1

54 9 8
                                    

Egy nagy puffanással értem földet. Ha őszinte akarok lenni, nagyon fájt. Egy sikátor szerűségben voltam, ami bűzlött az alkoholtól. Volt ott néhány démon, akik drogba folytották bánatukat. Felálltam, de egy picit megszédültem, ezért meg kellett kapaszkodnom a falban. Néhány démon szerűség felnevetett, majd elmentek. Nagy nehezen kitántorogtam a sikátorból, és egy hatalmas táblával találtam szembe magam "Üdv a Pokolban". Hűha, ki gondolta volna, hogy itt kötök ki. Amúgy basszus. A farkasok... Na mindegy, a szívemben örökké ott lesznek. Viszont először is kéne szállás, aztán pedig egy jól fizető munkahely. Mind a kettőt nehéz lesz találni, mivel az sem biztos, hogy itt létezik olyan, hogy hotel. A munkát illetően pedig, nos... Nem igazán értek semmihez. Van egy vendéglátóim, de... Nem hinném, hogy sokra vinném. Elindultam egy random irányba, és a földön találtam egy szórólapot.

Úgy gondolod, hogy az éves népírtás nem helyes, és biztos van más megoldás is a nép csökkenésre? Akkor a Happy Hotel a megfelelő hely számodra!

Ez a hely arra való, hogy megváltsuk a démonokat, és a Mennybe jutassuk őket! Csomó-csomó program van, amik mind arra valók, hogy a Menny legyen az új otthonod! Gyere és látogass el hozzánk!

És le volt rajzolva egy szőke lány, aki körül szívek és szivárvány volt rajzolva. Na jó, ez a csaj tuti nem komplett. Mármint, a pokolban miért akarna bárki is megjavulni? Ez úgy hülyeség, ahogy van. Bár lenne otthonom egy darabig, amíg nem lenne annyi pénzem, hogy elköltözzek onnan.

Így hát elindultam valamerre, hogy megkérdezzem valaki többnyire normális kinézetű démontól, hogy hol van. Láttam egy pókot, aki úgy nézett ki mint egy lány, de... Fiú volt. Oké, ez eddig olyan mint egy álom. Ő valamivel el volt foglalva, ha jól láttam valami drog autómatából vett ki valamit. Odamentem hozzá, majd megkérdeztem:

- Elnézést, de te esetleg tudod merre van ez a bizonyos Happy Hotel? - néztem fel rá. Biztos meg volt 2 méter, szóval legalább 3 fejjel magasabb volt nálam.
- Persze, hogy tudom. Én is ott lakom - felelte mosolyogva.
- Szuper - sóhajtottam megkönnyebülve. - Na és merre van? - néztem rá.
- Gyere velem - mondta majd elindult valamerre.

Én mentem utána. Egész jól el tudtam vele beszélgetni, ami fura mert általában utálok másokat. A nevét is megtudtam, Angel Dust. Gondolom nem ez az igazi neve. Hamar odaértünk az épület elé, és mint kiderült csak egyenesen kellet volna menni egész végig... A hotel eléggé, nos hogy is mondjam, különbözött a többi háztól. Nagy volt, és más tárgyakból volt összerakva, szinte alig tartotta valami. Például az egyik oldalán egy hajó volt. De hogy miért, az egy jó kérdés. Viszont nem az volt ki írva, hogy Happy Hotel, hanem Hazbin Hotel. Biztos, csak nyomtatási hiba.

Bementünk a hotelbe aztán Angel elüvöltötte magát:

- Charlie, egy új vendéget hoztam! - kiáltotta a fiú, majd egy az a szőke hajú csaj akit a plakáton láttam, egy nagy mosollyal az arcán futott le a lépcsőn egyenesen hozzám.
- Úristen! Annyira örülök, hogy itt vagy! A nevem Charlie, és remélem, hogy jól fogod magad itt érezni - ölelgetett.
- Nos, ezt én is remélem. Az én nevem Sophie.

Kitöltöttünk valami papírokat, majd oda adta a szobám kulcsát, ami a 118-as volt. Azt mondta, hogy ismerkedjek a hotel lakóival. Így is tettem. Vagyis először egy egyszemű kis lény jött elém.

- Helló, a nevem Niffty. Örülök, hogy új lakó jött a Hotelbe. Hány éves vagy? Hogy hívnak? Hogyan haltál meg? Tudsz takarítani? Azt kérdeztem, hogy hány éves vagy? - tette fel nekem a kérdéseket sorban, de olyan gyorsan, hogy csak az első kettő kérdést jegyeztem meg.
- 20 éves vagyok, és Sophie-nak hívnak - eresztettem egy kis mosolyt.
- Nos, még egyszer örülök, hogy láttalak - mondta majd elment takarítani.

Aztán össze ismerkedtem Vaggie-vel is, bár mondjuk nekem nem túlságosan szimpatikus. A macska mutánssal is megismerkedtem, akit Husknak hívnak. Mivel szeretem a macskákat, ezért egész cukinak találtam. Angel-el is beszélgettem egy keveset, ami egy jó fél óra volt. Viszont amire nem számítottam az egy férfi volt.

- Á, helló Kedvesem - teleportált elém egy férfi.

Sophie: Hazbin Hotel FanfictionWhere stories live. Discover now