♤ 1.0♤

124 10 0
                                    

İYİ OKUMALAR

Çalan alarm sesiyle yataktan kalkıp banyoya girdim .

abimin odasına girip yanında birkaç dakika uyuduktan sonra kalktım .

Ben 'Su ' bu arada 19 yaşında üniversite sınavını kazanamayıp sınava çalışan ama istediği mesleği asla olamıyacak kapasiteye sahip olan su .
başarı konusunda 'Enes ' isimli abime genlerimizin çekmediği kişi , abim ise benim tam tersim hırslı bir o kadar da okuduğu bölümü - Tıp fakültesini - hakkıyla kazanıyordu annem yoktu ben 16 yaşında iken vefat etmişti yada ben öyle biliyordum  babam ise yurt dışında bir şirkette mühendis idi .

uyanan abimle bana ve yaprak ablaya -yengeme - hızlısından 3 adet sandiviç hazırladım .

bugün baya geç uyanmıştık dışarıda bisürü işimiz vardı .

abim kendine test kitabı alıcak bende ayakkabı alacaktım ama fikir için abimin sevgilisi olan yaprak abladan yardım alacaktım .

abime bana ve yaprak ablaya termusa kahve koyup birkaç tane de bardak alıp hızlıca kombin yapmak için odama yöneldim .

hızlıca üstüme siyah bir krop gibi olan badimi üstüne oduncu gömleğimi altıma ise bej rengi pantolonunu giyip saçımı serbest bıraktım .

( Su 'nun kombini )

Abimi bilmem kaçıncı defa seslendikten sonra gelen abime baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Abimi bilmem kaçıncı defa seslendikten sonra gelen abime baktım .

yaprak ablayı göreceği için baya süslenmişti .

- Maşaallah de kız abine "
abime gülümseyip
- Maşaallah ...tü..tüü"

dedim yaşlı teyzeler gibi hızlıca evden çıkıp arabaya yol aldık daha doğrusu abimin arabasına yol aldım babam abimin tıppı tutturduğunu duyunca küçük ama bizi idare eden bir araba almıştı .

işte bana da 18 sekizime girince çok istediğim telefonu almıştı .

- hadi abiciğim ne dikilyorsun yolun ortasında öyle ?"

- geldim geldim dalmışım "

hızla arabanın ön koltuğuna binip yaparak ablanın evine yol aldık .

- su bana bak yaprağın yanıda salak salak konuşma (!) "

-tamam abiciğim' akıllı akıllı ' konuşurum ' dedim sinirle .

arabaya yaklaşan yaprak ablayla birlikte ön koltuktan arka koltuğa yer aldım .

fakat kafamı arabanın tavanına vurmamla acı ike inledim .

-ahh kafaam "

- ne vardı normal insanlar gibi şu arabadan binsen ha ne vardı "

abime sinirle bakıp araka koltuğa oturdum .

açılan kapı ile yaprak abla içeri girmişti .
tabi her zamanki gibi abime uzunca sarılıp sonra tekarar bana döndü .

- naber görümce'cik "

derin bir iç çektim .

-aynı abimle beraber nasıl olunursa öyle " dedim bıkınıkla yaprak abla gülümseyip önüne döndü .

- naptın hayatım nasıl geçti okul ?" dedi abim yaprak ablaya .

- aynı işte canım okul hayatımda bir farklılık yok "

birkaç dakika onları dinleyip çantamdan telefonumu çıkartım .

abim ile yaprak abla vıcık vıcık ' aşkım cicim güzelim ' diyerek konuşuyorlardı ve ben bu konuşma tarzlarına çok sinir oluyordum .

Bir yandan abimleri de kıskanmıyor değildim ne güzel birbirlerine aşk ile bağlılardı fakat ben öyle sap sap takılıyordum .

telefonuma gelen bildirim ile şifremi açıp mesaj uygulamasına girdim .

tek arkadaşım olan gece ' den mesaj vardı hızlıca mesajına girdim .

Gece'♡: kankağağğa

Su: efendiiiiiiğiğm

Gece'♡: napıyon nasılsın kız

Gece'♡: sana ne diyeceğiiim

Su: iyiyim arabadayım

Su: ne oldu ne diyeceksin ?

Gece'♡: osmanım nereye gıdersıın ?

Su: Kdjbsjsbsjsb

Gece'♡: hani ilkokulldaykenn okuma bayramında bir tane çocukla şiir okumuştun ya

Hafızamı zorlayıp birkaç dakika düşünmeye başladım .

Su: ewt hatırladım

Gece'♡: o yazmış bana bugün senin instegram'ını istedi bende verdim

Su: iyi halt yedin

Su: offf off

Su: bekle beni yazıcağım sana

hızla uygulamadan çıkıp instegram' ıma girdim bir istek vardı hızla baktığımda gece 'nin bahsetiği baran olduğunu gördüm .

sayfasına girdiğimde şok olmuştum baya değişmişti hızla isteğini kabul ettim .

Belki bundan bana ekmek çıkardı .
Tabiki sürekli sevgili yapıp hevesini aldıktan sonra ayrılan kızlardan değildim .

Gerçekten bir ilişkimin olmasını çok istiyordum ve çabalıyorum .

Tam şimdi oldu diyorum " abim " sıkıntı çıkarıyordu .

Öncelikle herkese merhaba 👐

yeni bir kitap ile geldim bu kitabıma uzun uğraşlar verdim umarım beğenisiniz bölümleri genel olarak 3'er olarak atacağım şuanlık taslak olarak 13 bölümüm var .

Kitap ile ilgili fikirleriniz var ise lütfen yorum olarak yazın 🙃

En yakın zamanda karakterlerin fotoğrafları olucak  bu arada kitabı tamamen kafama göre yazıyorum bi yanlışım hatam olursa düzeltmeye çalışacağım  bir de kelime sayısı 500 veya üstü olucak  👻


Geçmişimin Geleceği (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin