34. Bölüm

13 3 0
                                    

Derin Derin nefesler alıp Mutfağa gittim . 

Titreyen elleri ile bardağa su koydum içeceğim sırada elimden kayıp düşmesi bir oldu . 

" Su....gel birtanem gel şöyle " Toprak beni sandelyeye oturtup  bana baktı . 

"Aa-nnem geliş g-gelmiş " dedim titreyen sesim ile  . 

" Şuan nerede " dediğinde dolan gözlerim ile konuşmaya başladı . 

" Dışarıda kapının önünde " dedim ayağa kalkıp lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım saçımı toplayıp geri Toprak'ın yanına döndüm . oda cam kırıklarını toplamış olmalıyıdı'ki  burası tertemizdi ama mutfakta değildi .

Oturma odasında' da yoktu odamada bakmıştım ama yoktu hızlıca arayıp beklemeye başladım .Bir yandan da aklımdan ihtimaller düşünüyordum . 

biirkaç defa daha aradım ama telefonu açılmıyordu hızlıca üzerime montumu alıp ve anahtarı telefonu alıp evden çıktım .  

Mahalleden çıkıp aramaya başladı ama hiçbir yerde yoktu . 

Ara sokaklara girip aramaya başladım saate baktığımda saat 12 oluştu eve gitmek için sokaklardan birine girdiğimde kaybolduğumu anlamıştım . 

Kenara geçip yere oturdum etrafa baktığımda etraf bulanıklaşıyordu yakınlardan bir yerden Araba sesi geliyordu ama yorgunluk ve uyku beni esir almıştı asla yerimden kalkamıyordum Yakınlardan gelen ses kapanan gözlerimi aralayıp baktığımda karşımda annem ile onu gördü bana tacizde bulunanan kişiyi daha sonra ise gözlerim kapanıp gitti . 

Toprak'dan Devam...

Saatlerdir Su'yu arıyorduk Enes abi Yaprak abla ve Gece ile ama hiçbir iz bulamamıştık en sonunda gece ile Efe'yi karakola göndermiştik . 

Şimdi ise arabayla Mahallede Su'yu arıyorduk . 

" Allah'ım ne olur  onu bulalım " diyen yaprak ablaya bakıp sakinleştirmeye çalıştım ama nafile Hamile olduğu için biraz onun moralini düzeltmeye çalışıyorduk ama oluyordu . 

Bir yandan ' da aklımdan hiç çıkmayan Güzel sevgilim vardı . Sadece 5 dakikalağına markette gitmiştim sonra ise evde yoktu kaç defa aramıştım ama telefonu kapalıydı . 

Kaçırılmış olma düşüncesi aklıdan çıkmıyordu annesi' sinin yaptıkları daha sonra Taciz olayı aklımdan asla çıkmıyordu . 

Çalan telefonum arayan'a baktığımda annem' di sık sık arıyordu . 

" Alo anne " dedim . 

" Oğlum buldunuz mu su kızımı ? " dediğinde görmeyeceğini bile bile kafamı salladım . 

" Hayır annecim daha haber yok olursa ben seni ararım " 

" tamam oğlum dikkatli olun " 

" tamam annecim " diyip telefonu kapatım . 

Su'dan Devam Ediyor....

Yavaşça gözlerimi açıp etrafa baktım kapalı bi yerdeydim sanırım bir kömürlük'dü çok eski gözüküyordu. 

" Ooo kimler uyanmış kimler " Karşıdan gelen kişiye baktığımda O'ydu bu . 

" NE İSTİYORSUN BENDEN ADİ  ŞEREFSİZ ! "dedim bağırarak . 

" OV sakin güzelim " dedi yanıma gelirken elini bana doğru uzatınca  kafamı geriye doğru çekip okkalı bir şekilde tükürdüm . 





Geçmişimin Geleceği (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin