7.

238 28 9
                                    

Zobudil ma pach záchoda. Myslela som si, že Maja bola na záchode ale v skutičnosti si zapchávala nos a sedela na posteli. "Maja ! Zas si jedla fazule ?!" Zobudila sa s krikom Nina. "Teraz prisahám že som to ja nebola. Už veľmi dlho to tu cítim." Povedala Maja. Zobudili sme Ling aj Medúzu a išli sme sa do vedľajšej izby opýtať či to tak smrdí aj u nich. Keď otvorili, držali si nos. Pochopili sme že asi nebudeme jediné komu smrdí v izbe. Smrdelo dokonca aj na chodbe. Zrazu sa zjavila naša triedna a oznámila nám, že sa máme obliecť a výjsť von na školský dvor, pretože prasklo hlavné potrubie celej školy a nevedia koľko bude trvať, kým sa to opraví. Tým pádom nám odpadlo aj vyučovanie, čož som rada, pretože dnes sa mi nechce vôbec nič. Obliekli sme sa a išli sme na dvor. Na dvore boli malé stany rozdelené podľa farieb. My čarodejníci sme mali modré. Pri stanoch boli malé stoly kde boli raňajky. Ak som to dobre pochopila, budeme v tých stanoch aj spať. Moja predpoveď sa aj uskutočnila. Lietajúci škriatkovia nám doniesli celé batožiny. No super.. Pomyslela som si. Nemám práve príjemné zážitky zo stanovania. Raz som bola s Wendy stanovať a to mi stačilo. V jednu noc nás naháňal homplíkbežík, pokúsala ma hovädzina muškárska, nešiel nám urobiť oheň a uprostred noci nám spadol stan. Od tej stanovačky mám teraz stanofóbiu. Vošla som dnu a bola som v nemom úžase. Stan nebol až taký ako sa zdal. Bol tam nábytok aj kúpeľňa. Ten stan bol krajší než naša izba. "Ako to je možné ?" Vyvalovala som oči na Medúzu. "Robíš si srandu ? Ešte nikdy si nevidela čarodejnícky stan ?!" Pozerala namňa ako na Fera zo seriálu Dva a pol chlpa. Ja som sa len začervenala.

Čarodejnica (dokončené)Where stories live. Discover now