BU NE ? HAYAL ET 1:LOKİ

276 13 242
                                    

İlk önce bunun ne olduğunu açıklayayım, sonrasında hikayeye geçeriz. Şimdi "BU NE ? HAYAL ET" kitap içinde bir seri gibi düşünün. Bazen canımız sıkılır ve saçmalamak isteriz ya, işte bu bölüm onun için var. Bu serinin her yeni bir bölümünde "Bu ne ya?" diyeceğiniz bir hayal et yazıcam. Birbirinden alakasız, muhtemelen ne alaka ya diyeceğiniz bölümler olacak. İlk bölümü Loki ile yapmak istedim çünkü aklıma ilk bu geldi. Buraya eğer böyle bölümlerin gelmesini istiyorsanız yazmanızı istiyorum. Ama sevmezseniz istemiyoruz derseniz bu seriyi devam ettirmeyeceğim. Devam ettirmemi istiyorsanız buraya devam et yazın, istemiyorsanız devam ettirme yazın. Sadece deneme amaçlı bir bölüm gibi düşünün bunu. Bu bölümlerde istediğiniz karakteri yazın. Kafam esince atıcam bu bölümleri, bazen mantıklı bir hayal et bulamıyorum saçma sapan bir şey çıkıyor o zaman atarım. Hadi bakalım hakkımızda hayırlısı. Unutmadan bu bölüm dahil şu ana kadar en beğendiğiniz bölüm hangisi oldu? Bunun gibi uzun bölümler yazarak umarım sıkmıyorumdur. Bunun hakkında beni bilgilendirirseniz sevinirim💛💙💜💚❤💖✌

ÖZET:Sen Türkiye'de, İstanbul'da yaşıyorsun normalde. 26 yaşındasın ve Afyonkarahisar'da kendi tarlanıza geldin. Annen ve baban vişne toplarken, daha doğrusu kocaman sopalarla ağaca vurarak vişneleri döküyorlar. Aranızda daha önce ceviz değneyen(toplayan) varsa bilir. Sende yere düşen kayısıları topluyorsun, ama bilmediğin bir şey var ki(absürtlük başlıyor) Loki Asgard'dan sürgün edildiği zaman aynı Thor'un düştüğü gibi dün akşam sizin tarlanıza düşüyor. Geceyi orada geçirmek için yeşil bir yılan kılığına girip kayısı ağacının tepesinde uyuyor. Siz tanıştıktan sonra ise... (Sonrası anlatılmaz, bereketi kaçar. Ege şivesi geçişi: Okuyuverin gari, hadi bakem guzularım)

Sabah saat 5'te annenin bağırışlarıyla uyandın.

A(nnen): Kızım kalk amcanlar geldi.

Amcanlar saat 5'te sizi tarlaya götürmek için gelmişlerdi. Sabahın 5'inde insan uyandırılır mıydı? Az vicdan ya! Oflayarak kalktın. Amcan sizi traktörle götürecekti. Gittiniz tarlaya. Kayısı toplamadan önce, annenlere kahvaltıya kadar yardım ettin. Kahvaltıyı saat 10'da yapmıştınız.

Yanına çift kasayı aldın, bir tanede kova aldın ve yere düşen sağlam kayısıları toplamaya başladın. Tam arkanı döndün yerdeki kayısıyı alıyordun ki, arkanda çıtırtı duydun gibi geldi. Arkanı döndün ama hiçbir şey yoktu. Annenler olamazdı çünkü, onların çıtırtısını duyamayacak mesafedeydin. Neyse dedin sana öyle geldiğini düşündün. Toplamaya devam ederken tekrar çıtırtılar duymaya başladın. Yere ağaçtan kayısı düştüğünü anladın ve rahatladın.

Annenlerden baya uzaklaşarak, kayısı toplamaya devam ettin. Yoruldun yere oturdun. Dinlenmek amaçlı telefonunla oynuyordun. Tam o sırada sırtına kayısı düştü ve acıttı. Kafana hırkanın şapkasını taktın, tam telefona geri döndün, kafana bir kayısı düştü.

Y/n: Ağh, hassiktir acıdı!

Kayısının düştüğü yere kafanı kaldırdın ve yeşil bir yılan gördün.

Y/n: Ananı sikiyim!

Yanına gelmemesi için dua etmeye başladın.

Y/n: Allah'ım benden uzak sana yakın olsun. Lütfen Yarabbim! Tamam, Wizarding World testinde Slytherin çıkmış olabilirim, ama yılandan korkmadığım anlamına gelmez Rabbim! Allah'ım!

Yılan yavaş yavaş, ağaca dolanarak inmeye başladı. Tabii sen o sırada korkudan dua etmek ile meşgul olduğun için, fark etmedin. Yılan yerde sürünmeye başlayınca, çıkardığı çıtırtıdan direk olduğu yere baktın, ve geri geri gitmeye başladın. Babanı çağıracaktın ama çok uzaktaydı. Sen onu çağırana kadar yılan çoktan senin yanına ulaşırdı. Direk yerden bir parça dal aldın ve yılanın yaklaşmasını bekledin. Tam yılana dokunacakken, yılan yemyeşil parladı, bir insana dönüştü.

MARVEL İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin