12.

188 25 7
                                    

Išiel ku mne Luke a pozeral sa len namňa. Nikto iný v tej miestnosti nebol. Pribložoval sa a.. "Ella! Vstávaj!" Zobudila som sa a nad sebou som mala zdravotníčku, spolubývajúce a triednu. Obzrela som sa okolo seba a bola som v miestnosti ktorá vyzerala ako nemocnica. "Kde to som?" Zmätene som povedala. "Si v nemocnici. Čo si robila týždňom? Uvedomuješ si že toto tvoje správanie ťa môže zabiť?!" Krútila hlavou zdravotníčka. "Čože? Čo pred týždňom? To som tu tak dlho?" Všetci zakývali. "Máš problém, hrozí ti vylúčenie za nedovolené vniknutie do riaditeľovho stanu." "Ale čo sa stalo? Veď prečo som v nemocnici." "To zaklínadlo si vyslovila zle Ella. Vyslovila si zaklínadlo na premenenie na hada.." Vysvetlovala mi Ling. Zhrozene som sa pozrela do zrkadla ktoré mi podávala Maja. Oči som mala také hadie, jazyk ako had a šupiny na tváry. Celá zhrozená som začala kričať. "Ukludni sa!" Do dverí vstúpil riaditeľ. "Rozhodol som sa, dnes pôjdeš domov. Ohrozila si celú školu! " "Ale ja som nechcela! Ja som.. ja som.. " Dosť! " "Nebudem sa k tomu vyjadrovať!"

Celá smutná som čakala na mamu. Hadie účinky už prestali účinkovať. "Mami!" Objímla som ju. "Už je dobre.."

"Ona žije! Žije!" Kričal niekto otvorila som oči. Videla som mamu, otca, Wendy a svojho brata Olivera. "Kde to som? Čo sa stalo?" Mala som pocit že mám dejavu. "Zrazilo ťa auto a bola si v kóme." Hovorila mi mamina. "Je to nemožné, ako to že si všetki pamätáš? Si statočná.." Pochválil ma doktor. "A kde je Nina, Ling, Medúza a Maja?" "Kto je to?" Opýtali sa ma. "Predsa moje spolubývajúce! Kde sú?" "Všetko to bola len kóma." Pripojila sa sestrička. Nie to nie je pravda.. Kde sú moje schopnosti?

Troška sa to tu zaplietlo.. tešte sa na ďaľšiu časť. Myslím že tento príbeh zákončím na 15. kapitole. Páči sa vám?


Čarodejnica (dokončené)Where stories live. Discover now