz."

Y/n:"Teşekkürler sevgilim.Ve tabii ki Jarvis"

¤Beraber barda  içmediğiniz içki kalmaz

¤Steve'e "Rahibe Teressa" diyerek dalga geçiyorsun arada buna bozulsa da kendini affettirmenin bir yolunu buluyorsun

¤Peter Tony'i olmayan babası seni ise annesi gibi görüyor

¤İkinizde Peter için endişeleniyorsunuz

¤Tony Peter'ın kostümünü aldığında onun siniri yatıştırmaya çalışıyorsun. Peter ise kostümü geri alman için sana yavru köpek bakışları atıyor

¤Civil War'da Tony'nin tarafındasın(üzgünüm Cap ama napalım Tony kocamız)

¤Avengers End Game'de Tony'nin ölmeyeceği bir yol buldunuz ve Thanos'u yendiniz ve herkes yaşıyor.

Evet normalde iki evren bir melezi bitirip yeni kitaplara geçerim diyordum Scott McCall kitabını yazdıran arkadaşıma çok teşekkür ediyorum onun sayesinde şuan da 4 kitap yazıyorum her neyse bölüm nasıldı beğendiniz mi yine boş boğazlık ettim oy ve yorum atmayı unutmayın. Sonra ki bölümde deadpool mu venom mu olsun yazın. Sonra ki bölüm de görüşmek üzere hoşçakalın.

MARVEL İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin