♤16:00♤

25 6 0
                                    

Saçımı sıkıca toplayıp aynadan kendime baktım bugün kutlu gündü maç vardı .

-Suu" diyen abim ile odamdan çıktım onun odasına girdiğimde hazır dı kafasına bir şapka takıp beraber odadan çıktık .

Çalan şarkı ile gaza gelip arabanın tavanında bulunan camı açıp kafamı ve vücudumu dışarı çıkarıpmşarkıyıbsöylemeye devam ettim .

"Afet Beni sevgilim sensiz olamk istedim herkes aşkı ararken bende kaçmayı seçtim  "

Şarkı bittiğinde geri arabaya bindim enerjim geri gelmişti .

Toprak : su

Su : efendim

Toprak: abin maça gelicek mi

Su  : evet gelicek

Toprak : tamam o zaman ben tribünde bir yere saklanıcağım

Su : ne yazık ki canım benim

Su: birde yetmezmiş gibi yaprak abla ve ailesi de gelicek

Su: Gelmesine gelsinler de ben utanırım

Toprak : Utanılacak bir şey yok güzelim

Toprak : sen maçına konsantre ol  yeter

Su :  haklısın şu maçı kazanalım yeter bana

Toprak : Ben kaçar

Su: ❤

*Görüldü*

-Hadi geldik su "  arabadan inip spor salonuna doğru yürüdüm içeri  biraz dolmuştu .

-Abi sen geç istersen tribüne " Dedim .

Eli ile şapkasını düzeltip  hayır anlamında başını salladı .

-Yok ben yaprak ablanlarıda alayım  "  dedi salondan çıkarken .

Omzumda hissetiğim el ile o taraf baktığımda toprak  yanıma gelmişti .

-Toprak napıyorsun ya abim görse " dedim sitem ederek salondan çıkarıp bahçeye doğru götürdü .

banklardan birine oturup bana doğru döndü ve sıkıca sarıldı .

-Başarılar dilerim güzelim " dedi  benden ayrılıp cebinden bir paket çikolata çıkarıp bana uzattı gülümseyerek aldığımda ayağa kalktım .

-Birazdan maç başlıyacak içeri geçelim " dedim gülümseyerek .

Beraber içeri geçtiğimizde toprak 'ı tribüne gönderip giyinme odasına girdim .

Üzerime Voleybol maçı için Formalarımı giyip beklemeye başladım .

(Su'nun Kombini )

Hocamız Gelince birkaç taktik verip geri gitmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hocamız Gelince birkaç taktik verip geri gitmişti .

-Allahım tribünde bir çocuk var taş ya " dedi sedef acaba kimden bahsediyordu .

-Göstersene kız kimmiş ?" dedi gece merak etiği için sormuş olmalıydı giderken bana göz kırpmıştı .

aradan geçen 1 dakika sonra sedef ile gece gelmişti gece'nin kolundan tutup odadan çıkardım .

-Kimmiş kanka ?" dedim merak içindeyken

-Hiç sorma kanka ya topraktan bahsediyormuş "

Şaşkın gözler ile ona baktığımda boşverip içeri geçtim nasıl olsa toprak benimdi . 

Çalan telefonum ile aramayı açtığımda

-Su "

-Efendim abi "

-İki dakika yanımıza gelir misin ? " dedi merak ile

-tamam " diyip telefonumu kapatıp tribüne baktım en üst kısımda yaprak abla kardeşi ve annesi  görüp yanlarına gittim .

-Ooo baya baya voleybolcu sun  sen  " dedi yaprak ablanın kardeşi ona gülümseyip abime baktım .

-Ee niye çağırdın beni abi ?" dedim merak içindeyken .

-Hiç güzelim o gül yüzünü görelim diye çağırdım "

Birkaç dakika daha sohbet ettikten sonra hocamızın çağrısıyla son taktikleri verdikten sonra artık yavaşça oyun alanına doğru geçmeye başladık .

...

-HAYDİ SU HAYDİİİ TAM ZAMANI TAM ZAMANI ŞİMDİİ " gelen tezahürat ile son atışımı yaptım .

Bir tur daha oynadıktan sonra kazana  BİZ ! olmuştuk .

25/20 Kazanmıştık Yanımıza gelen hoca ile ona sarılıp geri çekildim .

Arkadan gelen alkış sesleri ile gülümsedim daha sonra ödüllerimizi almıştık .

Yanıma gelen daha adını öğrenip ama unutuğum yaprak ablanın kardeşi ile şaşırmıştım .

-Tebrik ederim güzellik " dediğinde şaşırmıştım acaba bu kendini ne sanıyordu daha bir ergendi .

-Su tebrik ederim abiciğim benim işim çıktı biz gidiyoruz " dedi abim onları savuşturup kendimi tribüne attım .

bi 10 dakika gece ile maç hakında sohbet edip giyinme odalarına gitmiştik iyiki spor salonlarında duş oluyordu .

Toprak beni bekleyeceğini söylemişti  hızlıca sırt çantamdan kıyafetlerimi  alıp duşa girdim .

Hızlıca salondan çıkıp Toprak'ın yanına gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hızlıca salondan çıkıp Toprak'ın yanına gittim .

-Evet napıyoruz ?" dedim merak içindeyken .

-Seninle beraber piknik yapıcağız " dedi mutlulukla gülümseyip sıkıca sarıldım .

Geçmişimin Geleceği (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin