_33. Bölüm _

12 2 0
                                    

Su: Naparssssııın canikooommm

Su: heyoooo

Toprak : oturuyorum yavrum

Toprak : sen ?

Su : Bende oturuyom

Su : daha doğrusu can çekişiyom

Toprak : Noldu iyi misin  ?

Su : Hastayım

Toprak : Doktora gitin mi ilaç aldın mı ?

Su : öyle hasta değilim

Su :sakin plese

Toprak : tamam anladım

Su : Bana gelsene ya sıkldım ben

Su : lütfeeğğeğen

Toprak : Tamam geliyorum

Toprak : Birşey var mı alıncak

Su : Çikolata al bol bollllllll

Su : tatlı şeyler falan 🤪

Toprak : tamam birtanem

Odama gidip tipime baktığımda şok oldum saçım başım dağılmış üzerime giydiğim abimin sweti ayağıma giydiğim çift taban çorap ile tam anlamıyla iğrençtim .

Hızlıca dolabıma baktım  hızlıca bi eşofman takımı giyip saçımı'da büyük bir tokayla topladım .

Şimdi daha iyiydim en azından üzerime bi vücut spreyi sıkıp hazırlanmayı bitirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şimdi daha iyiydim en azından üzerime bi vücut spreyi sıkıp hazırlanmayı bitirdim .

Çalan kapı ile hızlıca gidip kapıyı açtım .

"Hoşgeldinn " dedim gülümseyerek .

"Hoşbuldum " dedi bana sarılırken daha sonra karnıma giren şiddetli ağrıyla yüzümü buruşturduğumda  Toprak'da iyi olamdığımı anlamışdı .

"Gel su gel " dedi içeri giderken elimi tuttuğunda ben koltuğa otururken oda üzerindeki ceket'i çıkarıyordu .

" Ee nasıl gidiyor ?" dedim Toprak'a bakarken .

" İyi güzel sana bi haberim var " dediğinde merakla ına baktım .

"Ne haberi ?" dedim yanıma oturduğunda

"Annem 'e birkaç hafta önce  senden bahsettim oda şimdi seninle  tanışmak istiyor " dediğinde başımı salladım .

"Olur tanışırız ama benim şu- " karnıma giren ağrı ile derin bir nefes aldım .

"Su bi hastaneye mi gitsek baksana haline ?" dediğinde hayır anlamında başımı salladım .

" Yok ya alışığım ben sürekli böyle oluyor zaten sonra geçiyor "

Dedim sakin olmaya çalışarak . Aslında bu tarz konuları ne abime nede babama anlatmayı sevmezdim ama nedense Toprak'a anlatınca daha farklı oluyordum .

🐾🌼🐾


saat 5 ' e kadar gelirken çalan kapı ile hızlıca gidip kapıyı açtım . 

karşıda gördüğü annem olacak kadın ile gözlerimi şokla açtım . daha birkaç ay önce bana  saldıran kadın dı bu aslında -annem- di hangi yüzle gelişti buraya evmi nereden biloyordu aman Allahım sen bana sabır ver  . 

"can we talk a little bit please ? " ( biraz konuşabilir miyiz ) dediğinde hayır anlamında başımı salladım daha ne konuşacaktım onunla .

suratına kapıyı kapatıp birkaç dakika derin nefesler alıp oturma odasına geçtim . 



selamm biraz kısa oldu ama bol aksiyonlu dramlı'idi  her neyse ben kaçar :) 












Geçmişimin Geleceği (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin