VENOM PT.1

377 22 45
                                    

Venom, Eddie'yle kavga etmişti ve senin Eddie'den ayrıldığın zamandı. Sen Venom'la da uyuşuyordun ve Venom Eddie'ye sinirlediği için yerleşke olarak senin vücuduna girmişti. Peki... Venom seninle olsaydı nasıl olurdu?

V(enom): Acıktım ben şu sinir hocayı yiyebilir miyim?

Y/n: Hayır Venom. Eddie'yle olmayabilirsin ama bu insan yiyebileceğin anlamına gelmiyor. Bende bu konuda Eddie'ye katılıyorum ama sana sözüm olsun okuldan sonra ziyafet çekeceksin.

H(oca): Bir şey mi dediniz Bayan Y/s/n? Belki bu soruyu siz çözmek istersiniz!?

Dedi aşağılayıcı bir sesle.

Y/n: Tabii Bayan Karel. *fısıldayarak* Venom beni soktuğun duruma bak.

Tahtaya çıktın. Anlamadığın ve sana dert olan matematik problemine baktın. Bir anda Venom kolunu kontrol etmeye başladı ve problemi çözdü.

Y/n: Teşekkürler Venom.

V: Bir şey değil Y/n.

Bu sırada ise Bayan Karel'ın yüzü kıpkırmızı olmuştu. Çünkü çözemeyeceğini düşünüyordu. Boğazını temizledi ve

H: Hmm, tamam! Yerinize geçebilirsiniz Bayan Y/s/n.

Bu kadın sana takıktı. Bu senin ikinci 4 senelik okuduğun üniversitendi. Bu kadın seni bir kere finallere bırakmıştı zaten. İkinci defa finallere kalamazdın, bu yüzden Bayan Karel'a elinden geldiğince bulaşmamaya bakıyordun. Okul çıkışında Jake yanına geldi. Bu çocuk senden üniversitenin ilk gününden beridir hoşlanıyor ve kendisi birinci sınıf. Sense ikinci üniversiteni okuyor ve 4. sınıftın. Ondan yaş olarak fazla büyüktün. Açıkçası kampüsteki kızlardan, senin hakkında çoğu şeyi bildiğini duymuştun. Bu da seni korkutmuyor değildi.

J(ake): Merhaba Y/n. Nasılsın?

Y/n: Merhaba Jake. İyiyim, sen?

J: Ahh. teşekkürler. Bende çok iyiyim. Ben diyorum ki, kahve içmeye gidelim. Bildiğim çok güzel bir cafe var.

Y/n: Üzgünüm ama ödevlerim var.

J: Ahh! Hadi ama! Ödevler bekleyebilir.

Y/n: Maalesef olmaz çünkü ödevler Bayan Karel'dan. Zaten beni finallere bırakmak için neden arıyor, bu yüzden gelemem. Ayrıca Bayan Karel bana takıntılı gibi bir şey. Geçirmemek için yemin etmiş. Ondan nefret ediyorum.

J: Anladım peki.

Dedi ve Jake gitti.

V: Ben acıktım.

Y/n: Tamam Venom. Hapishaneye gidiyoruz.

V: Hapishane mi?

Y/n: Evet. Devlette bir arkadaşım var. Ondan yardım alarak, suçluların idamını bundan sonra sen yapacaksın. Yani afiyet olsun!

V: Oley yemek! (Bence Venom'un içinde Aida yaşıyor)

Güldün ve Venom'la hapishaneye doğru gittin. Hapishaneye vardığınızda idam edilecek adamı gösterdiler. Tesadüfe bak ki, Eddie'de oradaydı ve idam edilecek adamla konuşuyordu. Eddie arkasını döndüğünde seni gördüğü için afalladı.

E(ddie): Senin burada ne işin var?

Y/n: Peki, senin bu idam edilecek adamla ne işin var Eddie?

E: Son arzusu benimle konuşmakmış.

Y/n: Aa öyle mi? Ama maalesef şimdi idama gidiyor.

E: Ne zamandan beridir polis rolünü oynamaya başladın Y/n?

MARVEL İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin