♤17:00♤

21 6 0
                                    

-Şimdi seninle markete gidip  bir şeyler alıcağız " dedi toprak  .

Başımla onayladığımda beraber markette doğru yol aldık .

Markette geldiğimizde bir araba alıp abur cubur bölümüne yol aldık .

Birkaç cips almıştım Toprak'a da çikolata seçimini bırakmıştım .

-Hadi seç bakalım " dedim o çikolataları seçerken bende telefonumu çantamdan çıkarıp fotoğrafını çektim .

Arabaya koyduğu çikolatalarla beraber içecek bölümüne geçmiştik .

Ben hızlıca siyah kola seçtiğimde   toprak da sarı kola seçmişti .

-Siyah kola sevmiyor musun ?" dedim kolayı arabaya koyarken .
- Hayır sevmiyorum " başımla onayladığımda beraber buz dolabına doğru ilerleyip hazır yemeklere bakmaya başladım.

-Döner alalım mı ?" dedim merak ile boyum yetmediği için Toprak almıştı .

Kibarca gülümseyip
-Teşekkür ederim beyfendi " dedim yanaklarıma minik bir öpücük kondurup yürümeye devam etti ani öpücüğüy'le şaşırmıştım .

-Heyy" arkamdan gelen ses ile o tarafa döndüğümde mahallede gördüğüm çocukları görmüştüm .

-Abla bi fotoğraf çekinsek " dedi telefonunu gösterirken .

-Çekinelim de niye " dedim merak ile

-Maçı kazandınız ya ondan " telefonu çıkarıp birkaç fotoğraf çekinmiştik yanıma gelen çatık kaşlarala toprağı gördüğümde büyük bir sırıtışla  yanına gittim .

-Hayırdır niye yanıma gelmişler " dedi .
-Hiç ya fotoğraf çekindik " dedim başını sallayınca beraber kasaya gittik .

...

-Evet nereye gidiyoruz şöför bey ?" dedim emliyet  kemerimi takarken .

Burnuma eliyle dokunup arabayı çalıştırdı .

-Müzik açabilir miyim ?" dedim başıyla onaylayınca telefonumu bağlayıp müzik listemdem 'Madem ' şarkısını açtım .

" Madem seni çok istiyorlardı öylece ortaya koymasalardı "

dedi Toprak bana bakarken gülümseyip şarkıya eşlik etmeye başladım . 

Bu sefer başka bir şarkı açıp yolculuğa devam ettik .

Toprak kibarca elimden telefonu alıp başka bir şarkı açtı .

-Bak bu şarkı çok güzel " dedi Toprak telefonu bana verirken .

Telefonumdan çalan şarkıya baktığımda gülümsemiştim nostaljik bir şarkıydı .

" Bir tanem söyle canım ne istersen  iste benden " dedi Toprak şarkıya eşlik ederken .

Şarkıyı biraz bildiğim  için bende eşlik etmeye başladım .

"İstersen evlenelim davullarla zurnalarla..."

Dedi toprak gülümseyip arabanın camından başımı çıkarıp nakarat kısmına eşlik etmeye başladım .

-Su Hadi geldik canım " başımı telefondan kaldırıp etrafa baktığımda dağlık bir arazideydik .

Arabadan inip Toprak ile beraber bagaj'a yöneldik.

küçük kilimi ve  Topu elime alıp bir ağacın altına kilimi serip Gözlüğümü saçımdan çıkartıp gözüme taktım .

-Ben ne alayım ?" dedim bagaja bakınırken

-Şurdaki küçük tüpü alabilirsin "

Dedi toprak şaşkınlık işe birkaç saniye tüpe baktıktan sonra tüpü iki elimle tutup ağacın altına gittim .

Geçmişimin Geleceği (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin