"Ella ! Ako si mohla povedať že za dva mesiace bude pre nich hotové prekvapenie ?! Si vôbec normálna ?! Ach.. akože..!" Hádala som sa hneď z rána s Ninou. "Ella predsa za to nemôže Nina." Zastávali sa ma ostatné. Do stanu nám prišla učiteľka oznámiť, že z dôvodu prasknutého potrubia nebude vyučovanie najmenej jeden mesiac. "No super" Povzdychla Nina. "Budem tu musieť žiť, spať a jesť s grumpskými skákalkamy ktoré milujú len tú svoju Ellu ?! No tak na to zabudnite ! Nina celá naštvaná odišla a prevrátila oči. Nenápadne sme sledovali čo robí a čakali sme že sa vráti ale namiesto toho išla za skupinkou dievčat ktoré boli tipu "populárne". "Je mi to ľúto, ja sa jej pôjdem asi radšej ospravedniť.." "Ella šibe ti ? Nemaš sa jej začo ospravedlňovať ale tak keď chceš, poď ju zavolať k nám." Radili mi baby. Vyšla som zo stanu a mierila som k Nine. "Čo chceš ty lúzerka ?" Vysmievali sa mi a Nina sa k nim pridala. Nečakala som že Nina bude hnusná, myslela som si že sa vráti. Nahnevaná som neváhala ani sekundu a odišla som naspäť. "Tak čo ?" Pýtali sa ma. Ja som len pokrčila ramenami.
Bolo desať hodín a Nina sa ešte nevrátila. Myslela som si, že nestihne večierku ale v tom prišla do stanu a brala si perinu. Bez slova odišla a tvárila sa hrdo. Neviem čo to do Niny vošlo ale správala sa čudne, veľmi čudne.
Počula som plač tak som otvorila oči. Na posteli som videla uplakanú Ninu, ktorej z tváre tiekla špirála. "Čo sa stalo ?" Opýtala som sa Niny. "Tie hnusoby si zomňa len urobili srandu. Kým som spala, celú ma popastovali, obalili toaletákom, odfotili ma a vyvesili to po celej škole s textom "okakalo ma stádo vtáčich bizónov LOL" . Prepáčte mi to že som bola taká hnusná." "Nič sa nestalo, každý občas robíme chyby." Objímla som ju. "Pomôžem ti tie fotky strhnúť, kým si to niekto všimne." Ostatný ešte spali keďže bolo skoro ráno. Dať všetky fotky dole bolo dosť náročné keďže ich bolo strašne veľa ale napokon sme ich postrhávali všetky, roztrhali a vyhodili. Keď sme vošli do stanu Ling, Medúza a Maja na nás vyvaľovali oči. Pravdepodobne preto že už sa spolu znova bavíme. My sme sa len zasmiali a všetko im vyrozprávali. Do stanu vošli chalani ktorý zapríčinili ten incident s vajíčkami. "No ako chcete vyriešiť to "prekvapenie" pre učiteľov ?" Ozval sa jeden z nich. "Určite na to zabudli." Bezstarostne odpovedala Ling. "No.. nie tak celkom. Pred chvíľou sa nás Felixová pýtala ako sme na tom. Máme poriadny problém." Tváre mali nervózne. "Tak to nám teda nezostáva nič iné ako spolupráca.." Bez nadšenia som povzdychla ale v duchu som sa tajne aj trošku tešila. Predsa neboli škaredý. Jeden z nich mal hnedé oči, hnedé vlasy naklonené do boku a bolo mu vidieť jamky keď rozprával. Bol proste dokonalý. Nazývali ho Luke. Videla som ako namňa zazerá ale nevedela som prečo a až neskôr som si uvedomila že si asi všimol ako si ho prezerám. Rýchlo som odvrátila zrak. "Tak to by sme sa mali teda zoznámiť" Povedal z nich blonďavý chalan. "Ja som David a toto je Luke, Ricky, Jonathan a James. Všimla som si že Nina mala oči len na Davidovi a David na nej. Žeby nový pár?
YOU ARE READING
Čarodejnica (dokončené)
FantasyElla už od malička snívala že sa dostane na školu strašidiel. Na štrnáste narodeniny dostane list v ktorom sa píše že sa dostala na školu. No nie je všetko také jednoduché ako sa zdá.