Gece : Toprak ...
Toprak : efendim
Gece : şimdi sana bişey diyeceğim
Toprak : de
Gece : Toprak su iyi değilmiş .
Gece : Enes abi ile konuştuk toprağa bir şeyler olmuş dün akşam
Toprak : Gece sen ne diyorsun
Toprak : Nerdesin sen
Gece : Su ' nun yanımdayım
Toprak : tama ben geliyorum
Gece :Tamam
...
-Su hadi ya bir kaşık al şu çorbadan " gece ye hayır anlamında başımı salladım .
Gece odadan çıktığında etrafa bakmaya başladım .
Akşamki olaydan sonra abim ile uyumuştum sabah ise uyandığımda başımda gece vardı akşamdan belli pek bişey yememiştim .
Kapım yavaşça vurulduğunda içeri toprak girdi arkasında ise gece vardı yanıma geldiğinde sıkıca sarıldım .
Gece ise çantasını alıp yanıma geldi .
-ben çıkıyorum güzellik abine bir şeyler uydururum ben " başımı sallayıp sıcak bir gülümseme gönderdim .Gece odadan çıktığında toprak da onu savuşturmak için odadan çıktı .
Dün akşamki olay aklıma geldiğinde ise gözlerim tekrar dolmuştu .
Odaya giren toprak 'a sıkıca sarılıp tekrar ağlamaya başladım .
Ellerini saçımın üzerine koyup saçlarımı yavaşça okşamaya başladı .
Toprak 'dan ayrıldığımda yavaşça yatağıma oturdum .
-Güzelim hadi gel biraz yemek ye " Başımı tekrar hayır anlamında salladım .
- Peki seni zorlamayacağım ne yapmak istiyorsun " dedi
-Sadece uyumak istiyorum ..." dedim yorganımın içine girerken .
-Peki uyu bakalım " dedi odamdaki koltuğa otururken .
Gözümü kapatıp uyumaya çalıştım .
-Bırak beni bıraaak " gözlerimi açıp etrafa bakmaya başladım toprak odadan değil idi .
Hızlıca yataktan kalkıp odamdan çıktım aniden kalkmamdan başım dönmüştü elimi duvara yaslayıp bir kaç saniye bekleyip Toprak 'a seslendim .
-Toprak..."
ses yoktu .
Hızlıca mutfağa yöneldiğimde orada balkonda sigara içiyordu .
Hızla yanına gidip sıkıca sarıldım .
Elindeki sigarayı söndürüp elimden tuttu .
Sandelyeye oturtup tezgahta bi şeyler ile uğraşmaya başladı .
-Eveet çorbanız " önüme koyduğu mercimek çorbasına bakıp gülümsedim .
Hızla elime kaşığğı alıp çorbayı içmeye başladım .
-Çorbayı sen mi yaptın ?" dedim çorbama ekmek ile banarken .
-Hayır...anneme yaptırtım tabi oda biricik gelinine sevgi ile yaptı "
Bi anda öksürmeye başlayınca toprak kısa bir kahkaha atıp elime su verdi suyu hızlıca içtim .
- Oy sen utandım mı ?" sinirle bardağın dibindeki suyu yüzüne çırptım .
- Evet toprak bey ne yiyoruz ?" dedim saçımı bağlarken .
önüme koyulan çiğköfte ile gülümseyip hızlıca yemeye başladım .
-Bittiiiiii" tabağı toprak 'a uzatıp sandalyeden kalktım .
Aniden gelen enerji ile koşarak koridor da bir tur atıp geri mutfağa geldim radyoyu açıp çıkan şarkı ile gülümsedim .
- Çapkınmışım ,Güzelimmişim böyle söyleler " Toprak 'ın yanaklarını sıkıp gülümsedim .
...
Abiciiiiiiiiiiiiiiiiiiiik : Su ben geliyorum güzelim bi isteğin var mı
Su: evet abi var
Su: Güllü dondurma varmış
Su: ondan.istiyorum
Abiciiiiiiiiiiiiiiiiiiiik : pekiii
Telefonu kapatıp yanımda oturan Toprak 'a bakıp
-Sanırım gitmen gerekiyor abim geliyormuş "
elimdeki kahve kupasını alıp kendi kupasını da alıp hızlıca odadan çıktı .
Birkaç saniye sonra yanıma gelip masanın üstündeki telefonunu alıp etrafa baktığında daha sonra bana sıkıca sarıldı .
-Kendine dikkat et tamam mı ben yarın gene gellirim " başımı saladığımda alnıma minik bir öpücük kondurup savuşturmak için odadan çıkıp dış kapıya geldiğimde
-Toprak iyiki varsın yaa " dedim .
-Sende iyiki varsın ama ben biraz daha burada olursam bir daha var olamayacağım "
Kapıyı açıp dışarı çıktı daha sonra ayakkabılarını giyerken bana baktı gülümseyip elinin birine dokunarak hafifçe okşadım .
-Hadi Allaha emanet..." dedi ve gitti ...
Hii! 💃
Öncelikle merhaba Kitabımın bölümleri karışık gidiyor onu düzelteceğim .
Bu yüzden bölümler silinebilir görüşürüzz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişimin Geleceği (Texting)
Teen Fiction@Toprak...: Tanıdın mı beni ? @Su...: hayır @Toprak...: ilkokullda okuma bayramında beraber şiir okumuştuk .