***********************(Zaman atlamasını belirtir.)
Gecenin geç bir saatinde evine dönmüştün. Doktordun ve çok yorulmuştun. Tek başına yaşıyordun. Anahtarı tam kapıya geçirecektin ki kapının aralık olduğunu gördün. Elini çantanın içine attın ve biber gazını aldın, dolu mu diye kontrol etmek için salladın ve elini hazırda tuttun. İçeri girdin, ışığı hızlıca yaktın ve kapını karşısındaki tekli koltukta Deadpool kostümüyle oturan Wade'i gördün. Rahat bir nefes verdin, biber gazını çantana koydun ve doktor önlüğünü çıkarırken;
Y/n: Wade burada ne işin var?
Diye sordun Wade ayağa kalktı sana yaklaştı ve arkadan sarıldı.
W: Seni özledim Chimichangam.
Wade'in ellerini çözdün ve kollarının arasından çıktın.
Y/n: Wade biz seninle 2 yıl önce ayrıldık ve ayrıca madem evime geldin kapıyı neden kırdın?
W: Siktiğimin kilidini yine değiştirmişsin!
Y/n: Evet çünkü eve girmeni istemedim. Senin yüzünden değiştirdiğim 6. kilit oldu bu!
W: Chimichangam hadi ama! Affet beni lütfen.
Y/n: Wade evimden defolup gider misin?
W: Tamam Chimichangam ama, sana bir soru soracağım. Öyle giderim bu evden.
Y/n: Ne sorusu Wade?
W: David kim? Ve cumartesi akşamı onunla ne için yemeğe çıkıyorsun?
Y/n: Sen David'i nerden biliyorsun? Ve ayrıca sen benim telefon konuşmalarımı mı dinledin?
W: Burada soruları ben sorarım küçük hanım.
Diyerek dalga geçti Wade.
Y/n: Tamam, madem duymak istiyorsun. David benim yeni erkek arkadaşım ve onunla cumartesi akşamı yemeğe çıkıyorum çünkü bu bir randevu.
W: O sikik sana layık bile değil! Eminim kadınlarla seviştikten sonra bir tarafa atıyordur.
Y/n: Wade, kiminle çıkıp çıkmayacağımı sana sormuyorum ve David'i tanımıyorsun!
W: Tamam o zaman. Ben gidiyorum.
Dedi tam camdan çıkacakken;
Y/n: Wade dur!
Dedin.
W: Efendim Chimichangam?
Y/n: Sakın David'i öldürmeye kalkma Wade. Sakın!
Wade camdan atladı ve;
W: Sikeyim ya! Nerden bildi ki? Neyse bombalar patlamadan alayım şu bombaları sikik David'in evinden. Yoksa Chimichangam beni bu sefer asla affetmez.
Dedi ve gitti.
****************************
Cumartesi akşamıydı ve David seni saat 20:00'da arabasıyla alacaktı. Hazırlanmaya başladın. Kırmızı bir elbise giydin ve altına da siyah topuklu ayakkabı giymiştin.
(giydiklerin ayakkabılar dahil)
Saat 20:00'a geldiğinde yavaşça aşağı indin, dışarı çıktın ve David'i arabasına yaslanmış şekilde buldun. Geldi ve sana;
D: Çok güzel olmuşsun Y/n.
Dedi, sende aynı şekilde karşılık verdin ve senin için arabanın kapısını açtı. Arabaya bindiniz ve pahalı bir restorana gittiniz. Yol boyunca konuşmamaya karar verdiniz, restorana vardığınızda David hemen arabadan inip kapını açmıştı. Arabadan indin ve David arabanın anahtarını valeye verdi. Koluna girmen için sana kolunu uzattı. İçeri girdiniz ve siz içeri girerken ilerideki binanın çatısında sizi izleyen Deadpool'dan bir haberdiniz.
İçeri girdiğinizde çok şatafatlı bir yerdi. Birazcık gerildin, çünkü burası fazla sosyeteydi. Ama dik duruşunu bozmadın ve size rezerve edilmiş masaya giden garsonun peşinden ilerlediniz.
G: Buyurun efendim masanız.
D: Teşekkürler.
Dedi ve garson gitti. David sana gülümseyerek bakıyordu, ona küçük bir tebessüm ettin. David siparişleri verdi. Bonfile ve kırmızı şarap. Normal de içkinin bir yudumu bile seni mahveder ama, David'ide kırmak istemediğin için ve bu ilk randevunuz olduğu için sende kırmızı şarabı kabul ettin. Yemeğinizi yediniz, şarabınızı içtiniz, sohbetinizi ettiniz derken saat geldi 00:00'a. Sen baya kafayı bulmuştun ve David'e bağırarak şöyle diyordun;
Y/n: Biliyor musun, benim eskiden bir sevgilim vardı veeeeeee çooook yakışıqlı birisiydi.( sarhoş olduğun için "q" ile yazdım yazım yanlışı değil)
D: Evet biliyorum. Ve bence artık eve gitsek iyi olur Y/n
Y/n: Hehhehehe sen çoq tatlı birisin Daviiiiii.(kafayı bozdun kanka bence sus jgjkshsxghjd)
D: Hadi Y/n kalk bakalım. Benim evime gidiyoruz.
Dedi David ve seni belinden tutarak kaldırdı. Sende onun boynuna kollarını doladın ve David'in yüzüne salak bir gülümsemeyle bakıyordun. Sizi bu kadar yakın gören Wade ise delirmek üzereydi.
W: Sikik benim sevgilime dokunuyor orospu çocuğu.
Dedi ve çatıdan aşağı atladı.
Devam edecek...
Evet yine geldik saçma sapan olan bir bölüme. Aşırı kötü yazdım ya. Zaten diğerleri de pek iyi değildi ama en azından onlar idare ederdi ama bu çöp oldu. O zaman neden paylaştın diye sormayın bende bilmiyorum. Bundan sonra oy ve yorum istememeye karar verdim. İsteyen oy verir, isteyen yorum yazar veya yazmaz. Ben yazıyorum arkadaşım. Okursan eyvallah beğenmezsende canın sağolsun. Ne diyeyim. Keyifli okumalar dilerim bu bölümün ikinci partı hemen ardından gelmeyecek venom yazacağım öyle gelecek çünkü bir arkadaşa venom sözüm var. Ama Deadpool'un diğer partını yazdığımda bu birinci partın arkasına sıraya koyarım hoşçakalın, sağlıkla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARVEL İLE HAYAL ET
AcakBaktım ki nadiren(çok nadir) deadpool ve venomla ilgili hayal etler var ve benim en sevdiğim iki karakter ve onlarla ilgili hayal et bulamıyorum sonra dedim ki madem bulamıyorum neden yazmayım deyip bir çılgınlığa giriştim tabi sadece deapool ve ven...