Yazar Anlatımı
Deadpool evin arkasına geçmişti evin arkasına geldi ve depoyu gördü;
Dead: Müziği alayım.(medya)
Dedi ve havalı bir şekilde ağır çekimde yürümeye başl-
Dead: Kapa çeneni be! Şurada sevgilimizi kurtarmaya gidiyoruz.
Yazar: Hey sen bana karışamazsın! Sen benim kitabımdasın ve burda benim kurallarım geçer!
Dead: Sikicem kitabını! Bırakta gidelim, millet seni bekliyor. Ve hey, sen orada ki bunu okuyan güzel kız numaram:555-8-
Yazar: Hey, hey! Dur orada! Sen benim kitabımda, benim okurlarıma mı yürüyorsun? Bunu yapamazsın. Kitaba devam etme zamanı demek ki! Hadi kırmızı taytlı, sevgilini kurtarmaya git bakalım.
Deadpool deponun yanına geldi ve deponun kapısını açtı;
Dead: Selam bebeklerim! Hadi dans edelim!
Dedi. Ama etrafta hiç kimseyi görememişti. Sadece, demir bir sedye üzerinde yatan seni ve kolundan aşağı doğru akan, yeri bir miktar kırmızıya boyamış olan kanı gördü. Koşarak yanına geldi. Kolunda derin bir kesik vardı, ve kan oradan akıyordu. Gözlerini yavaşça araladın, başında duran Deadpool'u gördün. Deadpool sana baktı, elleriyle yüzünü kavradı, saçını okşadı ve;
Dead: Merak etme sevgilim. Seni bu bok çukurundan çıkarıcam.
Dedi. Seni hafif doğrulttuğu sırada acıyla inledin ve karnını tuttun. Elinde bir ıslaklık hissettin. Bakışlarını karnına indirdiğinde, elbisen de bir kesik olduğunu ve de karnından kan aktığını gördün. Deadpool'un da bakışları karnındaydı. Yüzünde maskesi olmasına rağmen ne kadar sinirli olduğunu görebiliyordun.
Dead: Siktiğimin Mike'i!! Oğlum bak beni gördüğünü biliyorum ve sana çıkman için beş saniye veriyorum. Bir...İki...Üç...Dört...
Adım sesleri deponun içinde yankılanmaya başladı. Ama bu adım sesleri bir kişiden fazlaydı, ardından silahın sürgüsünün sesleri duyuldu.(bilmeyenler için silahın üstünde silahı ateşe hazırlamak için çekilen yer)
Dead: Siktir ama ya!
Dedi ve seni kucağına alıp kimsenin seni bulamayacağı bir yere koydu. Şöyle dedi;
Dead: Merak etme bebeğim, bu yakışıklı yüz geri gelecek. Ama ilk önce bir kaç maymunla randevuya çıkmam gerek. Ne yaparsın?
Dedi. Acından konuşamayacak durumdaydın, bu yüzden ufak bir tebessüm ettin. Dead iki silahını da eline alarak seni sakladığı yerden çıktı ve;
Dead: Miiiiiiiiiiikee!
Dedi. (Franciiiiiiiiiiiiis repliğiden esinlenerek yazılmıştır. Dead: Yazar kapa çeneni dövüşüyoruz burada)
Deadpool'un karşısına Mike çıktı ve pis gülümsemesini yüzüne takındı;
M(ike): Ah Deadpool! Sevgilin gerçekten güzelmiş. Aklımdan onunla ilgili yapacağım şeylerin düşünceleri görmelisin. Ona senden daha fazla zevk verebileceğimi söyleyebilirim.
Dedi.(Piç! Dead: Ağzından bal damlıyor yazar)
Dead: Şimdi Mike, sen o sikik çeneni kapıyorsun, bir daha sevgilim hakkında konuşmuyorsun ki zaten birazdan konuşamayacaksın. O yüzden şimdi bana zorluk çıkarmada seni hemen şiş kebaba çevireyim. Katanalarımın tadı mükemmel! Bence denemelisin.
Mike tekrar bir kahkaha attı ve ardından şöyle bir emir verdi;
M: ÖLDÜRÜN!
Adamlar Deadpool'a sıkmaya başladılar. Bazıları ise onunla yakın dövüş ediyordu, ama Deadpool'a tabii ki hiç bir şey etki etmiyordu. Bu yüzden kolayca adamları etkisiz hale getiriyordu. O sırada Mike ise seni arıyor, sen acıdan ses çıkartmamaya çalışıyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARVEL İLE HAYAL ET
RandomBaktım ki nadiren(çok nadir) deadpool ve venomla ilgili hayal etler var ve benim en sevdiğim iki karakter ve onlarla ilgili hayal et bulamıyorum sonra dedim ki madem bulamıyorum neden yazmayım deyip bir çılgınlığa giriştim tabi sadece deapool ve ven...