Gözüme gelen ışık ile yataktan kalktım .
Saate baktığımda 2 olduğunu görmüştüm.
Banyoya girip rutin işlerimi halledip Toprak 'ı uyandırmak için odasına gittim .
Telefonumdan Poşet şarkısını açıp yatakta zıplamaya başladım .
- Acılarım heveste günah açar ahesteeee " diye bağırmaya başladığımda ayağımdan çekilip düşmem ile kısa bir çığlık attım .
-Sanada Günaydın Toprak " dedim homurdanan Toprak 'a .
- Günaydın Bitanem ama ne bu enerji ?"
dediğinde hiç anlamında omuzlarımı salladım .-Hadi kalk daha kahvaltı hazırlıyacağız "
-Tamam kalktım yahu " Toprak 'ı odada bırakıp oturma odasında 'ki yatağı topladım .
Yorganı alıp Dolabın içine koydum .
Mutfağa geçip Dolaba bakıp neler yapacağımı düşünmeye başladım .
Yanağımda hissetiğim öpücük ile arkamı döndüğümde bana 32 diş sırıtan Toprak 'ı gördüm .
-Sırıtmayı bırak da bana yarım et "
Dedim dolaptan yumurta çıkartıp .
-Peki "
yumurtaları alıp kırdım ardından yumurtayı çırpmaya başladım .
Tavaya döküp kapağını kapattım .
Çayı 'da demleyip yumurtanın pişmesini beklemeye başladım .
Bana bakan Toprak ile gülümsedim .
Tavanın kapağını açıp yumurtaya baktığımda bileğimde hissetiğim acıyla hızla kolumu çekip su tutum .
Çok becerikli olduğum için bileğimi yakmıştım .
- O öyle olmaz gel bi buz koyalım "
-Gerek yok hem bak yumurta 'da soğudu " dedim yumurtayı masaya koyduğumda .
çayları katıp masaya oturdum .
....
Koltuktan kalkıp Toprağın yanına gittim .
Bilgisayar'da bir şeyler ile uğraşıyor 'du bende biraz televizyona bakmıştım .
Sandalyede oturmuş Kulağında kulaklığı bir şeyler yapıyordu .
Geldiğimi far etmemişti yanına gidip saçı ile oynamaya başladım .
Kulaklığını kulağından çıkarıp bana baktığında ben ekrana bakıyordum .
-Of sıkıldım ben ya " dedim .
- benim de işim bitti sayılır...dışarıya çıkalım mı ?" dediğinde pencereden dışarıya baktığımda yağmur yağıyordu .
-Bu havada dışarı çıkarsak emin ol yarın yataktan kalkamayız " dedim pencereyi gösterirken .
-Toprak...Senin köpeğin vardı o nerede şimdi " dedim toprağa sorarken .
-Onu ben Arkadaşıma vermiştim alacaktım unutmuştum " dediğinde başımı salladım .
-Ne yapmak istersin Su " dediğinde biraz düşündüm .
-Yemek yapalım mı ?" dediğimde başını salladığında beraber mutfağa geçtik .
-Ay ben neyi unuttum " dediğimde toprak bana bakıyor 'idi .
- Noldu ?" dediğinde .
-Bi saçımı toplayım yemeğin içinden falan çıkar "
Mutfaktan çıkıp valizimden toka alıp saçımı bağladım .
...
Fırındaki çanak şeklindeki köftelere baktığımda hala pişiyorlar idi .
Patatesleri iyice püre haline getirip fırındaki köfteletin içine koyup içine rendelediğim kaşar peynirleri koyup tekrar fırına yolladım .
-Aferin bize ya ne güzel yemek yaptık " dedim gurur ile .
-Asıl sana aferim güzelim en çok sen uğraştın "
Boşver dercesine elimi salladım .
Mutfağa hızlıca toplamış şimdi de Salonda koltukta oturmuş hem televizyına bakıyorduk hemde yemeğimizin pişmesini bekliyorduk .
Çalan telefonum ile yerimden doğrulacağım sırada telefonu bana veren Toprak 'a gülemsedim .
Arayana baktığımda Görüntülü olarak abim arıyordu.
-Abim arıyor hemde görüntülü " dedim telefonu açtım.
-abiciğimm" dedim sırıtarak .
-Napıyorsun nasılsın bitanem ?"
dediğinde gülümsedim .-Bir şey yapmıyorum abiciğim oturuyoruz siz " dedim merak ile .
-Aynı işte abiciğim bizde yarın döneceğiz işte Adanaya istersen oraya gelelim seni de alalım "
Dediğinde Toprak hayır anlamında başını salladığında .
-Yok abiciğim ya zaten kırk yılda bir Sevgilimin yanında kalıyorum tadını çıkarıyım değil mi ? "
dediğinde biraz kaşlarını çatışmıştı .
-İyi bakalım yap sen tatilini "
dediğinde gülümsedim daha sonra telefonu yaprak ablaya daha doğrusu yengeme verdiğinde Gülümsedim .
-Yengeciğimmm " dediğimde Oda bana bakıp
-Görümceciğimm" dediğinde gülümsedim .
-Nasılsın kuzum nasıl gidiyor tatilin gerçi abin pek tagil havası vermiyor da "
dediğinde kısa bir kahkaha attım .
-İşte güzel aslında bugün dışarı çıkacaktık da hava yağmurlu olunca kaldık .
-Tüh ya daha çıkarsın gerçi " dediğinde başımı salladım .
Biraz daha konuştuktan sonra telefonu kapatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişimin Geleceği (Texting)
Teen Fiction@Toprak...: Tanıdın mı beni ? @Su...: hayır @Toprak...: ilkokullda okuma bayramında beraber şiir okumuştuk .