Nina neustále hľadela na Davida, no vyrušila ju Medúza. "Ja som Medúza. Toto je Ling, Nina, Ella a Maja." "Medúza ?.." Chceli udržať smiech ale nepomohlo to. "Presne tak Medúza.. problém ?!" Urážlivo povedala. "No tak sorry, prečo ti dali rodičia také meno ?" "Pretože.... Ja neviem !" Oči sa jej zmenili na žlté. "Kľud.." Upokojovala ju Ling ale niečo ju zelektrizovalo. "AU ! Medúza ty elektrizuješ.." "Čože ?!" Znepokojovala sa.
Išli sme do zdravotníckeho stanu a všetko sme povedali. "Prečo ti dali meno Medúza ?" Pýtala sa sestrička. "Ja neviem, nikdy mi to nechceli povedať. " "Ukáž jazyk.. Do klbka toto tu ešte nebolo !" Jasala úžasom sestrička. "ČO ?! Čo sa stalo ?" Opýtala sa sestričky Medúza. "Ty si... ty si siréna." "To je nemožné !" "Sirény sa vedia premienať na iné postavy a keďže ty si nevedela o tom kto si, myslela si si že si čarodejnica a bola si tak premenená. Preto si nevedela tak dobre čarovať. " Vysvetlovala sestrička. Hneď ako to dopovedala, Medúza sa premenila na sirénu s modrými vlasmi, žltými očami a bledou pokožkou. "Wow ! To je nádhera.." Povedala som so spadnutou sánkou. "Ale to že je Medúza siréna znamená že musí prestúpiť do iného oddelenia ?" Bála sa Ling. "Áno, bohužiaľ áno.." "Ale ja nechcem !" Vykrikovala Medúza so slzami v očiach.
Boli asi dve hodiny po Medúzinom odchode a ja som stále plakala. Spolubývajúce boli niekde vonku takže som mala celý stan len pre seba. Budeme sa môcť stretávať ? Uvidím ju niekedy ešte ? Tieto otázky mi behali po rozume. Pozerala som na prázdnu posteľ kde spala Medúza keď v tom vošiel do stanu Luke s kyticou ruží. "Ahoj, nevieš kde je Ling ?" "Nie neviem, prepáč." "V pohode.. Idem čau." Odišiel. Je to ešte horšie ako predtým. Chlapec ktorý sa mi páči ma nechce, chce inú.
YOU ARE READING
Čarodejnica (dokončené)
FantasyElla už od malička snívala že sa dostane na školu strašidiel. Na štrnáste narodeniny dostane list v ktorom sa píše že sa dostala na školu. No nie je všetko také jednoduché ako sa zdá.