BİLGİLENDİRME: Biliyorum bu zamanda bölüm mü paylaşılır diyeceksiniz. Belki kızacaksınız ama bu haberleri gördükçe çok kötü oldum ve kafa dağıtma amaçlı aklımdaki daha önceden yarısını yazdığım kurguyu devam ettirdim. Hepimizin kafası bir nebze dağılsın diye yaptım çünkü elimizden gelen her şeyi yaptığımızı, gerisini ilk olarak Allah'a sonrasını da AFAD, KIZILAY ve gönüllülerine bıraktığımızı düşünüyorum. Eğer kızdıysanız özür dilerim, affedin beni akılsızlık etmişimdir. Sadece kafa dağıtmak istedim. Allah deprem bölgesindeki kardeşlerimize yardım etsin, Allah yardımcıları olsun.
Tırnak (" ")içindekiler kişilerin iç sesleri.
************************(ZAMAN ATLAMASI BELİRTİSİ)
UYARI: Yaralanma!
NOT: "Saçma olmuş olabilir şimdiden özür dilerim."
BİLGİLENDİRME 2: Avengers(Stark) kulesi normalde 12 katlıdır. Ama ben kat sayısını 44 yapıyorum ki fazla değil. Ona bakarsak Empire State 102 katlı bir bina! Okuduğunuz ve dikkate aldığınız için teşekkürler! :)
Avengers kulesinde nasıl olduysa, sıradan bir gündü. Clint oturmuş turşusunu yiyor, Natasha Bucky ile boks ringinde dinlenip, sohbet ediyor, Tony ile Bruce laboratuvar da, sen ve Steve ise dövüş alanındaydınız. Hem antrenman yapıyor hem de eğleniyordunuz. Steve'e bir yumruk salladığında, Steve yumruğunu tuttu ve kolunu çevirip arkana bağladı. Sonrasında da seni sırt üstü yere serdi, sonra arkana geçip boynundan kilit altına aldı. Pes anlamına gelen koluna iki defa vurma hareketini yaptın.
S(teve): 3'te 0 Y/n paslanmışsın.
Y/n: Vücudunda süper asker serumu olan sensin, ben değil! Eğer güçleri kullanmak olsaydı, sen o zaman görürdün Cap!
S: Peki öyle olsun. Her iddaasına varım güçlerin olsa bile beni yenemezsin. (Hayır Aida yemek iddaasına girmiyorsun.)
Y/n: Öyle mi, yüzbaşı yaşlı?
S: Yüzbaşı yaşlı mı? Kırıcı oluyorsun(!)
Y/n: Hiç sanmıyorum.
Özel gücün olan şekil değiştirmeyi kullandın ve bir orgenerale dönüştün.
Orgeneral(Y/n): Selam ver asker!
Steve özel gücünü bildiği için orgeneral olmanı takmayıp;
S: Hiç sanmıyorum.
Dedi ve üstüne yürümeye başladı. Steve gücünü biraz kullanıp seni yere serdi ve karnına oturdu. Bacaklarıyla da senin bacaklarını kilitledi. Bir şekilde kurtulman lazımdı, bu yüzden aklına gelen ilk şeyi yaptın ve Peggy'nin gençlik haline dönüştün.
Steve seni Peggy olarak gördüğünde afalladı. Dönüştüğün kişinin sesi de aynı çıkıyordu. Hafif çıkan sesinle;
Peggy(Y/n): Steve!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARVEL İLE HAYAL ET
RastgeleBaktım ki nadiren(çok nadir) deadpool ve venomla ilgili hayal etler var ve benim en sevdiğim iki karakter ve onlarla ilgili hayal et bulamıyorum sonra dedim ki madem bulamıyorum neden yazmayım deyip bir çılgınlığa giriştim tabi sadece deapool ve ven...