1.

934 40 1
                                    

Dnes je ten najšťastnejší deň v mojom živote. Mali by ma mali prijať na Woodsovu školu strašidiel. "Konečne mám štrnásť !" Ako sprostá som vykríkla na celý dom a do izby vrthla moja mama. "Čo tak kričíš, je len 5:30... a je SOBOTA" Sťažovala sa mama že som ju zobudila. "Choď si ľahnúť." Samozrejme som mamu neposlúchla. Na narodeniny si treba užiť každú minútu, veď sú len jeden krát za rok. Zišla som dole po schodoch ale potichu ,pretože som mamu nechcela zas zobudiť. Zapla som si svoju obľúbenú televíznu šou Kakadabra. Kakadabra je niečo také ako ranná šou v ľudskom svete, ibaže lepšia. Dávali v nej že sa mlieko z Grumpskej skákalky zdražilo, o novom Ombrebuse 3000 a samé novinky. Keby ste nevedeli čo je to Ombrebus 3000, je to metla. Všetky čarodejnice v mojom veku už majú Ombrebus. Dokonca aj jedna babka z vedľajšieho domu. Ja sa musím rozvážať MDN-mestskou dopravnou nehodou. Ani som si nevšimla ako ale už bolo 8:00. Mamina zišla dole aj s mojim darčekom. "Nech sa páči, tento tvoj darček ma stál dosť draho. Tak si ho váž !" Povedala. Celá natešená som ho rozbalila a bol v ňom Ombrebus 3000. Začala som tancovať, vykrikovať a pobehovať. Mama namňa pozerala pohľadom ako na blázna. "Ďakujem mami" Po chvílke som povedala. Niekto zazvonil na zvonček. Bol to koláčodávač a dal mamine krabicu. Bola v nej torta s nápisom Ella. Torta bola jahodovo,cuketovo,tekvicovo,bambusová. Moja obľúbená. Znova zazvonil zvonček. Vo dverách stála moja kamarátka Wendy a v rukách mala darček. Wendy nie je čarodejnica ako ja, ona je napol vlkolačica a napol víla. Na mutanta je celkom pekná. Chcela by som aby Wendy mohla ísť do školy strašidiel somnou. Mutanti však nemôžu. Celá natešená mi zagratulovala a podala mi darček. Bol v ňom plyšák muchokravy, tričko s nápisom mojej obľúbenej skupiny Kokonutci a najlepšia čokoláda na svete Cilka. "Jééj ďakujem, je to od teba veľmi milé." Povedala som a už som odhryzovala z čokolády. Celý deň prebehol veľmi rýchlo a Wendy už musela ísť domov. Trpezlivo som čakala na list od Woodsovej školy strašidiel a nakoniec asi po pol hodine prišiel.
Bolo v ňom:
Milé monštrum jr. !S potešením vám oznamujeme že ste boli prijatý na Woodsovu školu strašidiel. Zajtra o 8:00 pre vás príde lietajúci školský autobus.

Strašne som sa tešila. Išla som sa umyť, umyť si zuby, pobaliť sa a spať. Zajtra ma totiž čaká náročný deň.

Čarodejnica (dokončené)Where stories live. Discover now