♤9.0♤

20 3 0
                                    

Yengecikkk: Suuuuuuuu

Yengecikk: kıııız bak biii

Su: efendiiim

Su: noldu yaprak abla

Yengecikk : babam enesle bizi  öğrendi yarın gelsinler istesinler diyor

yengecikk: ama abine ulaşamıyorum

Yenhecikk: sen ona de

Su; tamam derim yaa

Hızlıca odamdan çıkıp kendimi salona attım .

- baba abim nerede ?"

dedim telaşla babam televizyondan bakışlarını çekip bana baktı.

- noldu kızım ?"  dedi merak içindeyken  koltuğa oturup derin bir nefes aldım .

-yaprak ablanın babası öğrenmiş yarın gelsin istesinler  demiş " dedim

- su sen ciddi misin abim " dedi.abim kapının pervazından bizi dinlerken .

- ahh abim keşke şu telefonuna bi baksan ...senin yüzünden azarı ben yedim " dedim sitem ederek .

-tamam oğlum gitsen yaprakla konuş yarında alırız çiçeğimizi çikolatımızı isteriz" dedi babma abim ve ben şaşkınlıkla birbirimize bakınırken  .

-off ya ben ne giyeceğim " dedim odama giderken  

...

-kanka yüzükleri ne zaman takarsınız ?" dedi gece yatağıma otururken .

-Bilmiyorum ya ....ben ne giyeceğim gece  " dedim dolabıma bakarken .

-şu mavi elbise olmaz mı " dedi gece askıdaki elbisemi gösterirken

-off o olmaz kanka "

....

Yaklaşık 2 saatin sonunda yarın için kombinimi yapmıştık tabi  çok yorulmuştuk ama çok güzel olmuştu .

( Su 'nun Kombini )

( Su 'nun Kombini )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


▪♤▪

-Kalk hadii uykucu damat " dedim abimin yatağında zıplarken beyfendimize bugün kız isteyecektik ama saat 1 olmuşta hala uyanmamıştı .

-ohooo kime diyorum bak daha çikolata alıcaksın çiçek alıcaksın traş olucan hadi kalkkkkk" dedim .

odasından çıkıp kendi odama gidip kıyafetlerimi ayarlayıp duşa girdim . 

Hızlıca yüzüme güzel bir maske yaptım bugün güzel olmam lazımdı abimi kaç defa isteyeceklerdi .

Maskenin kurumasını beklerken Toprak 'a mesaj attım.

Su: selamlarr

Su: nasılsın napıyorsun ?

Su: TOPRAĞIM  !  hahahhahaja

Toprak :  İyiyim sen

Toprak : *TOPRAĞIM iyiymiş

Toprak :sjjsjsjs

Su: Bende iyiyim abim ' e  kız istemeye gideceğiz akşam hazırlık falan yapıyorum

Toprak : ne gibi hazırlıklar ?

  Su:* Bir fotoğraf Gönderdi *

Toprak : Puhahahjajjajajahshjshsjshsjbsıdhsohsıshsjsj

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Toprak : Puhahahjajjajajahshjshsjshsjbsıdhsohsıshsjsj

Toprak: Gözlükler babayın mı jsjsjsj

Su: evet babamdan çarptım 

Su: Ben bi maskemi çıkartayım

Toprak : iyi git çıkart hadi

Gözlüğü çıkartıp daha sonra maskemi çıkarttım elim ile biraz nemlendirici sürdüm .

...

- Hadi çocuklar hazırsanız çıkalım " dedi babm kapının oraya giderken son kez aynadan kendime bakıp odamdan çıktım .

Babam ile abim asansöre yönelirken bende merdivenlere yöneldim kapalı alan fobim olduğu için asansöre yada benzeri şeyler de duramıyordum kalbim sıkışıyor du .

Tabi bu ayakkabılarla zor oluyordu ama 3 . katta olduğumuzdan dolayı hızlıca inmiştim .

arabaya binip arka koltuğa yayıldım .

Abim le birkaç defa gece ablayı almaya gelmiştik evleri yakındı maksimum 15 dakika sürüyordu  .

Evlerine vardığımızda bizi kapıda yaprak abla ve annesi olduğunu düşündüğüm bi kadın arkasında orta yaşlı bir adam ve tahminen 14 veya 15 yaşlarında olan bir çocuk vardı .

-Hoşgeldiniiz...Buyrun " dedi kadın sevecan bir şekilde gülümseyip oturma odası'na geçtik .

...

-Su canım bi gelir misin ?" dedi yaprak abla beni mutfağa çağırırken yerimden kalkıp yanına gittim .

Elime telefonu verip video çekmemi söyledi abimin kahvesinin içine  tuz ve biraz da tarçın ekleyip tepsiye koydu.

yaprak ablanın annesi sevecan bir şekilde
-Kahveler de geldii " dedi yaprak abla herkese kahveyi verip sandelyeye oturdu .

Babam  kahvesinden bir yudum alıp  konuya giriş yaptı ;

-Allahın emri peygamberin kabli ile kızınız yaprak'ı oğlumuz enes 'e istiyoruz "dedi

Yaprak ablanın babası 'da yaprak ablaya ve annesine bakıp gülümsedi .

-Gençler birbirini görmüş beğenmişler bizede vermek düşer " dedi daha sonra birkaç saniye bekleyip ;

-Verdim gittii " dedi Gülümseyip yaprak ablaya ve abime sarılmaya başladık .


Geçmişimin Geleceği (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin