11.

176 23 2
                                    

Povedala som si že to takto nenechám.  Donútim Luka aby sa domňa zamiloval.  Keď som bola malá,  mama mi hovorila všelijaké zážitky ktoré tu prežila.  Rozprávala mi aj to že sa učili o kúzle premeny. Keď budú všetci spať,  vrakradnem sa do riaditeľovho stanu a ukradnem knihu kúziel. "Ella! Ella!  Dobrá správa!"  Vtrhla do stanu Maja s Ninou.  Ling som tam nevidela,  ako inak keď má rande s Lukom.  "Urobia výnimku!  Medúza môže byť s nami!" "Ako môže byť s nami? Veď ona je..  " Nestihla som dopovedať. " Áno ale zistilo sa, že Medúza je mutantka.  Keďže už ju prijali,  nemôžu ju dať naspäť.  Musí dokončiť školu.  Dajú jej špeciálny elixír aby zostala čarodejnicou a už viac nebola mutantokou."  Na tvári sa mi objavil úsmev. "Kedy príde?" Opýtala som sa.  "Zajtra alebo pozajtra."  Odpovedala Maja.

Už bola noc a všetci spali.  Potichu som vyšla von.  Teraz alebo nikdy. Hovoril mi hlas v hlave.  Rozbehla som sa pretože to bolo poriadne ďaleko.  Keby ste vedeli koľko je tých stanov.. no keď som konečne dobehla vydýchla som si.  Vošla som dnu a hľadala knihu.  Bola na malom stolíku. Zobrala som ju a išla som za stan. Hľadala som kúzla lásky.  Bola som rada že som už vonku pretože riaditeľ hrozne chrápal. 
Kúzlo premeny na vyhovujúcu osobu:
Aby kúzlo účinkovalo potrebujete vysloviť tieto slová- Amore Lamro Wandro- a myslieť na danú osobu.  Po vyslovení týchto slov sa premeníte na osobu do ktorej je daný človek. 
Všetko som urobila ako je tam napísané, knihu dala naspäť na miesto kde bola a vošla do nášho stanu.  Pozrela som sa do zrkadla a zostala som prekvapená.  Vyzerala som ako..  ako ja.  Takže to znamená,  že sa páčim Lukovy. "Áno! Pošepkala som si sama pre seba a išla som spať s úžasným pocitom. 

Keďže je 10. kapitola krátka,  vydala som 11. už teraz.  Dúfam že sa vám páči :).

Čarodejnica (dokončené)Where stories live. Discover now